Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuina paljon tulee maksamaan bensat kun ajaa

Vierailija
17.05.2010 |

sellaiset 40km. ihan NOIN arvio, kyseessä tavallinen noin 7v,. vanha Volvo.

kai joku osaa sanoa, etten maksa liikaa bensasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvio... paljonko bensalitra maksaa?

Vierailija
2/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kävin veljeni kanssa sellaiset 40km. lenkin ja hän oli ihan raivona kun pitää kuulema kuskata kaikkia paskasakkia (minä ja äitimme)ja maksaa kalliit bensat. Jos ne ei tuon enempää maksanut niin ihmettelen miksi sellainen haukkuminen ja mesoaminen. maksoin hänelle sitten 20€ ja asia jäi kaivamaan mieltä, ajattelin etten ikinä lähde hänen kyytiin enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

40km matkalla kulutus lienee 4-5 litraa * 1,3 Eur.

Niin 5-6 Eur korkeintaan tuli hinnaksi.

Vierailija
4/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kävin veljeni kanssa sellaiset 40km. lenkin ja hän oli ihan raivona kun pitää kuulema kuskata kaikkia paskasakkia (minä ja äitimme)ja maksaa kalliit bensat. Jos ne ei tuon enempää maksanut niin ihmettelen miksi sellainen haukkuminen ja mesoaminen. maksoin hänelle sitten 20€ ja asia jäi kaivamaan mieltä, ajattelin etten ikinä lähde hänen kyytiin enää.

niin onhan niitä paljon muitakin kuin se bensa. kilometrikorvaus, jonka työntekijä saa oman auton käytöstä (verotonta) on aika hyvä arvio, se on jotain 45 snttiä/km. eli 40 kilometrilta pari kymppiä.

Vierailija
5/5 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu vähän et onko esim 1,2l vai 2,0l mein volvo vei ihan älyttömästi bensaa että alle 10e ei kyllä 40km riittäny ja riippu vielä että maantietä vai tollasta kinttupolkua... ken arvaa miksi volvoa ei löydy pihasta ;) jos ite oon pyytäny jotain käyttämään lähimmässä kaupungissa (17) nii annan aina sen 20e koska taksilla sama matka reippaasti yli 30e ja sillä ei pääse ku yhteen suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä