Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen jälkeen kun aloin karpata

Vierailija
16.05.2010 |

olen voinut muuttaa asumaan luksuskartanoon meren äärelle rikkaiden asuntoalueelle, ostaa kesämökin hyvältä alueelta ja tehdä maailmanympärimatkan joka kuukausi, sekä olen myöskin parantunut allergiasta, visvasyylästä, aidsista, hermoromahduksesta ja anemiasta. Niin ja olen saanut ystävikseni fiksuja ja rikkaita ihmisiä. Ja komea ja hyväpalkkainen mies on. Kauniit, fiksut, ihanat, hyväkäytöksiset kympin lapset ja tietenkin tyttö ja poika.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativissa asiantuntijatehtävissä kansainvälisessä firmassa, palkka 10 000 / kk plus bonarit? Taidat syödä sittenkin liikaa hiilareita!

SOKERIHIIRI!!

Vierailija
2/5 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

penis kolossaalisiin mittoihin? Saatko tuntikausia kestäviä orgasmeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus on, että sen ruokavalion myötä tulee myös runsaasti positiivista mieltä! Vaikutus mielialaan on ollut huomattava minulla ja monella muullakin. Kannattaisi varmaan sinunkin, ap ja teidän muiden vastaajien kokeilla karppausta, niin saisitte sen myötä positiivista mieltä eikä tarvitsisi enää täällä palstalla katkerana jauhaa :).

Vierailija
4/5 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräti lahkoa. Yksi kriteeri on tämä, että kaikki muut (myös tiede ja tutkimus) ovat väärässä, mutta me tiedämme "totuuden". Pelottavaa minusta.

Musta on itsestäänselvää, että jos jättää pois sokerin ja valkoiset jauhot, alkaa voida paremmin, ei siitä tarvi uskontoa tehdä.

Vierailija
5/5 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielialaan tai energisyyteen millään lailla. Olin tosi pettynyt. Olisin olettanut että tuoreiden kasvisten ja hedelmien lisääminen olisi antanut jonkun "vitamiini-boostin", mutta mitään. Paino kyllä putosi kivasti ja ruoka oli hyvää (mutta työlästä tehdä itselle oma ruoka perheen ruuan lisäksi.)

Aloitan uudestaan kun olen ensin synnyttänyt ja imettänyt vauvaa tarpeeksi kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän