Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANIEN MIEHIEMME TYYLIMOKAT JA MUUT KOMMELLUKSET!

Vierailija
10.05.2006 |

ALOITAN:

-ei luovu ikivanhoista, kuluneista ja jo rikkinäisistä nahkasaappaista jotka se on saanut 7v sitten, koittaa laittaa niitä jalkaansa vielä näillä keleilläkin, kun ovat niiin hyvät jalkaan!

-mies päätti että hankkii tästedes vaatteensa leatherheavenista, tms, kaikki paidat täytyy olla harrikan logolla tai vastaavia, h&m ei kelpaa enää!

-rakastaa ns. wifebeater-paitoja (hihattomia paitoja joissa isot käsien aukot) niin mauton!!!

-tykkää kauluspaidoista mutta pitää niitä aina liikaa auki, niin että rintakarvat näkyy! hyi kun oikeen puistattaa! :/:/:/

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osaa kyllä pukeutua.

Mutta, mutta. Hänellä on AINA karmeet hilavitkuttimet vyötäröllä; känny, monitoimiveitsi tms. ym. Tottunut rassukka töissä pitämään kaiken maailman hilavitkuttimia vyötäröllä (on sähkömies).

Samoin ne turvakengät; hänellä on tasan tarkkaan kolmet kengät, bootsit, turvakengät sekä sandaalit. Kesällä hän käyttää sandaaleita, talvella turvakenkiä ja bootseja.

Noista hilavitkuttimista ei saa mainita, koska mies loukkaantuu. Eihän sitä koskaan tiedä mitä hilavitkutinta tarvitsee seuraavaksi.

Vierailija
22/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lempiboxereita on ollut ne sellaiset löysät puuvillaiset ja mielellään vielä tooooosi kuluneet ja rikkinäiset *jaiks*. Nooo, ne alkaa olla historiaa, sillä olen pikku hiljaa heitellyt niitä pois ja ostanut tilalle niitä ah! niin ihanan sexyjä piukkoja, ihonmyötäisiä boxereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mieheni pahimmat tyylimokat taitaa johtua piheydestä.

Ei raaski heittää pois kulahtaneita vaatteita vaan käyttää esim. töissä kauluspaitoja, joissa kaulukset ovat jo nuhjaantuneen yms.

Myöskin omistaa isältään perittyjä housuja ja takkeja jotka on vielä hyvässä kunnossa, mutta malli on hieman " vanhako" .

Alkuaikonamme myös harrasti tuota paidattomuutta kaupungilla. Vaikka onkin hyvä kroppa niin paita pitää pitää päällä jos ei olla rannalta! hyi, mä en yhtään tykkää kun esimerkiksi terasseilla miehet paistattelee yläosattomissa.

Lisäksi mieheni maku on ehkä hieman äijämäistä. ei huoli kovin nuorekkaita vaatteita vaikkei ole vielä kolmeakymmentä.

Vierailija
24/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sille tässä taannoin sellasen shortsi-pyjaman ja kas kas yks päivä kun tuli töistä sillä oli tuon pyjaman iiihana hessu hopo-paita päällään. Huomautin asiasta, mutta ei sillä kuulema oo väliä ja seuraavana ja sitä ja sitä seuraavana päivänä sama paita päällä :/

Sillä oli myös seurustelumme alkuaikoina ihan järkyttävä toppatakki, sellanen pusakkamallinen kirkkaan sini-puna-vihreä. Ja mikä pahinta sillä oli niitä kaksi samanlaista... No kun paremmin tutustuttiin ja uskalsin, löysi takit hyvin pian tiensä UFF:n laatikkoon.

Ja kun lähtee juhliin/baariin tmv. vetää jalkaansa mun isän vanhat kävelykengät jostain vuodelta nakkisota.

Vierailija
25/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaihtanu ne just sellasiin tiukkoihin ja sexyihin :)

meitin äijä käyttää sille liian isoja vaatteita kun laihtui 20kg ja sen mielestä ne vanhatkin on ihan hyviä viel vaik ' ' vähä' ' roikkuuki..

mies myös haukkuu koko ajan hänen mielestään tyylittömiä ihmisiä ja itse käyttää pilotti-takkia ja maihareita (ikää 31v) ja aikoo kasvattaa pulisongit ja ajaa parran pois vaikka on kalju.. että niin tyyli-tajuinen mies mulla..

Vierailija
26/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästää kaikki vanhat vaatteensa, raahaa ne mökille " rönttävaatteiksi" , joita ei sitten siellä ikinä kuitenkaan pidä...

Mökillä saattaa olla remonttihommissa uusimmat uudet kengät ja vaatteet ja ne " rönttävaatteet" siististi mökin kaapissa, varastossa, venevajassa yms. paikassa (joka paikka pursuaa niitä).

Mitään pieneksi käyneitä vaatteita ei saa heittää pois, kun " minä laihdutan ja käytän niitä" ,,,, joopa joo, ei ole laihtumista näkynyt viimeseen 5 vuoteen.....päinvastoin.

Saattaa joskus kaipaa jostain kaapin perukoilta jonkun ikivanhan t-paidan yms. ja pokkana lähteä se päällä kaupungille yms. " tyylikästä" .

Osaa kyllä pukeutua töihin ok. Puku päällä, kraka kaulassa jne. Mutta vapaa-aikana... voi jee.....

Vierailija
27/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarihenkiset mustat pillifarkut ja ärsyttävä avainketju - näistä se ei luovu " hevillä" ;)

Vierailija
28/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haluaa kesäisin käyttää kauheita liivejä (siis ei rintsikoita, hän ei ole perverssi). Siis sellaisia metäsmiehen urheilullisia liivejä jossa on paljon taskuaj. Kauheita!!! Mies itsekin sanoo niitä kauhean näköisiksi mutta ovat kuulemma tooooooooooosikäteviä esim. veneellä.

Vierailija
29/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käyttää kotona likaisia, lököttäviä verkkareita, usein kulahtaneen t-paidan kanssa ja kysyy sitten, että voiks mä lähteä näissä kaupungille! NOUUU...

Miehen mielestä ei voi käyttää mitään, mikä vähänkin puristaa, on suorastaan vainoharhainen palliensa litistymisen suhteen. Tästä johtuen hänen " paremmat" housunsa olivat pitkään löysät reisitaskuhousut. Silloin tällöin pakotan miehen pukeutumaan farkkuihin, ja voi sitä valituksen määrää!

Rakastaa afrikkapaitoja (sellaisia kirjavia löysiä), jotka oli ihan symppiksiä 25-v. opiskelijapojalla, mutta pönäköityneelle kolmekymppiselle ne ei kauhean hyvin sovi.

Ja tämä mies pukeutuu töissä pukuun ja krakaan. (Eli vaimo ei näe miestään ikinä siistinä, kun töissä on pakko olla... :( )

Vierailija
30/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaisia katseita).

Vierailija
31/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on töissä viimesen päälle tyylikkäänä uusi puvuissaan, kalliissa kauluspaidoissaan ja kravateissaan eikä kengissäkään mitään vikaa ole, mutta auta armias vapaa-ajalla....

Mitään vanhaa ei heitetä pois - ei haisevia kenkiä, ei rikkinäisiä kalsareita, sukkia, t-paitoja, ehjistä vaatteista nyt puhumattakaan. Kotona saa toki pukeutua just niinkuin tykkää, mutta ei välttämättä tarttis lähteä anoppilaan reikäisessä t-paidassa ja 8 vuotta vanhassa gollegessa ;). Olin sitäpaitsi laskenut sen paidan reiät kerran kun paita oli hänen yllään - siinä on37 reikää!!! (Täytyis mennä etsimään ko. paita nyt kun muistan...) Siivoan kyllä aika ajoin risat vaatteet roskiin, mutta aina ei kaikkea ehdi.

Niin ja kun tavattiin 11 vuotta sitten hänen juhlakenkänsä oli semmoiset harmaat, korolliset kengät ja shortsit oli niitä huoltoasemien väriläiskiä. Mutta onneksi nämä 11 vuotta ovat vaikuttaneet ja kaikki uudet vaatteet ovat ihan tyylikkäitä ja minunkin makuun.

Vierailija
32/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tuo yläkerran körmy käyttää salihousuja AINA, varmaan töiski käyttää mun se on kyllä aika body ' n' muscle.. tarvis mennä lällättämään sille et ' ' äijäällä oon saalihousut, sul ei maahu verrarit..' ' :) ja turpaan tulee=) ootteko kuullu tota?

Vierailija
33/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mun mies on _aina_ tyylikkäästi pukeutunut. Samoin minä. Me käytetään laadukkaita merkkivaatteita tai esim kirppikseltä ostettuja vaatteita, joita kustomoidaan. " Buhahahahahaaaa!!!!!!!!!!

Vierailija
34/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mun miehelle ei satu tyylimokia eikä muitakaan" " on todella tyylikäs ja trendikäs kaikin puolin"

Vierailija
35/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska takkihan on pakko olla, sillä miten muuten saa lompakon ja valtavan avainnipun (jossa on esim. kaikkien koskaan omistettujen autojen ja mökin avaimet) mukanaan kulkemaan? (tuo takki on ainoa jonka hän omistaa, sen jälkeen kun takavarikoin hänen harmaan " kesäpusakkansa" ).

Eleganssin täydentää " työkassi" : noin viisi päällekkäistä Lidlin muovikassia, kun kassi tavaroineen on aina sujautettu uuteen muovikassiin kun edellinen alkaa repsottaa niin pahasti että tavarat valuu ulos.

Luopui viime kesänä toppatakin käytöstä, kun sanoin että näyttää aivan syrjäytyneeltä mielenterveyspotilaalta.

Vierailija
36/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleganssin täydentää " työkassi" : noin viisi päällekkäistä Lidlin muovikassia, kun kassi tavaroineen on aina sujautettu uuteen muovikassiin kun edellinen alkaa repsottaa niin pahasti että tavarat valuu ulos.

Luopui viime kesänä toppatakin käytöstä, kun sanoin että näyttää aivan syrjäytyneeltä mielenterveyspotilaalta.

[/quote]

Vierailija
37/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska takkihan on pakko olla, sillä miten muuten saa lompakon ja valtavan avainnipun (jossa on esim. kaikkien koskaan omistettujen autojen ja mökin avaimet) mukanaan kulkemaan? (tuo takki on ainoa jonka hän omistaa, sen jälkeen kun takavarikoin hänen harmaan " kesäpusakkansa" ).

Vierailija
38/88 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suht tyytyväinen mieheni pukeutumiseen. Itse asiassa hän jaksaa nalkuttaa minulle mm. surkeista kengistäni. Enpä olisi uskonut, että joskus olen naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka sanoo minulle toistuvasti: " Etkö sä voisi ostaa itsellesi uusia kenkiä?"

Vierailija
39/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viime vuosiin asti olen joutunut järjestämään kohtauksia joka kevät kun mies on kaivanut esiin aivan järjettömän kaameat Michael Jackson -tyyppiset aviation-ray banit vuodelta 80 jotain. Joo joo, olihan se kalliit silloin (oikein silmälaisien vahvuuksilla), mutta häpesin silmät päästäni kun mies pani ne päähän ja luuli olevansa niiiin cool.

Toinen jokakeväinen tappelunaihe oli farkkusortsit, jotka mies oli itse lyhentänyt farkuista. Ne oli niin pienet, että aluspöksyt vilkkui. En raaskinut sanoa sille, että ne oli todella HINTAHTAVAT!

Vierailija
40/88 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona aina talvella pitkät kalsarit jalassa. Siis heittää vaan kotiin tultuaan farkut päältä ja hengaa sit illan kalsareillaan persvako vilkkuen :( Ei haittaa vaik ois kavereita tai vaik anoppi kylässä... Töissä saattaa hyvinkin pitää kirkkaanpunaisia possusukkia, kerran tuli töistä kotiin pyjaman paita päällä!!! Ihmetteli ku repesin nauramaan, et eiks tää muka oo ihan tavallinen ruudullinen kauluspaita? No ei oo ei! (vois siitäki varmaan jotain päätellä jos on vaan 4 isoo nappii, täysin suora helma, löysä, ei nappeja vaan suorat hihansuut...) Useemanki kerran on tullu töistä villapita nurinpäin, siis saumat ulkopuolella, tai paita takaa housujen alla, tai sukanvarsi lahkeen päällä... Varsinaisesti kauheita vaatteita ei oo, mut se niiden käyttö, voi tsiisus!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi