Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omaatko TATUOINTEJA? Mitä mieltä pienten lasten äideistä, joilla isompi tai useampi?

Vierailija
21.05.2006 |

T. Pahoja mulkaisuja osakseen saanut kanssa äideiltä

Onko kaikki av-palstailijat myös sitä mieltä että tatuoinnit ovat lapsettomien ja hullujen touhuja???

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen nyt sitten ihaile jotain tosi hienoa.

Vierailija
2/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin yhdistän isot tatuoinnit vankilakundeihin ja muutenkin rillumareielämään. Varmaan se on vanhanaikaista ennakkoluuloa, mutta niin vaan tulee ajateltua.

Pienet tatuoinnit on mielestäni ok. Enkä ikinä mulkoilisi ketään tatuointien takia, onpa sulle sattunut moukkia kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on kyllä kyse tatuiunneista, ei kirjoitusvirheistä.. ap

Vierailija
4/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin mennä itsekin ottamaan 25vuotis juhlien kunniaksi.. ja olen kahden äiti. ;) Pienestä idyllisestä puutalokylästä jossa alle 200 asukasta. Saa nähä mitä naapurin muori tykkää, meinasin lohikäärmeen ottaa.

Vierailija
5/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä ' ' tuppukylässä' ' ei tatuointeja siedetä, vielä vähemmän pienten lasten äideillä... mulla löytyy 4kpl, isoin on yläselän levyinen tribaali-hässäkkä..

ap

Vierailija
6/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatskat kyllä on mun mielestä ihan perseestä, enää en ottasi.

Vierailija
7/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin helposti tulee mieleen mitä niillä halutaan kertoa.

Vierailija
8/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minun tatuoinneista, siis tarkoitan naapureita joiden kanssa vaihdetaan sana jos toinenkin harvasen päivä.. Päivittelevät hymyssäsuin, että heidän nuoruudessa ei kyllä ollut tapana..:) ap

Vierailija
9/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten jossain siellä tuppukylässä :)

Vierailija
10/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuvine kirjavine nahkoineen. Hih!

Vierailija
11/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttä elämää ja toivottavasti jää ne vuodeosastovaiheet pois.

Vierailija
12/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikilla roikkuu tatuoinnit ja lävistykset, mutta onko sillä nyt väliä roikkuuko tatskat ja lävärit vai ihan muuten vaan valkoinen iho??!!? :-DD

Vierailija
13/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnillaan kertovan? Vai otetaanko niitä vain huvikseen kun muillakin on? Kai se nyt jotakin kertoo jos pääkalloja ja puukkoja on tatuoituna?

Vierailija
14/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tatuoin nahkani nyt tämän ikäisenä ja kadun sitä 65-vuotiaana kuin että en ota ainuttakaan ja sitten mietin 65-v, että olisko sittenkin pitänyt..

Vielä ainakin nautin tatuoinnestani suuresti, ne ovat osa minua, tuntuisi oikeastaan alastomalta ilman niitä..

ne myös tuovat itsetuntoa korkeammalle, verrattavissa siihen, että tukeva ihminen laihtuu 15kg, kuinka hyvältä se siis hänestä tuntuukaan, samallainen fiilis mulla tatuoinneistani.. :)

ap

Vierailija
15/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sun viestistä mieleen, että se yleensäkin kertoo ihmisestä jotain, jos omaa tatuointeja.. Puukot ja muut on tosiaan asia erikseen, itsekin olen mieltynyt ' ' ei niin esittäviin' ' -kuviin, joiden merkityksen vain minä tiedän.. siis henkilökohtainen juttu mulle, enkä usko että kukaan täysijärkinen vaan haluaa tatuoinnin tietämättä edes mallia siihen taikka että ottaa sen takia, että on nyt muotia tai niin yleistä..!

t.14

Vierailija
16/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nilkkaan, ' ' annoin' ' sen lahjaksi kun äiti täytti kk sitten 60v..:)

Vierailija
17/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos ne jotain eläimiä. Yöök!

Vierailija
18/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuointi ei sovi mielestäni naiselle. ei se miestäkään paranna, mutta miehellä se vielä menee.

Vierailija
19/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena on olla sitten joskus vanhana melko täyteen tatuoitu, elämän kuvakirja aina mukanani.

En kiinnitä paljoakaan huomiota toisten tatuointeihin, eikä minua kiinnosta mitä minusta ajatellaan.

Olisi mielenkiintoista kuulla Miten tatuoinnit vaikuttavat äitiyteen (mielestänne)?

Vierailija
20/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

i hieno, niin saatan ihastella. Ajattelen tatskoja vähän niinkuin koruina, ja ovat tosiaan jo niin yleisiä ettei niitä ainakaan meilläpäin kukaan " kauhistele" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän