Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä häiritse olla miehiänne suurempia?

Vierailija
16.05.2010 |

Ja en nyt tarkoita niitä pareja joissa mies on vain se lyhyempi osapuoli, vaan niitä joissa nainen on sellainen valtava valas ja mies normaali! Eilen olin kaupungilla ja näin näitä tällaisia pareja hirveän paljon.

Minulla on erittäin timmi mies, entinen urheilija ja tekee fyysistä työtä, ja vaikka oma BMI on 19 niin välistä silti harmittaa kun en ole kuitenkaan läheskään niin timmi kun mieheni, vaikka hoikka olenkin. Niin mietin vaan että miltä näistä naisista tuntuu, kun ero on huomattava mieheensä nähden ja mietityttää myös mitä se mies tuumii vaimostaan...?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA olisi saanut kyllä minua hoikemmankin vaimon=) Minun mieheni taas sanoo, ettei koskaan voisi olla noin tyhmän naisen kanssa. Sorry.

En viitsi omaakaan aloitusta tehdä... Miten olette ex-pullukat suhtautuneet jos kukaan ei ole kiinnostunut teistä lihavina mutta laihduttuanne mielenkiintoa riittää miehillä? Minä en oikein voisi ottaa tosissani miestä, jolle olisin ollut ilmaa vielä puoli vuotta sitten, mutta joka nyt pyörii ympärilläni kuin herhiläinen. Yleinen asennehan on "kiva, nyt miehetkin huomaa mut", mutta minun mielestäni siinä on jotain sairasta jossei kelpaa toiselle isompana :/.

Se nyt vaan on fakta, että keskivertotapauksessa miehelle naisen ulkonäkö on parinvalinnassa merkittävä tekijä. Tärkeämpi kuin naiselle. Oma mieheni on sanonut, ettei haluaisi olla läskin naisen mies, koska sellainen on täysluuseri, joka ei ole muuta saanut. Sorry.

t. 61

Vierailija
62/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille on partnerin ulkonäkö tärkeää, turha sitä on kieltää. Jos ei ylipaino häiritse miestä, niin voi olla, että valtavan suuri nenä tai vinot hampaat häiritsisivät, kaikilla on jotain kriteereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi