Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä häiritse olla miehiänne suurempia?

Vierailija
16.05.2010 |

Ja en nyt tarkoita niitä pareja joissa mies on vain se lyhyempi osapuoli, vaan niitä joissa nainen on sellainen valtava valas ja mies normaali! Eilen olin kaupungilla ja näin näitä tällaisia pareja hirveän paljon.

Minulla on erittäin timmi mies, entinen urheilija ja tekee fyysistä työtä, ja vaikka oma BMI on 19 niin välistä silti harmittaa kun en ole kuitenkaan läheskään niin timmi kun mieheni, vaikka hoikka olenkin. Niin mietin vaan että miltä näistä naisista tuntuu, kun ero on huomattava mieheensä nähden ja mietityttää myös mitä se mies tuumii vaimostaan...?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(hän on siis tosi hoikka), on kivempi halata ja olla seksiä jne. vähän pehmeämmän naisen kanssa, kun ei kolise luut=)

En tosin tiedä, olenko "valtava valas" (onpa ihana tapa muuten puhua toisista ihmisistä, mikähän on ap:n sivistystaso), mutta pullea. Pidän huolta itsestäni, olen koulutettu, tyylikäs, fiksu ja mukava. Aivan ihana siis=)

Vierailija
42/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ostaa 50e herkkuja. Ottaa päälle kahvia kermalla, kaakaolla, sokerilla ja leivosta leivoksne perään. Tuskin surettaa tai harmittaa. Ne on niin hyviä ettei mikään ihanne vartalo voita näitä nautintoja. Loppuun pikkusikaarille ja siiderille.

Nämä nautinnot ovat yksinoikeutemme. Ne pitää tuhlata. Niitä ei tulevaisuudessa nautita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tosin joskus kun sattuu katsomaan peilistä. Minä olen pieni, mies on normaalipituinen, lihaksikas, vähän löytyy mahaakin. On kivaa tuntea itsensä pikkuruiseksi miehen kainalossa :D

me myös harrastamme liikuntaa ja huvittaa, kun mies on niin selkeesti isompi, ja kanssa normaalivartaloinen.

On mukava nousta joskus korkealle, kun mies nappaa syliin. Näkee välillä maailmaa korkeammaltakin:)

Vierailija
44/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on esim.

- hyvin koulutettu

- kasvoiltaan kaunis

- hygieniastaan hyvin huolta pitävä

- mukava

- raitis

- sydämellinen

- iloinen

- hyvin perheestään huolta pitävä

- onnellinen

- hyvä ja innokas sängyssä

hänen pitäisi hävetä, jos hän painaa suhteessa enemmän kuin miehensä? Siis naisen mitta on ainoastaan hänen painonsa? Onneksi mun mieheni on eri mieltä sinun kanssasi. :D

Vierailija
45/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toljottaa muita ihmisiä julkisella paikalla vaan keskityn oman perheen kanssa puhumiseen. Teillä on vissiin tosi tylsä elämä kun sitä pitää vielä täällä jauhaa.

Ja silmiin pisti sama asia. Suurin osa pariskunnista, ainakin lapsiperheistä, oli sellaisia että nainen oli 15-20 kg ylipainoinen ja mies laiha tai ainakin normaali.

Vierailija
46/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon miettinyt monesti samaa. Ei mies voi hirveen mieheksi itseensä siinä tuntea??

miehuus tai naiseus lähtee ennen kaikkea vartalon koosta? Mä oon kyllä kanssas eri mieltä. Mun mielestä se lähtee pään sisältä.

Vierailija
47/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin tuntee=) Olen sitä paitsi häntä lyhyempi.

T. se joka sanoi miehensä tykkäävän pehmeistä naisista

p.s. Mun mies on myös kommentoinut, että pehmeä naisellisuus tekee naisesta Naisen, laihat on ihan kuin pikkupoikia

Vierailija
48/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairainta tässä maailmassa on poikamaisen vartalon ihannointi naisilla, mikä on täysin luonnotonta. Esim. sorsapariskunnilla nainen on aina vähän kookkaampi, monilla muillakin linnuilla ja eläimillä... Nainen on vaan luotu rasvaisemmaksi, leveälanteisemmaksi jne. Meillä on myös suuremmat aivot ja isompi sydän.

Minusta on mukava näyttää naiselta, poikavartalo jäi teini-ikään.

Vierailija
49/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voitte aina laihduttaa.

Ikuinen laihdutus, ikuinen syyllisyys syömisestä, ikuinen alemmuudentunto hoikempien sisarten vierellä. Onneksi tosiaan!

Vierailija
50/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes raskaana ollessani ollut miestäni painavampi. Maha tietysti oli isompi kuin miehellä :) Ihanaa olla terveen hoikka ja hyväkuntoinen!

Vierailija
51/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin kuolet nuorena ylipainoon, kuin että voisit hoikempana elää pidempään?

t. kauan elävä paksureisi

Vierailija
52/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi omaakaan aloitusta tehdä...

Miten olette ex-pullukat suhtautuneet jos kukaan ei ole kiinnostunut teistä lihavina mutta laihduttuanne mielenkiintoa riittää miehillä? Minä en oikein voisi ottaa tosissani miestä, jolle olisin ollut ilmaa vielä puoli vuotta sitten, mutta joka nyt pyörii ympärilläni kuin herhiläinen. Yleinen asennehan on "kiva, nyt miehetkin huomaa mut", mutta minun mielestäni siinä on jotain sairasta jossei kelpaa toiselle isompana :/.

Vierailija
53/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa samanpainoisia, mutta mies on mua reilut 10cm pitempi. Miehellä ei ole yhtään läskiä, kun taas mulla sitä on 10kg liikaa. Aluksi mun läskit haittas vielä enempi kuin nyt, mikä on vähän hassua, kun mies ihastunu muhun läskeineen päivineen. Mies on sanonut ettei sillä ole väliä minkä kokonen mä olen, mutta vanhana haluaa vierelleen pienen ja pyöreen mummon =)

Vierailija
54/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut.Mut tuttavapariskunnista eipä nää naiset liikukaan juuri koskaan, miehillä yleensä urheilulliset harrastukset.

Jos asiat on toisinpäin, eli miehellä vatsakumpua ym. ja nainen pieni ja laiha, niin melko suurella todennäköisyydellä miehelle maistuu olut ja makkara ja naista voi bongata kuntosalilta tai lenkkipolulta.

Ja silmiin pisti sama asia. Suurin osa pariskunnista, ainakin lapsiperheistä, oli sellaisia että nainen oli 15-20 kg ylipainoinen ja mies laiha tai ainakin normaali.

Vierailija
55/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän harmitti eilen yhden lihavan naisen puolesta, kun naisen mies selvästi katseli mua ja tämä nainenkin sen taisi huomata..

Ja olen siis itse myös kuulunut tuohon lihavat naiset-kategoriaan, ja nyt noin 20 kg laihempana saa huomata, että miehet kyllä katsoo... Ei sillä, että niitä katseita kaipaisin, mutta laihtuminen kyllä onnistuu kun vaan viitsii nähdä vaivaa sen eteen!

Vierailija
56/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen ylipainoinen ja miestäni hieman pidempi ja nykyisin kyllä painavampikin. Miehellänikin on jonkun verran mahaa, mutta lähinnä hänen painonsa tulee lihaksista (nyt ei treenaa -> maha, mutta on ollut aika kaappi) ja ruumiinrakenne olisi normaalipainoisenakin roteva ja leveäharteinen. Minulla paino taas on ihan silkkaa läskiä, no toki en ruumiinrakenteeltanikaan mikään hentoinen ole ollutkaan, mutta lihaskunto on minullakin enintään kohtuullinen, ei hyvä ja painoa tosiaan ainakin 30 kg ylimääräistä.

Minua häiritsi seurustelun alkaessa hieman se, että mies on lyhyempi, mutta enää en sitä edes huomaa. Tiedän painavani enemmän, mutta oma painoni ei häiritse sen enempää kuin ilmankaan miestä. Ehkä jos olisin tottunut olemaan se hentoinen ja siro tyttönen ja mies olisi useinkin minua kanniskellut, tai jos ruumiinrakenteemme olisi huomiota herättävästi erilainen (eli mies olisi tosiaan hyvin siro), voisi häiritä, mutta nyt ei. Minusta tämä on paljon kivempi asetelma kuin se että koko perhe olisi yhtä ylipainoista kuin minä. Eli jos koko perhe lapsia ja koiria myöten olisi yhtä palloa, olisi tilanne paljon surullisempi, nythän osaan selvästi ainakin nuo huollettavat pitää hyvässä kunnossa, vaikka itseäni en syystä tai toisesta olekaan haluamiini mittoihin saanut, lisäksi tiedän että mies on vastuussa omasta kunnostaan ja taustansa puolesta voi milloin tahansa elämän tapansa muuttaa, ja huolehtia myös lasten urheiluharrastuksista jne. Kyllä perheeseen mahtuu erilaisia ihmisiä, enkä pidä mitenkään erikoisena sitäkään että toinen vanhemmista on eri mallia, jos perhe muuten viihtyy yhdessä ja kaikkia arvostetaan. Itseasiassa tunnen muutamankin perheen, jossa isä ja poika on huippu-urheilutasoa ja äiti jotain ihan muuta, ja saa ollakin rauhassa mitä on.

Vierailija
57/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi omaakaan aloitusta tehdä... Miten olette ex-pullukat suhtautuneet jos kukaan ei ole kiinnostunut teistä lihavina mutta laihduttuanne mielenkiintoa riittää miehillä? Minä en oikein voisi ottaa tosissani miestä, jolle olisin ollut ilmaa vielä puoli vuotta sitten, mutta joka nyt pyörii ympärilläni kuin herhiläinen. Yleinen asennehan on "kiva, nyt miehetkin huomaa mut", mutta minun mielestäni siinä on jotain sairasta jossei kelpaa toiselle isompana :/.

Se nyt vaan on fakta, että keskivertotapauksessa miehelle naisen ulkonäkö on parinvalinnassa merkittävä tekijä. Tärkeämpi kuin naiselle. Oma mieheni on sanonut, ettei haluaisi olla läskin naisen mies, koska sellainen on täysluuseri, joka ei ole muuta saanut. Sorry.

Vierailija
58/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi omaakaan aloitusta tehdä... Miten olette ex-pullukat suhtautuneet jos kukaan ei ole kiinnostunut teistä lihavina mutta laihduttuanne mielenkiintoa riittää miehillä? Minä en oikein voisi ottaa tosissani miestä, jolle olisin ollut ilmaa vielä puoli vuotta sitten, mutta joka nyt pyörii ympärilläni kuin herhiläinen. Yleinen asennehan on "kiva, nyt miehetkin huomaa mut", mutta minun mielestäni siinä on jotain sairasta jossei kelpaa toiselle isompana :/.

Se nyt vaan on fakta, että keskivertotapauksessa miehelle naisen ulkonäkö on parinvalinnassa merkittävä tekijä. Tärkeämpi kuin naiselle. Oma mieheni on sanonut, ettei haluaisi olla läskin naisen mies, koska sellainen on täysluuseri, joka ei ole muuta saanut. Sorry.

Mun mies taas ei oikeasti ole kiinnostunut ulkonäöstä. Sorry. (Olen normaalivartaloinen ja tavallisen näköinen. Mä en usko, että mun painolla oli mitään tekemistä meidän pariutumisprosessin kannalta.)

Vierailija
59/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA olisi saanut kyllä minua hoikemmankin vaimon=) Minun mieheni taas sanoo, ettei koskaan voisi olla noin tyhmän naisen kanssa. Sorry.

Vierailija
60/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo "toisen aloituksen" tehnyt, joka kyseli tyhmiä ex-pullukoilta. Minä en ihan käsitä tätä laihuusihannetta, siis ainakaan niin että sillä kehuskellaan millainen mies on saatu...:o

Niin ja minusta kyllä itse en ole tyhmä vaikka lihava olenkin. Minut kiusattiin puolikuoliaaksi ja vanhemmiltani sain ylensyönnin mallin, ahmimishäiriö paljastui lopulta kun jäin kiinni järjettömän määrän syömisestä kerralla ja yksin. :/ Nyt opettelen terveitä elämäntapoja ja -18kg! Mutta...enpä silti ottaisi miestä, jolle "olen olemassa" vasta laihduttuani :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän