Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä häiritse olla miehiänne suurempia?

Vierailija
16.05.2010 |

Ja en nyt tarkoita niitä pareja joissa mies on vain se lyhyempi osapuoli, vaan niitä joissa nainen on sellainen valtava valas ja mies normaali! Eilen olin kaupungilla ja näin näitä tällaisia pareja hirveän paljon.

Minulla on erittäin timmi mies, entinen urheilija ja tekee fyysistä työtä, ja vaikka oma BMI on 19 niin välistä silti harmittaa kun en ole kuitenkaan läheskään niin timmi kun mieheni, vaikka hoikka olenkin. Niin mietin vaan että miltä näistä naisista tuntuu, kun ero on huomattava mieheensä nähden ja mietityttää myös mitä se mies tuumii vaimostaan...?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ite sanonutkin että ei olisi kiva halailla luukasaa..

mieluummin kuolet nuorena ylipainoon, kuin että voisit hoikempana elää pidempään?

viestin kirjoittanut henkilö varmaan tarkoitti. Hienoa tulkintaa.

Vierailija
22/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimistö on ilmeisesti useammasta syystä ajatunut epätasapainotilaan, jota on hankala korjata. Monille painon pudottaminen ja sen pitäminen alhaisena on ylivoimainen tehtävä.

Rakkaat ylipainoiset av-läiset. Veisatkaat viis näistä painohorinoista, jos kerran paino ei putoa.

Syökää kuitenkin kasviksia, hedelmiä ja kalaa suositusten mukaan ja liikkukaa joka päivä niin pysytte paljon terveempinä, jaksavaisempina ja mieleltäkin pirteämpinä kuin ilman liikuntaa. Jotain voi aina tehdä, vaikkei anorektikon mittoihin koskaan laituisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain voi aina tehdä, vaikkei anorektikon mittoihin koskaan laituisikaan.

siis laihtua anorektikon mittoihin? Että vaarallinen alipaino on siis parempi?

Vierailija
24/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on aivan järkyttävä roikkumaha ja vaimo on suht solakka.

Vierailija
25/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin kuolet nuorena ylipainoon, kuin että voisit hoikempana elää pidempään?

Vierailija
26/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen, joka on 25 cm lyhyempi kuin miehensä, ja painaa puolet siitä mitä mies :D

Vierailija
27/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muuten tuonvoisi käsittää?

kun ylipaino i automaattisesti tarkoita sitä, että on sairas. Ylipainoa on erilaista, on kaikkea lievästä sairaalloiseen lihavuuteen. Vähän aikaa sitten oli lehdessä juttua siitä, miten lievästi ylipainoiset vanhukset elää kauemmin kuin laihat, koska heidän kehossaan on energiavarastoja, joten he eivät sairastaessaan heikkene heti.

Myöskään laihuus ei automaattisesti tarkoita terveyttä. Hoikkuus saattaa johtua myös epäterveellisistä elämäntavoista. Mä veikkaan, että jokainen ihminen tietää kyllä itse, ovatko omat elintavat terveet vai epäterveelliset, joten ei kannata alkaa yhden viestin perusteella povaamaan jollekulle sulle aivan täysin tuntemattomalle kirjoittajalle varhaista kuolemaa.

Mutta tämän varmasti tajunnet itsekin?

Vierailija
28/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen, joka on 25 cm lyhyempi kuin miehensä, ja painaa puolet siitä mitä mies :D

se pituus ja painoero sua miten paljon?

meillä miehen kanssa sama juttu ja mies kuitenkin on ihan normaalivartaloinen ja mua 26cm pidempi ja puolet painavempi.

Vierailija
29/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuhta voi olla myös kiva juttu t. nainen, joka on 25 cm lyhyempi kuin miehensä, ja painaa puolet siitä mitä mies :D

Selitä mullekin.

Vierailija
30/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ylipaino i automaattisesti tarkoita sitä, että on sairas. Ylipainoa on erilaista, on kaikkea lievästä sairaalloiseen lihavuuteen. Vähän aikaa sitten oli lehdessä juttua siitä, miten lievästi ylipainoiset vanhukset elää kauemmin kuin laihat, koska heidän kehossaan on energiavarastoja, joten he eivät sairastaessaan heikkene heti.

Myöskään laihuus ei automaattisesti tarkoita terveyttä. Hoikkuus saattaa johtua myös epäterveellisistä elämäntavoista. Mä veikkaan, että jokainen ihminen tietää kyllä itse, ovatko omat elintavat terveet vai epäterveelliset, joten ei kannata alkaa yhden viestin perusteella povaamaan jollekulle sulle aivan täysin tuntemattomalle kirjoittajalle varhaista kuolemaa.

Vierailija
31/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on hoikka/normaali puoliso niin useinkin tunne itsensä huonommaksi.

Onneksi voitte aina laihduttaa.

Vierailija
32/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joskus mietin itsekin tuota kun vastaan tulee pariskunta jossa toinen on epäterveellisen ylipainoinen ja toinen ei. Täällä palstalla saa lukea surullisia viestejä, joissa naiset häpeävät puolisonsa (ja muun maailman) edessä lihavuuttaan. Yksi ei halunnut omien läskien takia miestään mukaan synnytykseen!

Tähän sanoisin, että sairaalloisen, vaarallisen ylipainon ja luukasan välillä on paljon tilaa. Esim normaalipaino, sopusuhtaisuus :)

Vierailija
33/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missä vaiheessa mä olen väittänyt, että ko ihminen olisi sairas?

käsitin tuon "mieluummin kuolet nuorena ylipainoon" -kohdan väärin. My bad!

Vierailija
34/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mun nähdäkseni maailmassa on vaan kahdenlaisii ihmisii, normaaleja ja laihdutuskuurilla olevia. :DDD

Vierailija
35/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on hoikka/normaali puoliso niin useinkin tunne itsensä huonommaksi.

Onneksi voitte aina laihduttaa.

Sehän se juttu on ... Painoindeksistä on tehty ihmisyyden mitta ja yksilön valinta, vaikka asia on paljon monisyisempi ja monen yksilön päätösvallan ulottumattomissa eri syistä.

Tämä lähtee mainoksista, ohjelmista ja elokuvista. Naisia pitää aina yrittää latistaa, tällä kertaa tällä painokeskustelulla ja -painostuksella.

Vierailija
36/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi syödä hyvin ja nauttia korkeasta elintasosta. Sitä ei kovinkaan moni ihminen kykene tekemään vaikka tahtoisi. On sairasta pitää itseään huippukunnossa tälläisen yltäkylläisyyden ympäröimänä. Ulkonäkö ei voita mässäilyä ja erilaisia nautintoaineita.

Rentoutukaa. Laittakaa kahviin runsaasti sokeria ja kermaa. Elkää kärsikö. Elämässä tulisi hankkia överit kaikesta mikä tuottaa nautintoa. Syökää ylen. Oksentakaa ja syökää lisää. Ei haittaa vaikka lihoatte.

Voitte kuolla huomenna.

Vierailija
37/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on hoikka/normaali puoliso niin useinkin tunne itsensä huonommaksi. Onneksi voitte aina laihduttaa.

Sehän se juttu on ... Painoindeksistä on tehty ihmisyyden mitta ja yksilön valinta, vaikka asia on paljon monisyisempi ja monen yksilön päätösvallan ulottumattomissa eri syistä. Tämä lähtee mainoksista, ohjelmista ja elokuvista. Naisia pitää aina yrittää latistaa, tällä kertaa tällä painokeskustelulla ja -painostuksella.

mutta helposti varmaan tuntee itsensä huonommaksi. Aika hyvä itsetunto täytyy olla jos ei koskaan tuntisi.

Vierailija
38/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tosin joskus kun sattuu katsomaan peilistä. Minä olen pieni, mies on normaalipituinen, lihaksikas, vähän löytyy mahaakin. On kivaa tuntea itsensä pikkuruiseksi miehen kainalossa :D

Vierailija
39/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missä vaiheessa mä olen väittänyt, että ko ihminen olisi sairas?

käsitin tuon "mieluummin kuolet nuorena ylipainoon" -kohdan väärin. My bad!

Jatkan vielä.

Eli mä tarkoitin tuolla nuorena ylipainoon kuolemisella sitä, että se on terveydelle ja sydämmelle haitallista olla aina ylipainoinen.

Ja kun olet yli 30 ja edelleen ylipainoinen(ja mitä pidempään on ylipainoinen) niin on suurempi riski kuolla nuorena siihen ylipainoon. Eli elinkaari elämälle ei ole kovin pitkä näin ollen.

Eli edelleenhän kyse ei ole sairaudesta vaan siitä ylipainosta.

Sorry, my bad kun en tajunnut taas aikaisemmin tarkentaa.

Vierailija
40/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi