Lihavat! Miten pukeudutte näillä helteillä? Kokosi?
Kommentit (55)
Imetystoppi ja äitiysshortsit. Oltiin mökillä.
En kyllä yhtään tiedä mitä puen päälleni ihmisten ilmoille. Vauva kohta 4kk eikä mitkään normaalit vaatteet mahdu mahan kohdalta enää :(((
165cm ja 97kg.
kuin mulle menee L kokosetki vaatteet vaik oon 170/ noin 95kiloo:0
Kuule varmaan samalla tavalla kuin laihat? Vaatteet päälle.
Ja tyylikkäät ihmiset puheukutav tyylikkäästi koosta riippumatta. Toivottavasti et koskaan hanki lapsia, jos et voi tuon parempaa käytöstä opettaa. Ostarin helmi.
Minäkin kuulun av:lla tähän lihavat kastiin, 165/79.
Vaatekoko 36-38, s-m... Mulla on jännä vartalo siis.
Pidan aina kokopitkia housuja, korkokenkien kanssa viela vahan ylipitkiakin, jotta jalat nayttaisivat mahdollisimman pitkilta.
Caprit katkaisevat jalat poikki ja saavat jalat nayttamaan mahdollisimman lyhyilta. Korostavat viela pulleaa keskiosaa.
Olen aina ihmetellyt, miten Suomessa myydään niin paljon capreja. Koska ne ovat pitkän, tosi kapean ihmisen ja pitkäjalkaisen vaate.
Se onkin siis niin, että lihavat käyttävät capreja. Ei näytä hyvältä, lyhentää paksua jalkaa entisestään! Siihen kun isketään korottomat sandaalit...
Entäpä oikean pituinen hame tai ihan kokopitkät, vaaleat pellavahousut?
caprit, sandaalit tai muut kesäiset kengät. 162/65.
Trikoocapreihin ja hm ostettuun äitiyspaitaan,vaikka en olekaan enää raskaana. Koska entiset vaatteet eivät mahdu päälle, 10kg pitäis saada painoa pois niin mahtuis.
158cm/87kg.
165/106.
Kotona minulla on ihana pehmeä ja ilmava kotimekko päällä.
Ulos mustat trikoohousut (samat kuin talvella), t-paita ja musta villatakki. Ehkä vähän kuumaa, mutta en käy ulkona lyhyissä vaatteissa ikinä.
aika avara pääntie, polvipituinen. 173/88
kukkapaita päällä ja mustat farkku shortsit polviin asti :) koko 52 ja hyvältä näytän :)
mutta jos tuolla pukeutumisella koet "piiloutuvasi" katseilta, tapahtuu juuri toisinpäin. Jos ihminen on väärin pukeutunut säähän nähden, häneen kiinnittää väistämättä huomion (mikroshortsit ja t-paita pakkasella, kesäkuumalla villatakki jne.)
Kannattaa tutustua vaatekauppojen valikoimiin, lihavakin voi puketua nätisti ja sään mukaan :) Esim. mustat housut (caprit tai täyspitkät) tai hame ja yläosaksi paita jossa on epäsymmetristä kuviota (ei liian isoa sellaista) niin olet hyvin kesäinen, tyylikäs ja ei tule kuumakaan :)
En yritä piiloutua katseilta, itsetunnossani ei ole ongelmia enkä ole aina näin kauhean lihava. Tällä hetkellä on vaan päässyt kertymään.
En siis pukeudu lyhyisiin vaatteisiin perheeni uskonnollistraditionaalisten tapojen vuoksi, vaikka itse en olekaan kauhean uskonnollinen. Tiedän kyllä, että siihen saatetaan kiinnittää huomiota ja sen on välillä epämukavan kuumaa.
tai sitten tunika. 170/80, en siis ehkä ihan lihava, mutta pullea. Koko l/m
jotkut caprit ja pitkähkö t-paita. Koko 54-56. Ja joskus hamekin.
Pukeudun capreihin ja t-paitaan tai tunikaan. Jalassa lenkkarit/sandaalit/kävelykengät tms. riippuen tilanteesta.
Nyt päällä pellavahousut ja t-paita.
Katselin juuri tänään liikenteessä, että mitä muilla "läskeillä" =) on päällä, ja miltä näyttävät.
Kaipaisin nimittäin uudistusta omaan vaatekaappiin, enkä osaa ostaa mitään..
Vaatekoko 50-52. Pukeudun ohueeen t-paitaan ja ulkoiluhousuihin.
Töissä tunika/T-paita ja pitkä hame
Kotona samat tai hameen tilalla shortsit
ulkoilemaan. Talvella joutuu pukemaan niin paljon, ettei ole varaa niin suureen vaatemäärään 4XL kokoa. Tulee niin hikikin.
Kesällä voi laittaa niin näppärästi vaatteet ympärilleen. Bikinit vain.