Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neljä kuukautta synnytyksestä

Vierailija
15.05.2010 |

ja piti kaivaa viimekesäiset vaatteet esiin..Joo, laitanpa samalla ne tonne kaapin perimmäiseen nurkkaan..:/

Hitto, miten sitä onkin ihminen päästänyt ittensä näin isoks...:(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk on aika lyhyt aika!!

armoa itsellesi, jos se liikakilo on tullut 9 kk:ssa niin ei se lähdekkään 4 kk:ssa

Vierailija
2/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun niitä ei ollut kuin XL-kokoon asti...

Jäi sitten ostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva täyttää 9kk ja oon n. 5kg kuitistunu siitä ku vauva synty..jep..ei paljoa naurata..

varsinkaan ku elopaino nous 30kg..

Vierailija
4/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia lohdullisista kommenteista..

En ole oikein uskaltanut ruveta todenteolla laihduttamaan, koska imetän. ..Ehkä sit ens kesäks...;)

Vierailija
5/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsillä myös neljä kuukautta synnytyksestä ja kymmenen kiloa jäljellä! Kyllä me vielä ehditään. ;)

Vierailija
6/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on :)

ap

Vierailija
7/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva täyttää 9kk ja oon n. 5kg kuitistunu siitä ku vauva synty..jep..ei paljoa naurata..

että muillakin sama ongelma ku mulla.. paino nousi 31 kiloa ja turposin synnytyksen jälkeen vielä lisää, niin ettei kiloakaan jäänyt sairaalaan. nyt on kaks kuukautta synnytyksestä ja 22 kiloa vielä riesana:/

Vierailija
8/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 1,5 kk ja 7 kiloa jäljellä, ei mahdu kesävaatteet.

Vierailija
9/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan voi käsittää miten ne kilot kertyy yhdessä hujauksessa raskausaikana muka salakavalsti ja huomaamatta? Itse olen neljä kuitenkin saanut ja kilot on kyllä tasan laitokselle jääneet.

Vierailija
10/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen kesään edes yrittää vanhoja hellevaatteita päälle, kun oon ollu raskaana tai ollu ihan pieni vauva.. Tosin enpä vaihtais yhtään noista pikkuisista (3, 4. tulossa) siihen entiseen vartaloon. :)

Vierailija
11/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä 3,5 kuukautta, painoa tuli 20 kg ja kaikki jo lähteneet pois. Ottakaa käsi pois sieltä sipsipussista niin ei tarvitse valittaa, imettäminen auttaa myös.

en vaan voi käsittää miten ne kilot kertyy yhdessä hujauksessa raskausaikana muka salakavalsti ja huomaamatta? Itse olen neljä kuitenkin saanut ja kilot on kyllä tasan laitokselle jääneet.

Vierailija
12/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on monta ja kaikki kilot on lähteneet imetysaikoina, muttei viimeisistä enää muutamassa viikossa tai kuukaudessa kuten ensimmäisten lasten jälkeen.

synnytyksestä 3,5 kuukautta, painoa tuli 20 kg ja kaikki jo lähteneet pois. Ottakaa käsi pois sieltä sipsipussista niin ei tarvitse valittaa, imettäminen auttaa myös.

Vierailija
13/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain vettä. - mutta ei ole päässyt kunnolla liikkumaan loppuraskaudessa/synnytyksen jälkeen (runsaan painon nousun vuoksi).

niin ja täysimettää sekä pumppaa ylimääräistä n. litran päivässä..

Vierailija
14/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun ratkasu on KUKKAMEKOT! :)

Mies pitää niitä jotenkin seksikkäinä, ostan niitä tälle kesälle. Ensi vuonna on ehkä taas vanhat kurvit ja voi laittaa ne pienemmät.

Mamma 30 vee ja pirpana 3 kk

Vierailija
15/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoon

Vierailija
16/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yhtäkään lapsistani vaihtaisi entiseen kroppaani :) mutta on silti kiva kun on timmissä kunnossa. Ihmettelin vain ja ihmettelen yhä, minulle on aivan sama mitä kukin painaa. Minusta 30 kiloa kuulostaa jo aivan järjettömältä vaikka olisi turvotusta ja loppuraskaudesta ei voisi liikkua. Itselläni oli ekasta turvotusta ja kolmas raskus meni pitkälti liikkumatta. Mutta onneksi kukin kantaa ne kilonsa itse, toivottavasti ilolla ja ylpeydellä.

Vierailija
17/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin 64 kilosta 96 kiloon raskausaikana. Sairaalassa tuli vielä 3 kiloa lisää. Nyt on kuukausi synnytyksestä ja 17 kiloa jäljellä. Täysimetän myös ja tulee kyllä lypsettyäkin aika ajoin. Neuvolan lääkäri sanoi tämän olevan suuremmalta osalta nesteitä, on jotenkin kehon hormonitaso vielä sekaisin ja siksi paino putoaa hitaammin kuin muilla.. Tsemppiä muille "läskeille" pudottelun kanssa:D Eiköhän tämä kuuma kesä saa ihmiset liikkeelle ja tiputtelemaan:)

Vierailija
18/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joka kerta, kun puhutaan lihoamisesta raskausaikana niin joku puusilmä tullee ja kehottaa katsomaan mitä suuhunsa laittaa?? Mä olen tosi katkera, koska en voinut liikkua loppuraskaudesta paljon mitään. Siis ei hyötyliikuntaa eikä oikein mitään muutakaan. Kiloja kertyi ihan kivasti vaikka en pitänytkään kättäni sipsipussissa. mutta helvetin kiva juttu, että teillä toisilla ei tullut kiloja raskauden aikana..

Vierailija
19/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa lähteä nyt juoksulenkille, kun ilmakin on hieman viilentynyt..:)

tsemppiä kaikille kilojensa kanssa ihmetteleville, kyllä ne siitä karisee, mä olen nähnyt ihan omin silmin jopa hoikkia pienten lasten äitejä...;D

Vierailija
20/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joka kerta, kun puhutaan lihoamisesta raskausaikana niin joku puusilmä tullee ja kehottaa katsomaan mitä suuhunsa laittaa?? Mä olen tosi katkera, koska en voinut liikkua loppuraskaudesta paljon mitään. Siis ei hyötyliikuntaa eikä oikein mitään muutakaan. Kiloja kertyi ihan kivasti vaikka en pitänytkään kättäni sipsipussissa. mutta helvetin kiva juttu, että teillä toisilla ei tullut kiloja raskauden aikana..