Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neljä kuukautta synnytyksestä

Vierailija
15.05.2010 |

ja piti kaivaa viimekesäiset vaatteet esiin..Joo, laitanpa samalla ne tonne kaapin perimmäiseen nurkkaan..:/

Hitto, miten sitä onkin ihminen päästänyt ittensä näin isoks...:(

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi? Mä oon riutunut alle normipainon imettämällä ja syönyt ihan sikana silti.

Vierailija
42/44 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava huomata, etten ole yksin kilojeni ja mielipiteideni kanssa :)

Ihan totta, ettei yksikään kroppa, nainen tai raskaus ole samanlainen ja ihan turha sitä on täällä tuulettaa, ettei joku ole lihonut raskausaikana kiloakaan. Mä aloitin kyllä liikunnan heti kun kroppa ja kivut antoi periksi, ei mullakaan kaikki liitoskivut ym. jääneet sairaalaan. Synnytys oli vielä tosi rankka, pitkä ja repesin tosi pahasti, joten mitään pikajuoksua tai muutakaan ei tullut ihan heti kotiuduttua harrasteltua..

tsemppiä kilojen karistamiseen :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mahdu kesävaatteisiin" :)

tsemppiä ja pitkää pinnaa!

ja muista että et ehkä koskaan tule olemaan saman kokoinen kuin olit enne lapsensaamista!

Vierailija
44/44 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kokonaisenergiansaanti ja -kulutus mitkä painon nousut ja laskut määrää. Hetkellisesti voi toki nestettäkin kertyä, mutta sitä taas ei tarvitse "laihduttaa" pois; se lähtee itsestään kun syö normaalisti, juo paljon ja liikkuukin joskus.

Lääketiedehän ois av:n tutkimuksista vallan pyörryksissä! :D Hormonit voi toki vaikuttaa ruokahaluun, mutta sen käden joka ruokaa suuhun laittaa, nostaa kukin itse. Ja sen ruoan määrästä taas riippuu se energian saanti. Ja niin edelleen..

On ne kilot joskus tiukassa itse kullakin, mutta ei nyt sentään kannata alkaa ihmisen perustoimintoja uusiksi rukkaamaan oman ajatustyön voimin. ;) Tsemppiä laihdutukseen.