En uskalla mennä suhteessa sänkyhommiin asti..
Tilanne on siis tämä:
Olen eronnut jonkin aikaa sitten. Nyt oon tapaillut yhtä miestä parin kuukauden ajan ja molemmat haluttaisiin kyllä myös seksiä mut mä en vaan uskalla.
Mul on tosi huono itsetunto seksin suhteen. Olen ihan kaunis ja hoikka vartaloinen mutta yhden lapsen synnyttäneenä minulla on hieman kohdunlaskeumaa (sukuvika, kuulin synnytyksen jälkeen... kiva olis ollu tietää, niin olisin jumpannut vielä ahkerammin..), ja olen luultavasti aika löysässä kunnossa alapäästä. Jumppaan säännöllisesti mutta en ole havainnut mitään muutosta. En ole kovinkaan montaa kertaa eläissäni saanut orgasmia. En vaan käsitä miten sen saisi, edes itsetyydytyksessä.. Joskus nuoruudessani sain muutaman kerran mut sinne ne on jääneet... Seksi ex-miehen kanssa ei tuntunut miltään vaikka kokoa hänellä kyllä oli riittämiin. Mutta kyseessä oli ns. minuuttimuna ja muita keinoja hän ei osannut ja itse en osannut kertoa mikä tuntuis hyvältä... Ja seksiäpä meillä ei sitten harrastettukaan kuin kerran kuukaudessa tai parissa...
Eli ongelma tässä uudessa suhteessa on se, että pelkään unelmien romahtavan. Sekä minun että miehen. Minä itse toivon, että uusi mies osais tehdä jotain, joka minun mielestänikin tuntuisi hyvältä, kun en itse osaa "vaatia". Mies luultavasti kuvittelee minun olevan villi myös petipuuhissa, koska olen muuten aika "villi ikiliikkuja".. Mitä sitten kun olenkin epävarma, en osaa mitään, en osaa kertoa mitä haluan, olen löysä... Jos mikään ei taaskaan tunnu miltään enkä haluaisi kuitenkaan näytellä nauttivani...
Aaargh..! Mitä mä teen??!! Siskokullat auttakaa!
Kommentit (23)
Varmasti ajankohtainen monelle mammalle..
Voihan tämä olla jollekin toiselle ajankohtainen aihe.