Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä suhteessa sänkyhommiin asti..

Vierailija
13.05.2010 |

Tilanne on siis tämä:

Olen eronnut jonkin aikaa sitten. Nyt oon tapaillut yhtä miestä parin kuukauden ajan ja molemmat haluttaisiin kyllä myös seksiä mut mä en vaan uskalla.

Mul on tosi huono itsetunto seksin suhteen. Olen ihan kaunis ja hoikka vartaloinen mutta yhden lapsen synnyttäneenä minulla on hieman kohdunlaskeumaa (sukuvika, kuulin synnytyksen jälkeen... kiva olis ollu tietää, niin olisin jumpannut vielä ahkerammin..), ja olen luultavasti aika löysässä kunnossa alapäästä. Jumppaan säännöllisesti mutta en ole havainnut mitään muutosta. En ole kovinkaan montaa kertaa eläissäni saanut orgasmia. En vaan käsitä miten sen saisi, edes itsetyydytyksessä.. Joskus nuoruudessani sain muutaman kerran mut sinne ne on jääneet... Seksi ex-miehen kanssa ei tuntunut miltään vaikka kokoa hänellä kyllä oli riittämiin. Mutta kyseessä oli ns. minuuttimuna ja muita keinoja hän ei osannut ja itse en osannut kertoa mikä tuntuis hyvältä... Ja seksiäpä meillä ei sitten harrastettukaan kuin kerran kuukaudessa tai parissa...

Eli ongelma tässä uudessa suhteessa on se, että pelkään unelmien romahtavan. Sekä minun että miehen. Minä itse toivon, että uusi mies osais tehdä jotain, joka minun mielestänikin tuntuisi hyvältä, kun en itse osaa "vaatia". Mies luultavasti kuvittelee minun olevan villi myös petipuuhissa, koska olen muuten aika "villi ikiliikkuja".. Mitä sitten kun olenkin epävarma, en osaa mitään, en osaa kertoa mitä haluan, olen löysä... Jos mikään ei taaskaan tunnu miltään enkä haluaisi kuitenkaan näytellä nauttivani...

Aaargh..! Mitä mä teen??!! Siskokullat auttakaa!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuli lueskelemaan, onko keskustelu jatkunut ja olen todella kiitollinen kaikista vastauksista ja siitä, että keskustelu on pysynyt asiallisena. Kiitos!!

Keräilen edelleen rohkeutta, että uskaltaisin puhua asioista miesystävälle. Ei tavata ihan jatkuvasti, niin on onneksi aikaa kerätä rohkeutta.. :) No, huomenna tai ylihuomenna tavataan. Jos tilanne ajautuu seksiä kohti (kuten tavallisesti) niin kokeilen saada kakistettua jotain ajatuksia suustani..

Täältä sain kyllä paljon uusia vivahteita ajatuksiini. Mä niin toivon, että saisin tämän suhteen toimimaan joka saralla.. Kokeilen saada puhuttua. Kiitos kaikille näistä eri näkökulmista ja tsemppaamisista!

Ap, jonka sydän hakkaa tuhatta ja sataa, kun ajattelen mitä ihanaa vois joskus tapahtua... Toivottavasti...

Vierailija
2/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai anna hänen lukea tämä viesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täsmälleen.

Olen takuuvarma, että olen ämpärilöysä (eikä siihen auta jumppailut) eikä ole kuitenkaan varaa mennä mihkään pimppakiristykseen. Ja sitten eniten pelkään sitä että mies on ihan hölmistynyt kun akka on näin väljä. Kaiken lisäksi mulla on aina ollut se ongelma, että kostun ihan järkyttävän paljon, vaikken olisi edes kummoisessakaan kiimassa, joten ämpärilöysyys ja valuva märkyys.. tunto on takuuvarmasti tipotiessään.

Vierailija
4/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi suhteisiin, joissa toinen osapuoli ei ymmärrä. Jos ei ymmärrä, niin sitten on hyvä, että suhde loppuu sinun aloitteestasi.

Ota tämä "0ngelma" elämän antamana lahjana. Nyt saat todella tietää, jos uusi tuttavuutesi on kiinnostunut sinusta.

tai anna hänen lukea tämä viesti!

Vierailija
5/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli samantapainen ongelma, löysyyttä pelkäsin... treenailen melkeen päivittäin nykyään.

emme harrastaneet seksiä puoleen vuoteen, aloteltiin pikku hiljaa, eli kosketeltiin toisiamme. suuseksiä oli hetken aikaa ja sitten harrastettiin seksiä, ja tuntui hyvältä, koska pystyin olemaan rentona ja eikä tarvinnut häpeillä, mies tiesi jo kroppani kaikki hyvät ja huonot puolet ja hyväksyi ne.

eli pointtina on tuossa nyt se, että alottelette hiljalleen. kerrot miehelle, että sinua painaa tämä asia, mies ymmärtää kyllä jos oikeasti sinusta välittää.

Vierailija
6/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamponi emättimeen noin tunniksi. Käyt vaivihkaa ottamassa sen pois juuri ennen petipuuhia ja samalla kevyt vesipesu. Yhdynnässä kannattaa sitten supistella lantionpohjan lihaksia, niin tuntuu tiukemmalta.

Vierailija
7/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asennoissa pimpan saa ihan riittävän kireäksi. Olen kaksi lasta synnyttänyt ja laiska jumppaaja, mutta miehellä ei ole mitään vaikeuksia saada. Hyvä esikäsittely, niin paljon ei enää tarvita laukeamiseen.

Oma mieheni oli kärsivällinen kanssani, alkuun saattoi kestää puolikin tuntia (nuolemista ja hieromista) ennen kuin sain. Myöhemmin kun opin rentoutumaan ja ottamaan mielikuvat mukaan, ei tarvinnut orkkua kauan odotella. Oli ensimmäinen mies, joka osasi -ja halusi- minullekin sellaisen nautinnon tuottaa.

Rohkeasti vain naimapuuhiin! Ja niistäkin asioista voi muuten keskustella miehen kanssa, ettei vain pyörittele luulemisiaan vain omassa päässään.

Vierailija
8/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää yrittää kerätä rohkeutta puhuakseni miehen kanssa... En vaan tiiä uskallanko sittenkään.

Oon jopa mietiskelly, et jos yrittäis pokaa jonkun yhden illan jutun. Kokeilis seksiä ensin sellaisen kans, johon ei oo tunteita. Kyselis seksin jälkeen mitä mieltä oli minusta, oonko löysä ym... :DD Hih. Ei kertois nimeä ja menis viel varmuuden vuoksi toiseen kaupunkii... :D No ei ehkä viitti kuitenkaa..

Tää vaan painaa niin paljon mieltä, kun muuten tää uus mies tuntuu niin täydelliseltä. Tuskin kuitenkaa kukaan alkaa pitempään suhteeseen jos seksi ei pelaa.. En haluais tämän päättyvän kuitenkaan vielä... Voih.. No katotaan miten käy..

Vierailija
9/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta uuden kumppanin kanssa on aina jännää ja melkoista säätämistäkin. Sille ei kannata asettaa liian suuria odotuksia. Ajan kanssa sitten opitte tuntemaan toistenne anatomian. Sinun kannattaisi kuitenkin ensin opetella omasi, eli yritä selvittää itsellesi mistä tykkäät (klitoriksen hierominen, sormettaminen, nuoleminen jne) ja sitten kerrot rohkeasti miehelle jos tuntuu pahalta tai hyvältä.

Tsemppiä :)

Vierailija
10/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla elä hukkaa tilaisuutta kerro näistä tiiä vaikka miten hyvän kumppanin saat

Vierailija
11/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Kyselis seksin jälkeen mitä mieltä oli minusta, oonko löysä ym... :DD Hih. Ei kertois nimeä ja menis viel varmuuden vuoksi toiseen kaupunkii... :D No ei ehkä viitti kuitenkaa.. Tää vaan painaa niin paljon mieltä, kun muuten tää uus mies tuntuu niin täydelliseltä. Tuskin kuitenkaa kukaan alkaa pitempään suhteeseen jos seksi ei pelaa.. En haluais tämän päättyvän kuitenkaan vielä... Voih.. No katotaan miten käy..

[/quote]

hyvät naiset ei sitä semmoista löysää ole olemassakaan mikä vaikuttas haittaavasti voi olla päinvastoinkin

(Mies näkökulma)

Vierailija
12/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa miestä, niin ei varmaan suhde kuole siihen jos tällä on liian pieni? Sama juttu toisinpäin: ei suhde kaadu siihen jos ei ole yhtä tiukka kun neitsyt!

+Voit aina tyydyttää miehen myös suuseksillä, eli ei kannata pelätä sitä että homma kuivuu kasaan.

+Jos olet KOSKAAN ollut rakastunut, niin se ei niin hyvä rakastaja kehen on rakastunut on niin ihana vaikka teknisesti jäisi sen parhaimman panon varjoon --> seksistä iso osa tapahtuu korvien, ei jalkojen, välissä :)

Vierailija
13/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI. EI se että mies saa vaan se että itse saat ennen sitä. eli mies voi nuolla sinua vaikka puoli tuntia ja hivellä, hieroa sitten vasta asiaan. minusta mies tulee aina. naiselle paljon vaikeampaa yleensä. en olisi niin huolestunut siitä toisesta. keskity omaan nautintoosi, mistä sinä pidät? missä asennossa pystyt parhaiten nauttimaan? voit itse hieroa klirtorista kun mies työntyy sisälle? ei se ole suoritus missä pitää olla hyvä. molempien tulee nauttia siitähän siinä on kyse. ei miehellä täydy olla iso eikä naisella pieni. harjoitus tekee mestarin tai no ainakin löytää omat juttunsa =)

Vierailija
14/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin ole miestäkään joten ongelma ei ole akuutti. Olen miettinyt että minun pitäisi rakastua itseäni reilusti vanhempaan mieheen, jotta omaa kroppaa ei tarvitsisi niin hävetä...

Vierailija
15/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes yhtä epävarma. Mitäs luulet miesten ajattelevan esimerkiksi tällaisista:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/1155712/vaikea_sopeu…

Vierailija
16/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin kerrot avauksessasi. Älä pelkää. Uuden kumppanin kanssa on aina kuitenkin vähän sähläystä kun tutustuu toiseen, hänen vartaloonsa ja toiveisiinsa.

Ja unelmien kuuluukin romahtaa, ap. Todellisuus on paljon parempi. :)

Vierailija
17/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppanin kanssa voit aloittaa rauhassa alusta. Älä ota paineita siitä ettet ole aikaisemmin saanut orgasmia, sillä uuden miehen kanssa se voi onnistua. Tutustukaa rauhassa toistenne kehoihin ja opetelkaa mistä tykkättee. Hanki vaikka vibraattori avuksi, sen avulla suurin osa naisista saa orgasmin jos ei muuten onnistu.

Itsekään en aiempien miesten kanssa saanut orgasmeja, nykyisen kanssa joka kerta 1-2. Seksielämä on sata kertaa parempaa kuin aiemmin vaikka luulin etukäteen että se olisi samanlaista kuin ennenkin

Vierailija
18/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
19/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.. Sano sitten ettet uskalla kun et ole uskaltanut ikinä...

Vierailija
20/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.. Sano sitten ettet uskalla kun et ole uskaltanut ikinä...

Ja tässä viestissä näkyy mitä seitsemän vuotta on saanut aikaan tällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä