Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetologi vastailee kysymyksiinne

Vierailija
08.05.2010 |

Lapset nukkuu ja mies katsoo lätkää, niin mukava "tehdä" töitä näin äippälomalla.

Kysymyksiä vaan kehiin :)

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon perushoito kuntoon, niin iho tasaisempi ja näin ollen myös meikki on tasaisempi. Putsaa + kuori + kosteuta säännöllisesti. Suosittelen kosmetiikkaneuvojaa valitsemaan ihotyypillesi sopivan meikkivoiteen sekä puuterin. Nykyään on paljon eri vaihtoehtoja pohjan tekoon :)

ja aika kallista mennä kyselee puutereita ja aina ne neuvoo se 100 e puuterin... eikö normi kaupan hyllystä saisi mitään???

eli kyselin sitä meikkivoidetta kun on rasvainen iho..

Vierailija
62/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy nyt sanoa, koska en näe näppyjä, etten osaa sanoa mitä tarkoitat, mutta mikäli käytät paljon täyteläistä huulirasvaa niin se voi myös ärsyttää ihoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile suihkurusketusta. Itse teen niitä ja asiakkaat tykkäävät. Täydennät vielä suihkurusketusta sävyttävällä kosteusvoiteella ja tarvittaessa itseruskettavalla. Huomattavasti turvallisempaa kuin auringonotto ja solarium.

Jotta rusketus olisi tasainen suosittelen ihon kuorimista ja kosteuttamista säännöllisesti :)

Vierailija
64/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile suihkurusketusta. Itse teen niitä ja asiakkaat tykkäävät. Täydennät vielä suihkurusketusta sävyttävällä kosteusvoiteella ja tarvittaessa itseruskettavalla. Huomattavasti turvallisempaa kuin auringonotto ja solarium.

Jotta rusketus olisi tasainen suosittelen ihon kuorimista ja kosteuttamista säännöllisesti :)

Vierailija
65/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa ihosi auringolta ja sitten on olemassa vaalentavia tuotteita kotiin sekä kosmetologin tekemiä vaalentavia hoitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan