Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetologi vastailee kysymyksiinne

Vierailija
08.05.2010 |

Lapset nukkuu ja mies katsoo lätkää, niin mukava "tehdä" töitä näin äippälomalla.

Kysymyksiä vaan kehiin :)

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että miehesi kuorisi ihoa ja tarvittaessa laittaisi, jopa naamiota siihen. Toki helpommin sanottu kuin tehty, koska kyseessä mies :):)

Ihoa kannattaa kosteuttaa säännöllisesti myös.

Vierailija
42/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta!

Taidan rohkaistua pigmentointiin,kulmat ovat tosi haaleat ja vähäkarvaiset.

Kyllästyttää joka arkiaamuinen kulmien laitto ja silmien rajaus.

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi voi poistaa karvat vahalla tai sokerilla säännöllisesti, hinta noin 10-15€ kerta ja karvan kasvusta riippuen pysyy sileänä 3-8viikkoa.

On olemassa myös erilaisia menetelmiä, joita kosmetologit tekee, joilla karvojen kasvun voisi saada kokonaan loppumaan. Itse olen kokeillut yhtä menetelmää, mutta ei toiminut kainaloihin ja oli tosi kallista...

Lääkärit tekevät myös laserilla poistoja, joilla karvat lähtee varmasti, mutta kallista.

Vierailija
44/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan inhottavaa?

Vierailija
45/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihonhoitoa voisi suositella miehelle, jonka iho kasvoissa on normaali (?), mutta välillä nenä ja "etuposket":D (siis posket tuossa silmien alla) punottaa??

Siis mitä tuolle punoitukselle voisi tehdä, mies on joskus sanonut että tämä häiritsee häntä.

Vierailija
46/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että kävisit ihon ultraäänipuhdistuksessa sarjahoidon, puhdistaa ja kuorii tehokkaasti ihoa.

Jos iho on pintakuiva, niin se tukkii ihoa, joten kotihoidolla suuri merkitys.

Kuori iho 1-2 kertaa viikossa ja kosteuta hyvin. Kosmetologi voi neuvoa, mitkä tuotteet sopivat sinulle hyvin. Hankala sanoa, kun en näe ihoasi kuinka täyteläistä voidetta tarvisit.

Ajaako mikrokuorinta saman asian?

Vierailija
47/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaako sänkenä takaisin? Näkyykö selvemmin vahauksen jälkeen?

Kannattaako vaalennus?

Vierailija
48/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaiselle iholle? ja myös peittäisi mustapäiden aiheuttamia kuoppia, ja mikä puuteri? ikää 24v.

Vierailija
49/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi todennäköisesti kärsii couperosasta. Ihoa tulisi suojata mm. lämmöin vaihteluilta. Esim. saunaan mentäessä kosteusvoidetta punoittaville alueille, suojaus auringolta jne..

Couperosa johtuu hiussuonten heikentyneistä seinämistä, jotka laajenee aiheuttaen punoitusta ja myöhemmin laajentuneita suonia ihon pinnalla.

Kotihoitotuotteina couperosalle tarkoitetut tuotteet ja kosmetologi voi auttaa sarjahoidolla. Myös peiteaineella ne saa tarvittaessa piiloon :)

Vierailija
50/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi todennäköisesti kärsii couperosasta. Ihoa tulisi suojata mm. lämmöin vaihteluilta. Esim. saunaan mentäessä kosteusvoidetta punoittaville alueille, suojaus auringolta jne.. Couperosa johtuu hiussuonten heikentyneistä seinämistä, jotka laajenee aiheuttaen punoitusta ja myöhemmin laajentuneita suonia ihon pinnalla. Kotihoitotuotteina couperosalle tarkoitetut tuotteet ja kosmetologi voi auttaa sarjahoidolla. Myös peiteaineella ne saa tarvittaessa piiloon :)

Vierailija
51/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasimme ihan vahingoss, todella suuria ja rumia, ainakin kymmenen korvakäytävän suulla. Ostimme mustapääraudan ja saimme ne aika hyvin pois. Mistä ihmeestä mustapäitä on voinut kertyä tuollaiseen paikkaan?

Miten muuten suosittelet puberteetin kynnyksellä olevan hoitavan ihoa että säästyisi pahimmalta finninaamavaiheelta?

Vierailija
52/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee vastaan "kauheita" jalkoja ja mikäli jaloissa on paljon ongelmaa, niin ohjaan suoraan lääkäriin.

Joskus tulee vanhoja ihmisiä vastaan, joilla on todella huonossa kunnossa jalat, koska eivät itse pysty niitä hoitamaan, mutta eivät minua kuitenkaan ällötä. Se on normaalia ikääntymistä :)

Vierailija
53/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kummaa näppyä huulten ympärillä. Ei varsinaista finniä, mutta huulten "rajaus" ei ole siisti. Mistäköhän näpyt johtuu (huulirasva/huulikiilto??) ja miten pääsee eroon?

Vierailija
54/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kesällä ruskea mutta en halua solariumiin... miten saisi mahdollisimman kestävän ja helppohpoitoisen rusketuksen?

Vierailija
55/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en henkilökohtaisesti pidä mikro-/timanttikuorinnasta, koska on aika rankka käsittely iholle, toki toimii joissakin tapauksissa. Erityisesti kesällä tulee olla mikrokuorintojen jälkeen erityisen varovainen, ettei iho pala, koska se on kuorittu niin "puhtaaksi". Iho vaatii myös enemmän hoitoa mikrokuorinnan jälkeen ja erityisesti talvella voi kuivattaa aluksi reippaasti ihoa.

Tässä syy miksi suosin itse enemmän ultraa.

Sarjahoitona 3-5 kertaa on yleensä sopiva, mutta minun on vaikea sanoa koska en näe ihoasi.

Vierailija
56/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että iän mukana tullut.

Vierailija
57/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahatessa karvan kasvu heikkenee ja karvasta tulee hennompaa, joten sänki ei ole niin voimakas kuin esimerkiksi raakatessa.

Itse en ole koskaan kuullut viiksien vaalennuksesta, enkä suosittelisi sitä. Karvathan näkyy joka tapauksessa, erityisesti auringon valossa, mutta toki vaaleampina.

Vierailija
58/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon perushoito kuntoon, niin iho tasaisempi ja näin ollen myös meikki on tasaisempi. Putsaa + kuori + kosteuta säännöllisesti. Suosittelen kosmetiikkaneuvojaa valitsemaan ihotyypillesi sopivan meikkivoiteen sekä puuterin. Nykyään on paljon eri vaihtoehtoja pohjan tekoon :)

Vierailija
59/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä vaan olen huomannut, että melkein kaikilla kosmetologiasiakkaillani on hampaat ihan tosi huonossa kunnossa. Ei ilm. jaksa enää tohon sisäisempään kauneuteen panostaa...

Terv. Hammaslääkäri

Vierailija
60/65 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, että otat mustapäitä pois itse, koska se on kivuliasta ja tulehdus riski suuri!

Tuon ikäiselle tytölle suosittelen ihan perushygieniaa ja tarvittaessa kasvojen pesua tehostaen kosteusvoiteella. Ihoa on hyvää erityisesti talvella kosteuttaa tavallisella kosteusvoiteella.

Sitten kun tyttäresi alkaa meikata, niin suosittelen kosmetologilla käyntiä niin hän voi kertoa ihon hoidosta ja antaa meikkivinkkejä, koska monesti kokeillaan siinä iässä rajoja ja meikit voi olla aika hurjiakin. Perussääntö: jos jaksat meikata niin jaksat puhdistaakkin ettei ihoon ala tulla epäpuhtautta jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme