Kosmetologi vastailee kysymyksiinne
Lapset nukkuu ja mies katsoo lätkää, niin mukava "tehdä" töitä näin äippälomalla.
Kysymyksiä vaan kehiin :)
Kommentit (65)
Minulla todella on vaalea ja erittäin kuiva iho. En meinaa löytää edes sopivaa meikinpoisto ainetta, koska kaikki kirvelevät ja polttavat naamaa :( Itse olen koittanut tuota herbinan silmänympärys voidetta, kun sain sellaisen näyte kappaleen. Kuinka kauan menee, että rupeaa " huomaamaan " vai onko sellaista. Voiko valokynää käyttää, ellei käytä muuta meikkiä ? Lapsen tulon jälkeen, en ole jaksanut kauhesti meikkailla.
Toki valokynään voi käyttää yksinäänkin, kunhan sen häivyttää hyvin vaikka sormilla. Muista vain pestä kädet ensin ettei herkälle silmänympärysiholle mene pöpöjä.
Biodrogalla on käteviä silmämeikinpoistolappuja, jotka ovat hellävaraisia sekä muitakin hellävaraisia puhdistustuotteita, mm. kuivalle iholle öljy.
onko joitain keinoja, miten " parantaa " raskausarpia, eli edes auttaa haalenemista ? Millä/miten keinoilla voi tehdä. Kuoria iho säännöllisesti ja rasvailla ?
kannattaa laittaa poskipuna? Siis kun mitään poskipäitä ei oikeastaan ole.
mustapäistä? Niitä vain tulee ja tulee säntillisestä ihonhoidosta huolimatta. Ja ovat tiukassa. Ehkä hiukan pintakuiva ihokin. Kosmetologilla käyn pari kertaa vuodessa, liian harvoin.
ottaa kestopigmentoinnit kulmiin ja yläluomiin?
Teetkö itse niitä?
Suojaa ihoa erityisesti lämmönvaihteluilta ja käytä herkälle couperoottiselle iholle tarkoitettuja tuotteita.
Esim. saunaan mennessä kosteusvoidetta punoittaville alueille. Myös voimakkaat mausteet, alkoholi, tupakka jne lisää hiussuonien laajenemista.
mieltä dermalogica- sarjasta? Pintakuiva iho minunkin vaivana, kuorinta auttanut hieman, mutta mustapäitä ja muita näppyjä tulee kuin teinille, ikää jo 35. Mitä kannattaisi kokeilla seuraavaksi?
finneistä kärsivälle? Mitä tuotemerkkiä suosittelet?
miehen persfinneistä? Toki helpoin keino olis heivata koko mies, mutta voisiko tuosta finniperseäijästä saada vielä siloposkisen?
Tarkkaa syytä ei tiedetä, mutta erästä vatsalaukun bakteeria epäillään sen aiheuttajaksi. Perinnöllinen ihotauti.
Itse itse asiassa teen töitä Biodrogalla ja pidän hyvänä. Hyviä tuloksia olen saanut asiakkaille. Tuotteet eivät ole kalleimmasta päästä ja apua löytyy useille eri ihotyypeille.
Laita poskipunaa viistosti poskille :)
Suosittelen, että käyt meikinohjauksessa, niin kosmetologi voi kertoa miten korostaa parhaita puoliasi ja miten käyttää korostus- ja varjostuspuutereita.
Suosittelen, että kävisit ihon ultraäänipuhdistuksessa sarjahoidon, puhdistaa ja kuorii tehokkaasti ihoa.
Jos iho on pintakuiva, niin se tukkii ihoa, joten kotihoidolla suuri merkitys.
Kuori iho 1-2 kertaa viikossa ja kosteuta hyvin. Kosmetologi voi neuvoa, mitkä tuotteet sopivat sinulle hyvin. Hankala sanoa, kun en näe ihoasi kuinka täyteläistä voidetta tarvisit.
Itselläni on silmissä pigmentoinnit ja helpottaa hirveästi meikkausta päivittäin, suosittelen. Ei ole kivuliasta, koska käytetään puudutusaineita.
Kulmiin harkitsisin pigmentointeja, koska jos sinulla on paljon itsellä karvoja, niin voivat alkaa kasvaa "miten sattuu". Mielummin sellaisessa tapauksessa kestovärjäisin ja opettelisin niiden ehostamisen.
En osaa kertoa kyseisestä tuotesarjasta, koska en ole koskaan käyttänyt.
Biodrogalla on hyvä aikuiselle iholle, jolla on epäpuhtautta Puran formula linja ja sieltä acno lift :)
Suosittelen esimerkiksi Biodrogan Puran formulan Acno liftia. Hyvä tasapainoittava voide. Sitten myös säännöllistä puhdistusta, kuorintaa ja naamiota kyseiselle ihotyypille tarkoitetuilla tuotteilla.
Voisi kuulostaa tummilta silmänalusilta...
On olemassa silmänympärysvoiteita, jotka auttavat tummiin silmänalusiin parantamalla mikroverenkierto vieden tummuutta ja sitten voit toki peiteaineella peittää ne. Itsekkin vaalea ihoisena voin suositella Lumenen peitevoidetta, koska ei ole liian tumma. Valokynäkin voi toimia tosi kivasti sinulla :)
Suomalaisilla on monilla todella vaalea iho ja vielä kuiva, niin meikkivoiteiden löytäminen voi olla vaikeaa skandinaaviselle iholle, koska suurinosa meikeistä tehdää Keski-Euroopassa, jossa ihon pääsävy on oliivi ja sitten se on meille liian keltainen.