Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisinko tehdä näin?

Vierailija
08.05.2010 |

Inhoan epärehellisyyttä, mutta nyt olisi kysymys, voisinko vähän valehdella miehelleni.

Olen lähdössä ensi keskiviikkona kavereiden kanssa viettämään iltaa, ja haluaisin kerrankin, pitkästä aikaa, olla vaikka valomerkkiin asti (jos vaan jaksan).

Yleensä kun jossain iltamenoissa olen, mies kysyy etukäteen moneltako tulen ja ilmoitan että puolenyön aikaan (koska mies on hyvin mustasukkainen ja tiedän sen toivovan että tulen mahd. aikaisin. Syytä mustasukkaisuuteen ei sinänsä ole, on vain niin omistushaluinen - aina olen asiallisesti ollut enkä juo itseääni edes näkyvään humalaan).

Jos ilmoitan olevani aamuyöhön asti, tiedän sen olevan naama rutussa koko ajan ennen lähtöäni ja sit se valvoo odottamassa, ja on seuraavan päivän aivan pois pelistä, vaikka meillä on sopimus, että lapset hoidetaan puolison illanviettoa seuraavana päivänä että toinen saa huilata.

Itse olen monet kerrat tässä alkuvuodesta näin tehnyt kun mies on ollut menoissaan. Hän kyllä yleensä tulee myös kotiin ennen kahta eikä käytä alkoholia ollenkaan (alkoholiongelma taustalla).

Nyt olen siis tyttöporukassa menossa ulos, ja mietin että mitäs jos ilmoittaisin meneväni yöksi kaverille, että sovittiin että pidetään kotibileet ja baarista tultua vielä jatkot ja jäädään kaikki sinne nukkumaan. Sitten voisinkin "yllättää" miehen ja tulla jo aamuyöllä kotiin. Eipä istuisi vahtimassa naama nurin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän parisuhde tule epärehellisyydellä toimimaan, varsinkin jos toinen on jo aiheetta mustasukkainen.

Vierailija
2/2 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksipä ei, näin hätäavuksi. Pitemmällä tähtäimellä asiasta pitää tietenkin puhua. Nyt ei ehkä kuitenkaan ole oikea aika, kun olet kohta sinne illlanviettoon lähdössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla