vinkkejä, miten kerron miehelle että olen raskaana?
Antakaas kivoja ideoita miten kerron miehelleni, että olen raskaana. Vois olla romanttista tai hassua, jotain kivaa mieleenpainuvaa ois mukava keksiä. Kyseessä toinen lapsi ja äitienpäivänä aion kertoa...
Kommentit (48)
Aamukahvi pöydässä voi sanoa ihan reippaasti, että toinen lapsi on tulossa. Ei kai sun tarvii mitään saamarin teatteriesitystä tehdä moisesta asiasta?
vai onko tämä nyt vahinko, jota mies ei halua?
ehtii vielä kun heti toimit.
Oikeeasti mäkin voteaisin jo tänä iltana esikoisen nukkumaanmentyä että "kultaseni, meille on nyt tulossa toinenkin lapsi".
En pystyisi noin isoa juttua pitämään sisälläni, vaan mies huomaisi heti, että jotain on meneillään.
Ihan suoraan sanoisin.
kerro heti, minä ainakin kertoisin riemusta kiljuen!!
positiivisen raskaustestin keittiön pöydälle odottamaan miestä kun tuli illalla kotiin, siinä loisti sininen plussa oikein vahvasti. Menin ite jo nukkumaan ja jännitin hulluna sängyssä miten se reagoi :) Mut ei tämä höppänä edes tajunnu, mun piti lopulta viedä se testi sen nenän etee ja heiluttaa et näitkö mitä tässä oli :D luuli että olin laittanu sen valmiiksi aamua varten, ihan hassu höperö :):)
itse olen jokaisesta kertonu jotenkin vihjaillen tms. enkä vain sanonut päin naamaa...
Puuhailet vaan ihan normaalisti kaikkea ja sit ku miehes ihmettelee et mitä sä oikeen teet ootko pimahtanu niin sanot vaan et mitäpä luulet ;))
Onko asia yhteinen? Onko miehellä oikeus kuulla heti kun sinäkin tiedät?
että täysin yhteisestä asiasta tehdään mulle jokin saatanan show.
Perusasetelma on vaan jotenkin KIERO ja epätasa-arvoinen.
ja mieleenpainuvaa.
Olkaa sitten tylsimyksiä, mutta tää on mun viides (ja toivottavasti viimeinen) raskaus, joten oon kyllä ehtinyt niitä tylsiäkin ilmotuksia ja lukemattomia yhteisiä testejä (myös lukuisista ei tärpänneistä yrityskerroista) jo tekemään...
Nyt haluan oottaa, että viiva vahvistuu ennen kuin vedän miehen mukaan tähän raskauteen. Siksi odottelen vielä pari päivää. Ja raskaus on siis enemmänkin kuin toivottu!
Jos jollain ois niitä kivoja ideoita...
että ensivuonna pöydässä on yksi lautanen lisää.
että ensivuonna pöydässä on yksi lautanen lisää.
en osaa sanoa mikä olisi mukava tapa kertoa, mutta onnea!! itse meinaan kanssa täräyttää uutisen suvulleni äitienpäivänä, tai toivon että mahani jo huomattaisiin :) kukaan ei ole mitään kysellyt aikaisemmin kun eivät varmaan edes aattele että voisin olla raskaana. äitienpäivänä sitten kiree paita päälle ja suvun eteen :) voin jo kuvitella ilmeet ;D
että täysin yhteisestä asiasta tehdään mulle jokin saatanan show.
Perusasetelma on vaan jotenkin KIERO ja epätasa-arvoinen.
Mä en koe että asia olis näin. Yhteinen asia tietysti, mutta mitä pahaa siinä on että haluaa kertoa jotenkin omasta mielestä kivasti :)
Onhan miehilläkim kautta aikain ollut epätasa-arvoinen oikeus päättää milloin mennään naimisiin ja millä ihme tavalla sen haluaa kysyä...
ettekö voisi äitienpäivänä tehdä yhdessä uutta testiä?? jos vielä muutenkin haluat odottaa ja ola varma?!!!
arvuuttaa ensiksi vaikka arvaappa mikä meille on tulossa jotin tuohon suuntaan
av:laiset huumoria peliin ei noin totisena saa olla vaikka asia on vakava mutta iloinen
Aamukahvi pöydässä voi sanoa ihan reippaasti, että toinen lapsi on tulossa. Ei kai sun tarvii mitään saamarin teatteriesitystä tehdä moisesta asiasta?