Ketuttaa tuo äijä niin paljon nyt...
Ollaan sovittu tietty työnjako siivouksessa, hänellä on nyt pyykit. Lajittelin kassit valmiiksi, kun hän ei osaa lukea pesulapusta numeroa. Sanoi että on 60 asteinen ja 40 asteinen. Käytetään siis talopesulaa, joka on ilmainen ja meillä on nyt kone rikki eikä oo vielä ostettu uutta.
Toinen kassi siis oli aika täysi, se 40 asteinen. Siinä oli mm. mun rintsikoita pesupussissa, lenkkivaatteita ja uimapukuja. 60 asteisessa oli mm. miehen boksereita, mun mustia puuvillaisia alushousuja jne.
Hän halusi väkisin viedä kummatkin kassit yhtäaikaa. Eiköhän ääliö laittanut 40 asteiset 60 asteeseen pesuun. Tämä selvisi kun hän sanoi että olipa paljon pyykkiä. Ei helvetti järki sano sen vertaa, että voiko uimapukua pestä 60 asteeseen.
Sitten kun käskin mennä korjaamaan raivostui ja heitteli eteisessä kenkiä seiniin kuin joku lapsi. Lapset pelästyivät.
Nyt kiukuttelee siinä, että kun hän ei osaa niin mä joutuisin pesemään pyykitkin. Kyseessä on nelikymppinen mies, joka on asunut yksinkin ja pessyt ne hemmetin vaatteet joskus ihan yksinkin. Mä oon 10 v nuorempi.
V*tuttaa tuo ääliö sen verta että ero on taas askelta lähempänä. Ei mee muutenkaan mitenkään hyvin. Mies pihtaa seksiäkin, sanoo ettei jaksa. En jaksa enää tapella tuon ääliön kaa.
Kommentit (46)
niistä tulee ylitsepääsemättömiä ongelmia ja riitoja.
älä oleta että se tietää missä minkin voi pestä.
ja vanhinkoja voi sattua, mutta järjen pitää sanoa jotakin aikuiselle miehelle.
ap
että tuli naputettua miehelle aika raskaasti. Miksi teit sen, jos et tahtonut reaktiota? Nyt sait reaktion, etkä ole siihenkään tyytyväinen.
Vahinkoja sattuu.
Eli mun vika että mies heittelee kenkiä kun idiootti ja vanhinkoja voi sattua, mutta järjen pitää sanoa jotakin aikuiselle miehelle.
ap
ehkä vähän yli reagoit. En toki hyväksy miehenkään toimintaa eli kenkien heittelyä, mutta oikeasti mieheltä ei voi vaatia noin vaikeaa tehtävää jos ei todella tarkista, että mies on sisäistänyt ohjeet :) Mitä jos sinä laittaisit aina pyykit koneeseen ja ohjelmat päälle ja miehen vastuulla olisi vaikka niiden kuivumaan laittaminen...?
Toimii meillä näin. Ja meilläkin mies asunut paljon yksin ja osaa kyllä pestä pyykkiä mutta tässä 10v suhteen aikana taantunut kyllä aika tasaisesti...
mutta pitää vissin kieltää ottamasta 2 kassia kerralla tästä lähin, niin ei voi mennä sekaisin.
Mutta mulla hävettää että miestä joutuu neuvomaan kuin lasta. Eikö hän voisi esim. katsoa kassista 1 lapusta jos ei tiedä. Varmuuden vuoksi.
Eikä tää pyykki oo ainut mikä hiertää. Ei seksiä, raivohullu ukko (aina suuttuu pikkuasioista noin kohtuuttomasti), ei kestä yhtään vastoinkäymisiä jne.
ap
älä oleta että se tietää missä minkin voi pestä.
Tosi lapsellista heitellä kenkiä. Sähän olit pakannut ne kahteen kassiin, kirjalliset ohjeetko se äijä vielä tarvii???
aika säälittävä jätkä ja vielä nelikymppinen. Olen 17v ja multa hoituu hommat ilman raivoomista.
T: 11cm mies
laitoitko sen täydemmän kassin pyykit 60 asteeseen, se oli se 40 asteen kassi ja nyt hänen täytyy mennä keskeyttämään se ja vaihtamaan ohjelma.
En siis että etkä vitun idiootti tosiaan tajua että mitä voi pestä missäkin. En ylipäätään haukkuisi noin lasten kuullen.
Suutuin itse siitä kenkien heittelystä ja siksi kirjoitin noin tänne.
ap
että tuli naputettua miehelle aika raskaasti. Miksi teit sen, jos et tahtonut reaktiota? Nyt sait reaktion, etkä ole siihenkään tyytyväinen.
Vahinkoja sattuu.
Eli mun vika että mies heittelee kenkiä kun idiootti ja vanhinkoja voi sattua, mutta järjen pitää sanoa jotakin aikuiselle miehelle.
ap
pesutupa ei oo tässä huushollissa eli jos joudun menemään sinne, niin sama sitten jos pesen ne.
Yritin puhua äsken, että vaihdetaan niitä hommia, eli hän siivoisi keittiön (siihen kuuluu tiskit koneeseen, käsipestävät pestävä käsin, pöydät ja tasot puhtaaksi). Jos se olisi helpompaa ja voisin helposti tarkastaa onko ohjelma oikea. Muttei käy, kun pyykkäys on kuulemma niin helppoa :(.
Me ollaan oltu yhdessä 7 v ja mies on joutunut pyykkäämään ihan yksinkin tällä välin, esim. kun olen ollut synnyttämässä ja kerran akuutisti sairaalassakin (umppari).
Eipä mulla oo varaa taantua minkään homman osalta...
ap
ehkä vähän yli reagoit. En toki hyväksy miehenkään toimintaa eli kenkien heittelyä, mutta oikeasti mieheltä ei voi vaatia noin vaikeaa tehtävää jos ei todella tarkista, että mies on sisäistänyt ohjeet :) Mitä jos sinä laittaisit aina pyykit koneeseen ja ohjelmat päälle ja miehen vastuulla olisi vaikka niiden kuivumaan laittaminen...?
Toimii meillä näin. Ja meilläkin mies asunut paljon yksin ja osaa kyllä pestä pyykkiä mutta tässä 10v suhteen aikana taantunut kyllä aika tasaisesti...
ja en tosiaan halua tietää, mitä tapahtuu uimapuvuille, helvetin kalliille teknisille lenkkivaatteille ja muille herkemmille tekstiileille 60 asteessa :(.
ap
Sinä vain taidat kettuilla.
Mun miestä vaan ei saa millään tekemään mitään kotitöitä. Joskus on pari kertaa jotain yrittäny ja tehny sen sitten niin huolimattomasti ettei toista kertaa viitsi edes pyytää.. Tiedän et mies osais jos haluaisi, koska seurustelumme alussa halusi ilmeisesti antaa itsestään hyvän kuvan ja osallistu kunnolla kotitöihin :) Mutta sitten ne jäi...
Eihän ne kotityöt aina kivoja ole, mutta työksi ne ilmeisesti miesten mielestä muuttuu vasta siinä vaiheessa kun ne itse joutuu osallistumaan niihin.. :)
T:Hermot menee meilläkin
ei pidä ottaa kuin 1 kassi jos ei pysty järjellä päättelemään kumpi on 40 ja kumpi 60. Ja arvatkaa olenko moneen kertaan koettanut opettaa tyyliin jos kassissa on sun tai pojan tai tytön alushousuja, se on aina 60 kassi, jos on mun rintaliivejä tai lenkkivaatteet, se on aina 40 asteen kassi...
Jos mä olisin noin avuton, niin mitä tästä tulisi...
ap
Tosi lapsellista heitellä kenkiä. Sähän olit pakannut ne kahteen kassiin, kirjalliset ohjeetko se äijä vielä tarvii???
mä pesen kaikki vaatteet 30 asteen pikapesulla, ei ole vaikeaa. Eli mieskin osaa sen silloin kerran vuodessa tai kahdessa kun suvaitsee laittaa koneen päälle.
kotityöt todennäköisesti erittäin tyylikkäästi.
Ongelma on käskytys.
Kuka tervejärkinen haluaa pomppia Stalinin urkujen tahtiin?
on se mitta miksi sitä luulen ja oot 17 v, niin mielummin oon tuon ääliönkin kanssa (ei oo alimittainen eikä alaikäinen). Vaikka olisitkin parenpi kotitöissä.
ap
aika säälittävä jätkä ja vielä nelikymppinen. Olen 17v ja multa hoituu hommat ilman raivoomista.
T: 11cm mies
Ongelma on käskytys.
Kuka tervejärkinen haluaa pomppia Stalinin urkujen tahtiin?
[/quote]
No mulle kyllä sopis loistavasti et mies tekis kotitöitä ihan vapaaehtosesti! Vielä ei oo sellasta päivää tullu...
että tekee tahallaan huonosti. Osaasi myös aivan hyvinn alkuaikoina. Vaikka tekee kuinka huonosti, ei silti käy, että mä tekisin kaiken.
ap
Mun miestä vaan ei saa millään tekemään mitään kotitöitä. Joskus on pari kertaa jotain yrittäny ja tehny sen sitten niin huolimattomasti ettei toista kertaa viitsi edes pyytää.. Tiedän et mies osais jos haluaisi, koska seurustelumme alussa halusi ilmeisesti antaa itsestään hyvän kuvan ja osallistu kunnolla kotitöihin :) Mutta sitten ne jäi...
Eihän ne kotityöt aina kivoja ole, mutta työksi ne ilmeisesti miesten mielestä muuttuu vasta siinä vaiheessa kun ne itse joutuu osallistumaan niihin.. :)
T:Hermot menee meilläkin
onko se pyykinpesu oikeasti noin vaikeaa vai teeskenteleekö että pääsisi siitä?