Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta: miesystävä oli vapun kaverinsa

Vierailija
07.05.2010 |

kanssa ja joi kaljaa ja grillasi. Kertoi muina miehinä jälki käteen minulle. Olin siinä luulossa että joutuu olemaan töissä vapun, kuten yleensä on viikonlpppuisin. Meillä on myös 4-vuotias yhteinen lapsi ja olisi ollut kiva viettää perhevappu. Olemme siis eronneet ja nyt uudestaan seurustelemme. Mitä mieltä, onko tuhoon tuomittua ja lapsellinen mies, ikää kuitenkin 37 vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin mies toimi väärin. Jos taas teillä ei ollut mitään sovittuna niin on ihan ok, että mies viettää iltaa ystävien kanssa.

Vierailija
2/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee myös lastaan harvoin kun niin paljon töissä (yrittäjä), joten olisi luullut että on mieluummin meisdän kanssa juhlan kuin kaverinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun on yrittäjä ja aina töissä niin aina välillä kaipaa sitä kavereidenkin kanssa oloa ja känniin vetoa. Ei se yhtään sen enempää tai vähempää ole siitä pois, eikö mies halua viettää aikaa oman lapsensa kanssa. JOskus vaan täytyy päästellä höyryjä ulos. Älä stressaa..

Vierailija
4/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmitellä jos noinkin iäkkäälle on kaverit perhettä tärkeämpiä. Hankalapa vähän sanoa kun ei tunne taustojanne.

Vierailija
5/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meinaatte yhteen palata! :O

Ymmärrän yrittäjän vaimona hyvin tuo kaverien kanssa nollaamisen tarpeen, mutta tottakai me sovitaan yhdessä menoista. Ja jos tulisikin tällainen tilanne, menisin ensimmäiseksi miehen kanssa sitä purkamaan, enkä tänne av:lle!

Vierailija
6/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olitko vaan luullut niin?

Vierailija
7/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietty mennä kavereiden kanssa grillaamaan ja kaljottelemaan. Kyllä niitä kavereita pitää välillä nähdä ilman sitä puolisoakin. Mun mies kyllä kertoo jo etukäteen menevänsä. Ei niinkään kysele "lupia", vaan sanoo että kavereiden kanssa tällästä puhetta, ja ajattelin mennä. Jos mulla siihen sanottavaa, että mä kyl mietin tällästä, niin sitten keskustellaan mitä tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi