Mies "mököttänyt" kolme päivää, koska en saa laihdutettua itseäni.
Tämä on tätä minun jojoiluani, mutta en itsekään halua näitä läskejä kantaa: en ole näiden kanssa onnellinen. Laihtuminen vaatii kuitenkin aikamoista motivaatiota ja henkistä voimaa, jotta onnistuisi. Sitä tässä keräilen.
Eilen kysyin, että mikä nyt on, kun ei puhu ja on ihan tökstöks. Inttämisen jälkeen vastasi, että minun kilot. Olen ihan raivona sisäisesti!! Tiedän, että häpeää minua näiden kilojen kanssa, mutta en itsekään niitä ylpeästi kanna. Viime yönä sitten halasi ja sanoi rakastavansa. Halusin pois hänen läheltään. En voi unohtaa, tuntuu, että jokin on muuttunut ja pysyvästi meidän (ennen niin ihanassa) suhteessa. Sellaista henkistä painostusta...Ei tee mitään mieli puhua, kun tulee töistä!
Mitä mieltä olette, olenko reagoinut yli vai ali?
Kommentit (108)
Lihavat ihmiset eivät pidä seksistä, he rakastavat ruokaa!
seksielämänne vuosikymmeniksi, eli itselleen tekee vahinkoa, kun loukkaa vaimonsa käsitystä itsestään viehättävänä, haluttavana ja rakastettavana omana itsenään.
Sinä et ap ole parempi ihminen vaikka viisi kiloa laihtuisitkin. Olet vain kevyempi.
Mutta minkäs teet, kun semmoinen läski ei ole viehättävä ja seksikäs?!? Ihan omanlajinsa ihmisiä ovat ne 'lihottajat' jotka kiihoittuvat siitä mitä isompi/lihavampi ja nälkäisempi heidän naisensa on. Laardia letkulla suoraan vatsaan.
Onko tämä kaunista ??
Kysyn vaan...
Onko tämä kaunista ?? <a href="http://www.youtube.com/watch?v=dZ8jeIKG2Tk" alt="http://www.youtube.com/watch?v=dZ8jeIKG2Tk">http://www.youtube.com/watch?v=dZ8jeIKG2Tk</a> Kysyn vaan...
Parisuhde on kuin keittiön ovi se aukeaa molempiin suuntiin. Kun sain lapseni kaikki kolme menin farkuissa synnärille ja tulin farkuissa pois! Jos olisin vetänyt sen määrän mitä neuvola kehotti, olisin ollut virtaheposen kokoinen. Painoin raskausaikanakin vain 55,5 kg
ja noin 45 kg sen jälkeen.
Mitä tulee vaatimuksiin, niin ymmärrän miestä... MUTTA, niin kuin monet sanoivatkin vaatia voi vain.. Jos on itse sellaisissa mitoissa! Ex-mieheni esim.pistin laihikselle kun se sika lihoi 35 kg!! Pidän kunnostani huolta ja minulla on silloni oikeus vaatia kumppanilta samaa! Samoin kumppanillani on se oikeus..JOS
en pitäisi.
Kysymys on ulkonäöstä vain 30-40 %,
loput menee sen piikkiin etten kaipaa sairastelevaa ihmistä joka ei arvosta omaa elämäänsä sen vertaa, että pitäisi itsensä kunnossa...Puhumattakaan, että eläisi sen aikaa että lapset ehtisivät kasvamaan aikuisiksi.
synnytyksen jälkeen? Vaikkea painoakaan juuri raskausaikana tulisi, useimmilla on se maha jonkin aikaa synnytyksen jälkeen (ennen kuin kohtu supistuu kunnolla ja lihakset palautuvat suunnilleen paikoilleen).
Parisuhde on kuin keittiön ovi se aukeaa molempiin suuntiin. Kun sain lapseni kaikki kolme menin farkuissa synnärille ja tulin farkuissa pois! Jos olisin vetänyt sen määrän mitä neuvola kehotti, olisin ollut virtaheposen kokoinen. Painoin raskausaikanakin vain 55,5 kg ja noin 45 kg sen jälkeen. Mitä tulee vaatimuksiin, niin ymmärrän miestä... MUTTA, niin kuin monet sanoivatkin vaatia voi vain.. Jos on itse sellaisissa mitoissa! Ex-mieheni esim.pistin laihikselle kun se sika lihoi 35 kg!! Pidän kunnostani huolta ja minulla on silloni oikeus vaatia kumppanilta samaa! Samoin kumppanillani on se oikeus..JOS en pitäisi. Kysymys on ulkonäöstä vain 30-40 %, loput menee sen piikkiin etten kaipaa sairastelevaa ihmistä joka ei arvosta omaa elämäänsä sen vertaa, että pitäisi itsensä kunnossa...Puhumattakaan, että eläisi sen aikaa että lapset ehtisivät kasvamaan aikuisiksi.
Sille ei voi mitään, että lihava ei vaan ole useimpien silmissä haluttava. Miehesi kuuluu luultavasti tähän ryhmään. Aina ei auta vaikka kuin rakastaisi toista, jos läski hyllyy, ei vaan pysty...
Kirjoittanut Mireille Guiliano
Kannattaa lukea, vaikka et edes ajattelisi laihduttavasi tai laihduttamista.
Pienillä muutoksilla saat jo hyvän alun aikaiseksi. Alkoholi on yksi lihottavimpia yksittäisä asioita. Voitko kävellä päivittäin 15-20 minuuttia enemmän? Juo lasillinen vettä ennen kuin käyt lempiherkkujesi kimppuun.
Pienillä muutoksilla pääset hyvään alkuun ja pikkuhiljaa haluat tehdä muutoksia lisää. Älä vaadi itseltäsi liikaa, hiljaa hyvä tulee. Ajatus, että on kesäksi bikinikunnossa tuo vain sellaisia paineita, että selviät niistä vain syömällä.
Tee kesällä kivoja asioita: käy retkellä, marjassa, soutelemassa, kiertele markkinoilla. Siinäkin kummasti paino karisee.
Hyvää kesää! Uskon, että olet vuoden parin kuluttua huomattavasti tyytyväisempi olemukseesi.
karppauksia ja jutan diettejä täällä ehdotellaan.
Mene painonvartijoihin niin saat loppuelämäks hyvät ohjeet terveelliseen syömiseen.On kivaakin käydä niissä ryhmissä,tukea löytyy muilta.
Ehkä nykyaiakana miesten pitäs ymmärtää että tää on 2000 luku ja naiset ei enää oo mitään perheen sovittelijoita. Me ollaan itsenäisiä ja ylpeitä siitä. Jos mies ei ymmärrä tätä niin ehkä on parempi lähtee bailaa tytöjen kaa ja nollaamaan tilanne, kyllä se mies sen jälkeen taas anelee häntä koipien välissä....
Tietysti loukkaa tuollainen vaan hyvä puoli siinä kun vaivaa itseäsikin.Nyt heti laitat tarkat ruoka-ajat joka päivälle kolmen tunnin välein ja syöt päivän energiatarpeesta suurimman osan ennen klo 15. Iltaruokana keittoa ja kevyen iltapalan.
Olisiko mahdollista jotta muutamana iltana pääsisit lenkille jonkun ystävän kanssa, keskustele miehen kanssa ja kerrot jotta haluat parempaan kuntoon. Kyllä hänen olisi hyvä viettää aikaa lastensa kanssa.Lopeta kaikki pizzat ja muut pikaruoat, tee isoja määriä kunnon kotiruokaa. Itse teen kerralla useamman päivän ruoat valmiiksi, teen raastetta kerralla paljon niin sitten on mistä ottaa. Helppo sitten kun keittää vain lisukkeen ja mahdolliset lämpimät kasvikset. Kerää lautasellesi paljon kasviksia,jätä perunat ja leipä mahdollisimman vähälle. Tilaa aika terkkariin hoitajalle, hän kannustaa sinut alkuun. Ja alat liikkumaan vaikka joka toinen päivä, tuloksia tulee kyllä.
Aamuisin laita hiuksesi ja meikkaa vähän niin mielesikin piristyy. Muista jotta pienillä muutoksilla saat paljon iloa elämääsi.
Sinulla on rehellinen ja rohkea mies. Veikkaisin, että hyvin suurta osaa miehistä harmittaa, jos nainen yhtäkkiä lihoo paljon, moni ei vain uskalla tai kehtaa mainita asiasta. Miehille seksi on hyvin tärkeää ja seksissä on tärkeää, että pitää näkemästään.
Elämä on..
"Kun sain lapseni kaikki kolme menin farkuissa synnärille ja tulin farkuissa pois"!
No onhan se kauheeta jos muija lihoo.Seksihalut menee ja rupeen kattoo naapurin sorjaa rouvaa...
Niin se vaan on.Laihduttakaa POMMIKONEET!!!
kiinnosta syöminen juhlissa. Joulupöydässäkin - jos on vieraita- niin keskityn vain keskustelemaan heidän kanssaan, välillä saatan siemaista vähän viiniä. Lopputulos voi olla, että olen nauttinut koko iltana tyyliin yhdeen mätivoileivän.
Mulla tosiaan on syöminen intressilistalla vikana, vaikka hyvää ruokaa kyllä arvostankin.
En ole koskaan ollut lihava, mutta pyöreä kylläkin ja nyt olen ollut jo yli viisi vuotta ihannepainossani. Sain tyttären kaksi vuotta sitten enkä lihonnut raskauden aikana enkä sen jälkeen kiloakaan.
Ei ihmistä voi kutsua pinnalliseksi jos pyytää lihavaa kumppaniaan laihduttamaan. Lihavuudessa on kyse sekä terveydestä, että parisuhteestakin!
Jos ennen kumppani on painanut 10-20kg vähemmän niin on ymmärrettävää, että intohimo kumppaniin hiipuu. Turha sitten valittaa kun mies katselee muita naisia. (ja toisin päin)
Itse ainakin haluan pysyä hyvässä kunnossa mieheni, itseni sekä muidenkin vuoksi. Haluan että lapsellani on äiti jota hänen ei tarvitse hävetä ulkonäköseikkojen vuoksi(itse kärsin lihavasta äidistä ja lupasin, etteivät omat lapseni joutuisi kärsimään siitä) ja joka jaksaa touhuta ja shoppailla lasten kanssa. On myös ihanaa kun muutkin miehet kuin oma katselee perääni.
Onnea laihdutukseen kaikki naiset ja muistakaa huolehtia lastenne lisäksi parisuhteestannekin! Ja muistakaa, että 30min seksin harrastaminen kuluttaa kivasti kaloreita.
Mukavaa kesää!
Oot reagoinut mielestäsi niinkuin jokainen nainen reagois vastaavassa tilanteessa...mutta ymmärrän miestäsikin..koitapa kääntää osat toisinpäin :) itse lihosin yli kolkyt kiloo raskauden aikana..siitä nyt on jo kuus vuotta mutta kilot on lähteneet kovan itse kurin myötä..eli ei muuta kun jumppaan vaan ja katsot mitä syöt..näytä sille äijälles että kyllä täältä lähtee :)!! mukavaa kevättä ja tsemppiä!!
Tama on tyypillinen areena, jossa lihavat naiset puolustelevat toisilleen oikeutta olla lihava ja mikas siina sen kun olette. Mutta kun oma vaimo on 165/95 niin kylla siina on miehella ihan muu kuin seksi mielessa kun puolisoaan katselee.
Oma avioliittoni on ollut jo vuosia (+10 v)seksiton. Rakastan tavallaan edelleen vaimoani, mutta en voisi ajatellakaan seksia hanen kanssaan. Vuosia pyysin hanta laihduttamaan, ostin fillaria, salikorttia jne mutta ei. Hanelle tama asia ei ole tarkea (kuten taalla monelle sellainen osoittaa pinnallisuutta) mutta on se myos osoitus, etta valittaa parisuhteesta, jaksaa nahda vaivaa sen eteen. Kun mitaan ei tapahunut aloitin avioliiton ulkopuolisen suhteen ja niita on sitten ollut muutama. Seksia, hyvaa sellaista, ei suurta draamaa.
Syyttakaa vaan vaikka miksi, mutta en voi sille mitaan, etta ajatus kellumisesta jonkun ison uimarenkaan, tai pikemminkin pelastuslautan paalla ei vain iske. En koskaan voi tuntea enaa sita ylpeytta, jolla joskus aikanaan esittelin kauniin tyttoystavani/ vaimoni. Nyt suorastaan hapean hanen telttamaista olemustaan ja valtan yhteisia tilaisuuksia. Niin kaunis nainen nayttaa ylipainoisena yksinkertaisesti rumalta. Siina ei kauniisti laitetut kynnet auta yhtaan.
Suomalainen nainen on keskimaarin laiska huolehtimaan itsestaan ja siksi 'vihaa' kaikkia hoikkia itsestaan valittavia kanssasisariaan, esimerkiksi venalaiset ovat kaikki 'huoria'.
Ja, joo kuultu on, etta miehetkin on lihavia. Osa on osa ei. Vaitan kuitenkin, etta nykyaan kun katselee nuoria aiteja, niin jarkyttava lihavuus on pikemminkin saanto kuin poikkeus. Saali, todella saali.
Läski mies tai läski nainen ovat rumia ilmestyksiä, sille ei voi mitään. Tyytykää siihen rumat ihmset, kun ette voi itsellenne tehdä mitään.
Jos joku kehuu jotain kauniiksi, se ei ole pinnallista, mutta sanoppa lihavaksi, läskiksi, niin olet pinnallinen.