Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsettomuuteen(ne) on syy:

Vierailija
07.05.2010 |

Jumala on tietoinen siitä,että teistä ei ole äideiksi,ja siksi on tehnyt lapsettomat lapsettomiksi.

Se on luonnon laki,ja luonnon keino estää,että ei synny lapsia,joilla ei olisi hyvät elinmahdollisuudet.

Miksi siis useat kaikin keinoin uhmaavat luonnon lakia,ja kaikin käytettävissä olevin keinoin yrittävät tulla raskaaksi? Onko se hieman kuin muutkin pakkomielteet ihmisellä;sitä,mitä ei saa,on pakko saada?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko siihen ainoa ratkaisu tuhansien ja taas tuhansien eurojen hoidot, joista ei ole varmuutta. Tai sitten se, että lapsi jää vaikkapa äidittömäksi, koska äiti saa syövän johtuen niistä kaikista ylimääräisistä hormooneista.

Vierailija
22/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa toki on ja yrityksessä. Mutta olen silti itse suuria hoitoja vastaan. Ja osaan mä eläytyä. Tietenkin tässä on luopumisen tuskaa ja elämälle on etsittävä uutta suuntaa, mutta en silti voi arvottaa itseäni sen kautta, että olenko äiti vai en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko siihen ainoa ratkaisu tuhansien ja taas tuhansien eurojen hoidot, joista ei ole varmuutta. Tai sitten se, että lapsi jää vaikkapa äidittömäksi, koska äiti saa syövän johtuen niistä kaikista ylimääräisistä hormooneista.

Nekin ovat kalliita ja niidenkään toimimisesta ei ole takuuta.

Vierailija
24/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapsettomuus tuntuu pahalta, mutta onhan niitä muitakin sairauksia, jotka muuttavat ihmisen elämää.

yritetään hoitaa ensin niin pitkälle kuin pystytään. Ja siihen tyydytään mitä ei voida parantaa. Niinhän se menee lapsettomuudessakin, ei kaikki pysty saamaan lapsia millään hoidoilla. Eihän diabeetikollekaan sanota että ai taju menee, voi voi. Koeta nyt vaan hyväksyä kun luoja on sut tollaseksi luonut.

Vierailija
25/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen saaminen on Jumalan kädessä, mutta entä jos ei usko Jumalaan? Kuka sitä sitten hallitsee?

Vierailija
26/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole omia lapsia. Haaveissa toki on ja yrityksessä. Mutta olen silti itse suuria hoitoja vastaan. Ja osaan mä eläytyä. Tietenkin tässä on luopumisen tuskaa ja elämälle on etsittävä uutta suuntaa, mutta en silti voi arvottaa itseäni sen kautta, että olenko äiti vai en.

Niin kauan kuin sulla ei ole lapsia, pidä pääsi kiinni. Oikeasti. Jos joskus saat lapsia (toivottavasti luoja ei suo tollaselle paskiaiselle), häpeät puheitasi.

Vierailija
27/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lapsettomuus ole varsinaisesti sairaus. Sairaan ihmisen hoitaminen on ihmisoikeuksia.

Vierailija
28/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole omia lapsia. Haaveissa toki on ja yrityksessä. Mutta olen silti itse suuria hoitoja vastaan. Ja osaan mä eläytyä. Tietenkin tässä on luopumisen tuskaa ja elämälle on etsittävä uutta suuntaa, mutta en silti voi arvottaa itseäni sen kautta, että olenko äiti vai en.

Niin kauan kuin sulla ei ole lapsia, pidä pääsi kiinni. Oikeasti. Jos joskus saat lapsia (toivottavasti luoja ei suo tollaselle paskiaiselle), häpeät puheitasi.

Vierailija
29/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelee? Ihanko oikeasti sinun ei pitäisi hävetä omia juttujasi? Sairasta keskustelua vaikka ihan sivusta seuraankin.

Vierailija
30/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tuolla jo vertailikin jo syöpähoitoihin. Usein kuulee sellaista kommenttia, että on luonnonvastaista esim. tehdä elinsiirtoja.

Mitäs jos asia onkin niin, että se jumala on antanut ihmiselle viisautta ja älyä, ja vaan odottaa, miten hyvin ihminen sitä käyttää hyväkseen? Että jos tiede onkin sellaista kilvoittelua jumalan edessä, että miten hyvin saadut lahjat käytetään hyödyksi. Tässä valossa nämä lapsettomuushoidot olisikin vain testi, että paljonko sitä jumalan suomaa elämää rakastaa, paljonko sitä haluaa. Että laittaako rahansa lapsettomuushoitoihin vai kesämökkiin?

Vierailija
31/31 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mistä sä olet noin vihainen?.

mistä puhuu rupeaa ronkkimaan toisten kipeitä haavoja. Minulla on itselläni kyllä lapsia ja kaiken lisäksi vielä helposti alkunsa saaneita. Mutta koska mulla ON lapsia, pysty edes jollain tasolla ymmärtämään minkätason asioista tässä on kyse. Sinä sen sijaan olet kuin lukiolainen joka pirtsakkana esittää kokemuksen syvällä rintaäänellä asiantuntevia filosofisia käsityksiään elämästä.

Ketju on lukittu.