Jos rintojen suurennus maksaisi 'vain' 1000e - teettäisitkö?
Tämä siis lähinnä pienirintaisille tai muille rintojen suurennuksesta 'haaveileville'.
Mä varmaan sortuisin tuolla hinnalla, sillä pienet rintani on mulle arka paikka. Riskit tietty vähän pelottaisi.
Kommentit (33)
mut en enää.. ennen tokan odotusta oli akuppi. odotuksen myötä c ja nyt imetän ja on d. ei o kivaa. :/ ne on tiellä ja luonnottomat lollot:)
nyt kun on "saanu" kokeilla isompia.. en enää olis valmis luopumaan pienistä rinnoistani :)
Minä olen muutenkin hyvin tasainen, eli ei siis erillistä lantiota, vyötäröä ja rinnanympärystä, joten voisi olla hassua, jos rinnat yhtäkkiä olisivat aivan hurjat. Mutta ehkä joku B kuppi voisi mennäkin.
siis en suurentaisi, vaan mielelläni pienentäisin, jos leikkaus maksaisi noin vähän. Isojen rintojen kanssa on vaikeaa harrastaa urheilua, rintsikoita on hankala löytää, koska koko on 70G (ja kun löytää, ne on erikoisliikkeistä ja maksaa paljon) ja lisäksi harvat paidat näyttävät hyviltä, kun rinnat on suuret.
ja en menisi. Kaikkine vaivoineen ja riskeineen niin turha tapa riskeerata oma terveys kuin voi vaan olla. Enkä vielä ole nähnyt kauniita silikonitisseja. Pidän kai luonnollisuutta yksinkertaisesti esteettisempänä.
Nämä on niin epämiellyttävät ja hankalat, rasite. Ehkä olisi kivat, jos voisi vaikka pitää aina hetken päällä ja sitten riisua, mutta kun sä kannat näitä mukana aina ja kaikkialle hölskytellen.
Rintojen suurennus ilman leikkausta - http://su.procurvesplus.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=b9e723f9 Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
En ikinä voisi seurustella sellaisen naisen kanssa, jolla on silikonit. Ne edustavat mielestäni yhtä yhteiskunnan sairaimmista asioista ja pakkomielteistä. Ajatus siitä että naisen kehoa on leikelty lisätäkseen pari kiloa jotain luonnotonta on lähinnä oksettava.
t. mies
Olen kovin tyytyväinen pieniin, kiinteisiin ja yhden 13 vuotta sitten imettäneisiin rintoihini, mutta vatsaani kiristelisin mielelläni. On kummallisen toispuoleinen parin laparoskopian jälkeen.
pienennykseen voisin minäkin mennä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2010 klo 18:39"]
vaikka maksaisi 10€
[/quote]En minäkään.
[quote author="Kaisa Makarainen" time="30.06.2014 klo 17:30"]
Rintojen suurennus ilman leikkausta - http://su.procurvesplus.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=b9e723f9 Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
[/quote]
Poimit sitten tämän 4 vuotta vanhan ketjun mainostaaksesi jotain höpöhöpöpillereitä? Mikään pilleri ei kasvata rintoja. Paitsi ehkä e-pilleri samalla kun kasvattaa muitakin kiloja. Epäilyttävät sivut, ei edes kerrota kunnolla mitä myydään, kuka myy, missä myy.
Käyttäisin tuon rahan ennemmin luomien poistattamiseen plastiikkakirurgilla. Olen poistattanut kasvoista häiritsevän suuria luomia ja naama näyttää paljon nätimmältä. Nenä on vino ja hampaissa on kiillevauriot, mutta en minä tuollaisiin rahaa laittaisi, saati tisseihin. Mutta luomenpoisto, siinä on teille fiksu kauneusleikkaus!
PIENENNYS maksaisi 1000 euroa niin teettäisin ehdottomasti. Nämä 65F rinnat eivät ole valtaisat ulkonäkönsä puolesta (mulle menee ihan koon 36 paitapuserot, kun tuo ympärysmitta on niin pieni), mutta muuten hankalat nämä ovat. Esim. urheillessa on todella panostettava liiveihin.