Jos rintojen suurennus maksaisi 'vain' 1000e - teettäisitkö?
Tämä siis lähinnä pienirintaisille tai muille rintojen suurennuksesta 'haaveileville'.
Mä varmaan sortuisin tuolla hinnalla, sillä pienet rintani on mulle arka paikka. Riskit tietty vähän pelottaisi.
Kommentit (33)
joten en. Vaikka painovoima vetää alaspäin voi sen korjata hyvillä liiveillä. Ja alasti en kekkuloi turhaan.
Ovat vähän liian tubulaariset minun makuuni, ovat aina olleet. Jos tuolla hinnalla saisi kiristettyä tissit kasaan, niin kyllä harkitsisin.
tai mulla ei ole pienet rinnat, mutta roikkuvat tissit. Siis 75 E ja paljolti pelkkää roikkuvaa nahkaa on liivien täytteenä ) :
Vähän ehkä rasvaa, kun olen 160 ja 65 kg eli 5 kg mulle ylimääräistä.
Mutta jos tuohon hintaan SUOMESSA saisin, kyllä korjauttaisin.
Kolme vuotta imetystä, paljon painonvaihteluita ja ikää.. On entiset d-kupit muisto vain :D Mutta riskit pistäisi silti miettimään.
Mutta kyllä halvat hinnat vaikuttaisi...jos saisi silmäpussit pois tyyliin satasella, niin olisin jo jonossa. Pientä rasvaimuakin voisin ottaa niihin ongelmakohtiin, joihin ei liikunta ja ruokavalio auta jos hinta olisi parin sadan tietämissä. Nyt ei vaan raaski, ei haittaa niin paljoa kuitenkaan.
Ovat vähän liian tubulaariset minun makuuni, ovat aina olleet. Jos tuolla hinnalla saisi kiristettyä tissit kasaan, niin kyllä harkitsisin.
tekemään siis mitään turhaa vartalolleni
t. entinen aa-kuppilainen, nyt imetyksen ansiosta on b-kuppi, mutta eipä tätä iloa kauan kestä ja sitten rinnat on muisto vaan.
mutta jos tolla hinnalla pääsis kokovartalo (vatsa/reidet/peppu/kaksoisleuka) rasvaimuun niin sitten sinne ja viivana :)
on mennyt lapsettomuushoitoihin 25 000 euroa. Enää ei ole varaa.
Pienennyksen teettäisin tuolla hinnalla!
turha leikkaus, turhat riskit. Entä JOS jokin meneekin pieleen, leikkauksessa, sen jälkene tai myöhemmin... en ikinä voisi anta aitselleni anteeksi turhamaisuuttani.
leikatut rinnat ei näytä luonnollisilta muuten kuin vaatteet päällä. Sen sijaan jos olisi tissejä kasvattavia pillereitä niin söisin heti.
turha leikkaus, turhat riskit. Entä JOS jokin meneekin pieleen, leikkauksessa, sen jälkene tai myöhemmin... en ikinä voisi anta aitselleni anteeksi turhamaisuuttani.
entä jos pitää sanoa entä kun
vaikka saisin siitä rahaa!
t. 3-lasta imettänyt ja nykyään siis pienirintainen
(Tosin olen muutenkin tyytyväinen pieniin rintoihini, vaikka objektiivisesti arvioiden niissä varmasti riittää puutteita muunkin kuin koon suhteen.)
En kyllä menisi mihinkään muuhunkaan leikkaukseen. Minulla on pieni tytär, ja jos on yksi asia jonka hitto vieköön aion hänelle opettaa - ja milläs sen paremmin opettaa kuin omalla esimerkillä - se on se, että normaali naisvartalo on IHAN hyvä, kaunis ja rakastettava. Juuri sellaisena kuin on.
voisin kyllä tuohon hitaaan niitä hieman muokata, kun on painovoima tehnyt tehtäviään :D