Olen vieläkin exään rakastunut
Mä olen naimisissa ja yhden lapsen äiti. Ex-poikaystäväni 5 vuoden takaa on ruvennut taas tekemään itseään tykö... Kyseessä on mies, jota olen rakastanut ehkä eniten ikinä (miinus toki lapseni).
Vaihdoin hänet mieheeni lennosta, koska meillä oli silloin vaikeaa exän kanssa. Muutenkin seurustelu takkusi, en omasta mielestä saanut tarpeeksi avointa tunteenilmaisua.
Ex on sellainen vähän ylimielinen ja kyyninen, näyttää huonosti tunteitaan. Mutta kuitenkin herkkä. Fyysisempi tosi puoleensavetävä. Mieheni on maanläheisempi, tavallisempi mies. Meillä eksän kanssa oli keskenmeno ja emme osanneet sitä käsitellä. Puoli vuotta siitä ja vaihdoin miestä, kun mieheni itse aktiivisesti yritti. Takerruin siihen ja pakenin.
Mieheni taas oli korviaan myöten muhun rakastunut heti ja näytti sen, edelleen on. Ajattelin että on helpompaa olla niin rakastettu kuin hiukan tuskassa aina.
Ex suuttui tuosta silloin tolkuttomasti. Mä ajattelin että unohdan, ja olen onnellinen miehen kanssa. Menin naimisiin, sain lapsen.
Mutta en vaan oo unohtanut. Ja nyt olen taas koukussa, käydään kahvilla ja pelkkä hänen kätensä kosketus omaan käteeni saa mut ihan sairaaksi ikävästä.
Tiedän, ei oo järkeä... mutta vaikeaa antaa olla kun tunteet on niin voimakkaat.
Kommentit (420)
se hämmentää että monen vuoden jälkeen tunteet ei vaan laannu.
ap
Törmäsin exään aivan sattumalta ja nyt ajatukset pyörii vaan hänen ympärillään.
Molemmat ollaan varattuja, ja molemmilla on lapsia.
Tiedän, etten saisi ajatella häntä, ja pitäisi vain unohtaa. Tiedän, että jos tapaan häntä uudelleen tai hän soittaa tai meilaa, niin en pääse irti.
Ja koska en halua rikkoa omaa perhettäni enkä exän, meidän on jälleen unohdettava toisemme.
Olen vain niin hämmentynyt, kun luulin kaikkien tunteiden (molemmilta) jo kuolleen.
Olen nyt vähän muutenkin kipeä, kuumeessa, niin en jaksa niin tarkastaa tekstejä.
Miten mies reagoisi? Vaikeaa sanoa. Ei ainakaan väkivallalla, tai ihmettelen syvästi. Suuttuisi. Miten se ilmenee, huutona? Syytöksinä?
Mikä ihme tuo kuminaama-juttu on?
ap
Meillä kaikilla 3 korkeakoulututkinto, toisin kuin sulla, veikkaan.
ap
ap:n ex kostaa. Haluaa saada eron aikaiseksi. Näitä on nähty wt piireissä paljon. :D
Vai onko teillä kaikilla kolme korkeakoulututkinto?
Mitä veikkaat? Heittääkö sun miehes entistä miestäsi korkeakoulututkinnolla ja juoksee itkien metsään kuin pikkutyttö?Miten sinä reagoit siihen? Vai etkö reagoi mitenkään, kun kevät käy niin voimillesi. Entisen miehesi kuminaama on varmasti hymyssä, kun pääsee pian kostopuuhiin. Hän ottaa menetetyn miehisyytensä takaisin.
siis rupea suhteeseen, tunnusta tms. Sun täytyy miettiä tuo päätös. Kumpi painaa: että avioliitto, perheesi pysyy kasassa vai omat ehkä ohimenevät tunteet.
ja eikös tässä ketjussa ollut jo yksi blondi?
alatte elää lapsen kanssa arkea, maksatte laskuja jne. Huuma on siitä hauskaa, että se ei katoa, voi olla fyysistä vetovoimaa, ja ei edes mitään muuta yhteistä. Toimii tapaillessa, mutta ei elämässä ja arjessa.
Itselle kävi juurikin vanhanaikaisesti. Tosin kyseessä oli suht uusi tuttavuus. Tunteet kolahti ja lopulta pariin kertaan päädyttiin vällyjen väliinkin. Eka kerta selvitettiin jo miehen kanssa, mutta se toinenkin tuli..
Tunteet on täysin kuolleet nykyistä miestä kohtaan eikä kumpikaan epäröisi nyt yhtään erota ellei olisi kahta alle 4 vuotiasta lasta. Tässä tapauksessa vaan huomannut sen että itsellä tuli ne virheet tehtyä jo ennen lapsia kun väkisin roikkui miehessä, josta huomasi ettei suhde todennäköisesti tule onnistumaan.
Rauhassa silti ehdottaisin katsomaan tilannetta myös. Itsellä ne tunteet vei ihan täysillä ja nyt elämä on ihan sotkussa. Kaikilla.
Pane eksääsi, elä kuitenkaan ala eksäsi kanssa muuta. Samaa arkea se on sitten, kun miehesi kanssa nyt.
Sitten kun kyllästyt eksääsi niin jätät sen (kuminaaman, Kiva sana btw) ja otat tilalle uuden rakastajan.
Minä olen samalainen horoperse. En saa jännitystä tavallisesta suhteesta. Tarvitsen aina jännitystä elämään ja perhosia vatsassa tunteen.
Saan sen vain muista miehistä. En koskaan siitä omasta jonka kanssa asun.
Soutaa ja huopaa. Nyksästä eksä ja eksästä nyksä. Pari vuotta ja kitiset täällä nyksäeksäsi perään.
Mun mies. Mä ja ex ollaan tummatukkaisia, mä myös ruskeasilmäinen.
ap
Mä oon kuitenkin aikoinaan asunut exän kaa 3 v, maksanut laskuja, tiskannut. käynyt lähikaupassa jne. Ei haihtunut, vetovoiman tai rakkauden loppuun ei se loppunut. Toki ei ollut vauva-arkea ja taaperon kasvatusta.
Meillä on muutakin yhteistä, molemmat ollaan luovalla alalla, samanlainen maku monissa asioissa, elämänkatsomuskin. Mieheni mielestä olimme 2 taivaanrannan maalaria.
ap
alatte elää lapsen kanssa arkea, maksatte laskuja jne. Huuma on siitä hauskaa, että se ei katoa, voi olla fyysistä vetovoimaa, ja ei edes mitään muuta yhteistä. Toimii tapaillessa, mutta ei elämässä ja arjessa.
Kuka oli 1973 Miss Suomi ? Tumma vai vaalea? Ko. vuosi mun syntymävuoteni, meni se kohta ohi kun katsoin ykköseltä leffaa siitä kaatuneen sotilaan hakumatkasta.
Mun mies. Mä ja ex ollaan tummatukkaisia, mä myös ruskeasilmäinen. ap
että Taik on korkeakoulu ollut jo kauan. Sieltä valmistuu valokuvataiteen osastolta maistereita.
ap
silloin kuin vaihdoin exän mieheeni. Olin niin rikki ja hän tuntui hyvältä, järkevältä, ja oli muhun niin rakastunut. Olin niin vailla sitä. Vähän avutonkin varmaan, mieheni on kovin suojelunhaluinen ja varmaan koki jotenkin "pelastavansa" mua.
Vähän pakenin pois ja en osannut sitten tajuta että olisi pitänyt ne asiat selvittää perinpohjin silloin.
ap
Itselle kävi juurikin vanhanaikaisesti. Tosin kyseessä oli suht uusi tuttavuus. Tunteet kolahti ja lopulta pariin kertaan päädyttiin vällyjen väliinkin. Eka kerta selvitettiin jo miehen kanssa, mutta se toinenkin tuli..
Tunteet on täysin kuolleet nykyistä miestä kohtaan eikä kumpikaan epäröisi nyt yhtään erota ellei olisi kahta alle 4 vuotiasta lasta. Tässä tapauksessa vaan huomannut sen että itsellä tuli ne virheet tehtyä jo ennen lapsia kun väkisin roikkui miehessä, josta huomasi ettei suhde todennäköisesti tule onnistumaan.
Rauhassa silti ehdottaisin katsomaan tilannetta myös. Itsellä ne tunteet vei ihan täysillä ja nyt elämä on ihan sotkussa. Kaikilla.
Mikset taas hajoisi, kun peli tulee olemaan uusperhekuviossa paljon rankempaa?
en oo koskaan pettänyt ketään poikaystävää. Exän jätin ja sen jälkeen olin ekoilla treffeillä mieheni kanssa. Hän kyllä vokotteli mua kun olin exän kanssa.
En oo koskaan ollut mieheeni yhtä rakastunut kuin olin exään kumminkin vaikeinakin aikoina. Kun muu siinä suhteessa meni päin helvettiä sen keskenmenon jälkeen, niin silti se vetovoima oli sellaista että mahaan sattui aina pelkästään hänen ajattelunsa.
Joten en ihan samaistu tähän.
ap
Pane eksääsi, elä kuitenkaan ala eksäsi kanssa muuta. Samaa arkea se on sitten, kun miehesi kanssa nyt.
Sitten kun kyllästyt eksääsi niin jätät sen (kuminaaman, Kiva sana btw) ja otat tilalle uuden rakastajan.
Minä olen samalainen horoperse. En saa jännitystä tavallisesta suhteesta. Tarvitsen aina jännitystä elämään ja perhosia vatsassa tunteen.
Saan sen vain muista miehistä. En koskaan siitä omasta jonka kanssa asun.
ja ex myös. Ex on ottanut eri tavalla vastuuta omasta lapsestaan kuin ennen. Osoittaa kuitenkin jotain aikuistumista. Hän on nyt ainakin puheissaan avoimempi kuin ennen. On jo nyt puhunut meistä ja tunteistaan enemmän kuin varmaan sen koko suhteen aikana. Hän sanoo ettei oo koskaan ketään muuta rakastanut kuin mua ja että ymmärtää miksi mä koin että hän oli niin etäällä silloin. Kertonut miten pelkäsi silloin ja oli epävarma.
Mä olin aika nuori silloin ja en ihan osannut vielä harkita kaikkea niin hyvin. Tulin vahingossa (ehkäisystä huolimatta) raskaaksi ja sain keskenmenon. En osannut surra sitä kunnolla, en edes iloita raskaudesta kun pelkäsin ja olin jotenkin lapsellisesti loukkaantunut siitä, että ex kosi mua raskauden takia (ajattelin siis että vain sen takia).
Ja kyllä sekin sanoo jotain, että 5 v erossa ja edelleen tuntuu häntä katsoessakin, että ihan sattuu kun rakastaa tuosta miehestä joka milliä.
ap
Mikset taas hajoisi, kun peli tulee olemaan uusperhekuviossa paljon rankempaa?
Saada hyväksyntää lapsen perheen hajottamiselle?
johtuen monestakin seikasta. Mm. seksiä on mun haluihin nähden liian vähän.
Mutta ne tasan 2 ihmistä, hyviä ystäviäni, joille olen livenä asiasta jutellut (koska kumpikin huomasi että olen rakastunut johonkin) on itse myös naimisissa olevia äitejä ja sanoneet, että tämä on niin normaalia. Siis että rakastuu johonkin, ja voi olla joku suhdekin, mutta ei kuulemma kannata hötkyillä eroamisten kanssa.
En mä hae syytä että mies mut jättäisi. Itse asiassa en oo varma, jättäisikö, vaikka jäisin ihan kiinni seksisuhteesta. Hän vaikuttaa ainakin nyt niin vakaalta. Toki raivostuisi.
Sanoin eilen miehelle sen verran exästä, että törmäsin häneen ja juteltiin + käytiin kahvilla ja ex sanoi että voisi ottaa ne kuvat musta (tarvin siis kasvokuvia yhteen omaan työjuttuuni ja niihin tulee kuvaajan nimi). Sanoin siksi kun joka tapauksessa kuvaajan nimi tulee näkymään, miesw näkee sen. Ja joku muu on voinut nähdä meidät ja siksi toiseksi halusin kokeilla miten suhtautuu. Mies kysyi mitä hänelle kuuluu, kerroin että en muuta tiedä kuin että on ihan yhteishuoltajuudessa lapsestaan. Ja sanoi kuvista että voihan se ne kuvat ottaa, on ainakin hyvä kuvaaja. Ei kieltänyt etten voi tavata jne. Mutta katseli kyllä tarkkaan mua, kun puhuin.
ap
Ps. jääkiekkoilijat voisi perustaa ihan oman ketjun