Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoja parisuhdeongelmia :(

Vierailija
04.05.2010 |

Meidän ongelmat alkoivat 1,5v sitten kun itse törmäsin baarissa kaverin tuttuun mieheen(minulle enestään tuntematon).Pidimme yhteyttä fb:n kautta ja tapasimmekin kerran kahvilassa.Mistään vakavasta(toki flirttailimme ja suutelimme pari kertaa)ei ollut kyse,vaan enemmänkin tuntui,että löysin miehestä juttukaverin(omaa miestä ei kiinnosta mun harrastuskset yms)ja tällä miehellä oli samansuuntaiset ajatukset.

Mieheni sai selville 2vk päästä,että mulla tämmöinen kaveri.No,suuttuihan se.Asia käsiteltiin ja yhteydenpito mieheen katkesi.Vuosi sitten tämä baarituttu pyysi uudelleen fb kaveriksi,hyväksyin mieheni luvalla.Tapasimme kerran viime keväänä(mieheni luvalla)Tänä päivänä jutellaan ehkä kerran pari kk.Eli kohdallani taisi olla kyse ns:30v kriisistä.Mieheni kiusoittelee monta kertaa viikossa,kysyen että onko mitään kuulunut x tyypistä.Tietää,että tunsin silloin seksuaalistavetoa tähän mieheen,mutta en olisi voinut menne suutelua pidemmälle.

Vuosi sitten olisin saanut mieheni luvalla(ja lupa edelleen voimassa),käydä testaamassa miltä vieras mies tuntuu,mutta itse en halua mennä niin pitkälle.Mielestäni sänkypuuhat kuuluu vaan pariskunnille,ei siihen kolmansia osapuolia tarvita.

Nyt asia on alkanut myös kiinnostamaan miestäni eli tilanne on se,että hän on töissä tavannut "hengenheimolaisen",jonka kanssa pystyy juttelmaan kuulema paremmin kuin minun kanssa ja ovat suudelleetkin.Tekevät yhdessä töitä vähintään sen 8h pv.Ja kertoi minulle pari päivää sitten,että haluaa tästä henkilöstä enemmän kuin pelkkää seksiä.Se sattui ja paljon,koska pelkän seksisuhteen/kokeilun on olisin ehkä vielä jotenkin voinut hyväskyä.Tosin en tiedä varmaksi kun kyseessä kuitenkin työkaveri eikä mikään baarituttu.Itse olen tällähetkellä todella rikki,enkä tiedä mitä teen ja miten pääsen tilanteesta ulos.

Lapsia on ja uusiasunto odottaa,että pääsemme muuttamaan eli velkaa on vaikka muille jakaa.

En voi enkä halua pakottaa miestä lopettamaan yhteydenpitoa tähän naiseen,mutta tämä tilanne syö meidän parisuhdetta sisältäpäin.Kävin eilen pitkällä kävelyllä selvittämässä ajatuksia,mutta eipä se auttanut.

Jospa joku kerrankin vastaisi edes fiksusti eikä suoraan,että jätä se sika,koska niin ei tule tapahtumaan.Rakastamme vielä toisiamme(tai näin hän ainakin vielä eilen sanoi),mutta miten selvitä tämän vaikean vaiheen yli? Ja miten voin luottaa mieheen jos joku päivä menee töissä pitkäksi eikä tulekaan kotiin sovittuun aikaan? Vaikka hän kyllä sanoi,että kertoo ennen kun meinaa lakanoiden väliin kyseisen naisen kanssa mennä(hänkin haluaa nyt kokeilla vierasta,kun kerran mullakin oli siihen mahdollisuus,jota tosin en käyttänyt).

Tää tuntuu vaan niin vaikeelta.Täytyykö mun vaan sanoa,että sorry,ei kä sä et saa mennä kokeilemaan? vai mitä?

Itse olen kuulema avannut Pandoranlippaan ja saanut hänet kiinnostumaan kolmannesta osapuolesta,eli tämä kaikki on kuulema minun syytä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasit lippaan. Annoit selvän merkin miehellesi ettet ole tosissasi parisuhteessanne. Miehesi sydän murtui ja hän päätti ettei suhteenne ole vakaalla pohjalla joten hänen kannattaa etsiä vakaampaa kumppania, sellaista joka ei murtaisi sydäntä.

Järki on se ensisijainen toiminta jolla tälläiset farssit katkaistaan jo alkujaan. Nämä oppii jo murrosiässä tai viimeistään parikymppisenä.

Ehkä eräiden on petettävä toisiaan myöhemmin, kun eivät kerkeneet elää nuorina nuorten elämää.

Vierailija
2/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihastunut toiseen ja kertoo siitä avoimesti sinulle, kuten sinäkin aikanaan hänelle. Soisi hänenkin pitävän rajansa kuitenkin.

Miestä haittaa perinteisesti ymmärtääkseni enemmän fyysinen pettäminen eikä psyykkinen pettäminen, mitä sinä teit. Naista taas vaivaa psyykkinen pettäminen enemmän kuin fyysinen. Mieshän on siis sanonut, että haluaa tältä uudelta naiselta enemmän kuin seksiä.

Mies saattaa kokeilla nyt tarkoituksella suhteenne kestävyyttä, teithän sinäkin aiemmin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa.

Vierailija
4/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olla miehelle tosi rehellinen. Näytä hänelle vaikkapa tuo kirjoituksesi, ellet ole noita asioita jo sanonut.

Ja kiellä se miehesi suhde, ja lupaa itsekin, ettet pidä enää mitään yhteyttä tähän toiseen mieheen, etkä kehenkään muuhunkaan.

Sanot, että nyt yritätte tosissanne saada suhteenne toimimaan (listatkaa tai listaa asioita, joiden vuoksi se kannattaisi) tai sitten jos se ei tule onnistumaan, eroatte.

Mutta anna aikaa, asiat eivät varmastikaan parane viikoissa, tuskin edes kuukausissa. Miehen kiinnostus tätä toista naista kohtaan saattaa hiipua, mutta aikaa se vie.

Kaikkea hyvää sinulle ja teille, toivottavasti asiat selkiytyy!

Vierailija
5/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia on nyt enemmän tai vähemmän pielessä.

jos on hyvä ja vakaa PARIsuhde, ei tahdo antaa toisen mennä toisen kanssa. Toisen ei pitäisi tahtoa mennä muiden kanssa. Ongelmat pitää selvittää yhdessä, ei kääntyen muualle. Jos nuo asiat asettavat koko tulevan kyseenalaiseksi.

Mies on löytänyt jotain uutta, mistä ei ole valmis luopumaan ja josta voi hyvällä omallatunnolla nauttia, sillä teithän sinäkin vastaavaa. Minusta jo aiemmin olisi pitänyt käydä keskustelu jossa sinä kieltäydyt kunniasta kokeilla muuta ja tehdä selväksi ettei sellainen kokeilu kuulu suhteeseen.

Minulle ei tulisi mieleenikään antaa moisia lupia tai ottaa niitä vastaa suhteessa, jonka on tarkoitus jatkua yhteiseen tulevaisuuteen.

Vierailija
6/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä 5:n kanssa. Eli nyt oikein ratkaisu olisi vaatia kaiken ulkopuolisen lopettamista. Miehen ja sinun taholtasi. Yhdessä eteenpäin ilman muita. Jollei siihen ole tahtoa niin, miltä voi tuleva näyttää?

Vierailija
7/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehelläsi on samat oikeudet kuin sinullakin. Se, ettei sinua ole vielä huvittanut kokeilla, ei tarkoita sitä, etteikö häntä huvittaisi.

Vierailija
8/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että on aika vakavan keskustelun paikka.

Muihin ihmisiin ihastuminen on varmaan aika tavallista kaikissa parisuhteissa. Joidenkin ihmisten kanssa syntyy sellaista sielujen kohtaamista, se on minusta ihan luonnollista.

Mutta täysin eri asia on se, mitä sen tunteen kanssa tekee.

Yksi ystäväni sanoi hyvin, että ruokahalua saa kasvattaa muualla, mutta kotiin tullaan syömään. Flirtti on ookoo, mutta suuteleminen tai rakasteleminen muun kuin oman kumppanin kanssa ei.

Haluatteko todella sellaisen parisuhteen, jos kumpikin vuorotellen käy kokeilemassa muita?

Mikä on sitoutumisen aste ja minkälainen tulevaisuus on perheellä, jossa pitää sitten pelätä ja miettiä, kelpaanko/riitänkö minä vai vaihdetaanko mut johonkin muuhun.

Minusta sun miehesi kommentti, että haluaa tästä uudesta naisesta muutakin kuin pelkkää seksiä kertoo paljon. Mitä hän haluaa, ensin kokeilla tätä toista ja jos se on niin ihana kuin hän ajattelee, niin jättää sitten sinut ja vaihtaa häneen.

Tuollaiset "minä rakastan sinua, mutta haluan tätä toista naista" -kommentit ovat minusta pelottavia. Hänhän vaatii sinulta lupaa pettää sinua! Rakastaminen on tahtomista ja sitä järjen käyttöä niissä tilanteissa, kun tunteet uhkaa viedä.

Minusta teidän on valittava joko teidän yhteinen parisuhde tai sitten ei-yhteinen tulevaisuus. Tuollaisessa sopassa hajoaa muuten pää ja mieli.

Vierailija
9/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen naisen show. "Mutta kun minä ihastuin, en vointu itselleni mitään." Mies ymmärsi missä mennään.

Vierailija
10/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä harjoittamaan seksiä toisen kanssa ja sen jälkeen parisuhde jatkuisi kuten ennen - tai ylipäätään ilman suurta loukkauksen tunnetta ja läheisyyden menettämistä?

Minusta suudelma ja seksi nyt ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. Suutelu vieraan kanssa ei tee hyvää parisuhteelle, mutta onhan se nyt kuitenkin kait aika monen mielestä harmittomampaa kuin seksi?

Miksi sinun ap pitäisi antaa miehellesi lupa seksisuhteeseen? Eikö syrjähypyt olleet kokonaan miehesi idea? Voitko jatkaa parisuhdetta enää sen jälkeen? Mitä tapahtuu teidän läheisyydelle ja luottamukselle?

Vierailija
11/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuulema avannut Pandoranlippaan ja saanut hänet kiinnostumaan kolmannesta osapuolesta,eli tämä kaikki on kuulema minun syytä.

Vierailija
12/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee mieli suudella suuta jonka huulilla on toisen miehen bakteerit ja kuollutta ihosolukkoa.

Vaikka huulilla ei enää olisikaan bakteereja tai kuollutta ihosolukkoa niin ajatus siitä elää pitkään. Hyvin pitkään.

Vierailija
13/13 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teke jotakin sinäkin! Miehesi on saanut sinut tuntemaan itsesi huonona ihmisena ja tekee mitä halua. Ja sinä vain itket...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan