Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen päivä Nutrilett-kuuria ja aivan tajuton nälkä! Tsempatkaa mua!

Vierailija
04.05.2010 |

Nyt on pakko kysyä valitulla tiellä. Painoa on saatava pois enkä halua nyt antaa periksi (taas). Yritän siis ohan tosissani elää Nutrileteillä (yäk) ja varmaan niihin muutamassa päivässä tottuu, muuta just nyt on karmea nälkä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä joka kommentoit että tolleen opitaan parhaiten oikeat ruokailutottumukset..

Ei tietenkään opita! Jokainen aikuinen ja järkevä ihminen tajuaa että esim tämä nutrilet kuuri on alkusysäys kevyempään ja parempaan elämään!

Kummasti se antaa motivaatiota jos saa esim 6-10kg alkajaisiksi pois.

Sen jälkeen voi hyvillä mielin alkaa tekemään parempaa ja pysyvää ruokaremonttia elämässään. Hyvää kevättä vaan sullekin!

Vierailija
22/30 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä joka kommentoit että tolleen opitaan parhaiten oikeat ruokailutottumukset.. Ei tietenkään opita! Jokainen aikuinen ja järkevä ihminen tajuaa että esim tämä nutrilet kuuri on alkusysäys kevyempään ja parempaan elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162 cm/116 kg ja huomenna aloitan Nutrauksen. Olen aiemmin ollut vuosia sitten muutaman päivän ja johonkin into lopahti. Nyt aion olla 6 viikkoa ja katsoa laskeeko paino miten ja millainen olo on. Ostin kehonkoostumusvaa´ankin, jotta voin seurata lihasten ja viskaalisen rasvan määrää.

Vierailija
24/30 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, jos teet ohjeiden mukaan, et tunne enää nälkää. Huuhaa-konstit ovat niitä, joissa ei oteta kehon ravinnetarpeita huomioon, kuten nutraamisessa. Tsemppiä vaan nutraamiseen! Itse sain sillä 23 kg pois ja ovat myös pysyneet pois jo pari vuotta:)Aikaa siihen meni 4 kk, mutta pääsin ihan ihannemittoihin sillä.

Vierailija
25/30 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen ja kolmas päivä ovat pahimmat. kun neljänteen päivään asti pääsee niin loppu on lasten leikkiä, nälkä häviää ja energiaa tulee. sinnittele nyt vaan sinne neljänteen päivään asti. mene vaikka saunaan, uimaan tai nukkumaan, ne auttaneet mulla.

Vierailija
26/30 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kiinnostaisi kuulla kokemuksianne, te nutraajat. Olen nyt kolmatta päivää nutrilett kuurilla ja aika hyvin on menny. Kuinka kauan olette olleet? aiotte olla?

Vierailija
27/30 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyötyy vain moisen huuhaamömmön tuottajataho, joka käärii rahasi?

Voisin vaikka lyödä vetoa, että tolla tiellä et tule koskaan laihtumaan PYSYVÄSTI!

Vierailija
28/30 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin vaikka vannoa että te jotka morkkaatte ettee ole kokeilleet tai sitten olette eikä selkäranka kestänyt:)

Vierailija
29/30 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Koita saada jotain muuta ajateltavaa. Pian huomaat, että kyllä se maha tottuu! :)

Vierailija
30/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sairaalloisen ylipainoinen ja aloitin eilen nutraamisen. Olen saanut nelisen kiloa pois syömällä vajaa tuhat kaloria päivässä, mutta ei sellaista jaksa loputtomiin; aterioita ns. normaaliruoasta on todella haastavaa koostaa ja vaarana on aina että tulee syötyä liikaa jossain muodossa (annoskoko, ruoanlaittorasva jne.). Nutrilettien ja vastaavien tuotteiden etu on siinä, että tietää mitä syödä ja kuinka usein: ei mitään välipala-voileipiä, "pientä kauhallista" ruokaa, "mä nyt vaan napostelen vähän hedelmiä" jne.! Vaan selkeät ateriat niin monta kertaa päivässä kuin kukin nyt syö, riippuen nutraustyylistä. Lisänä vain kalorittomia juomia ja that's it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan