Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Gustafsbergin dieetti taviksille - Mitä mieltä? (sis.linkin)

Vierailija
03.05.2010 |

eli tällaista ruokavaliota Jutta tarjoaa meille tavallisille pylleröille.

http://www.gojuttago.com/

Tulossa on vielä liikuntaohjeet, ja huomenna pitäisi aloittaa. Itse ajattelin olla mukana ihan täpöllä, tää on just sitä mitä tarvitsen. Että joku selkeesti sanoo mitä pitää tehdä ja minä vaan sitten teen just niin.

Aika pienillä kalorimäärillä tossa pitää pärjäillä (reilu 1000 kcal/päivä) Yli 500 kcal vähemmän, kuin mitä kiloklubi mulle suosittelee laihdutukseen. Kiloklubin ohjeilla olen yrittänyt mutta tuntuu että tää olis helpompaa ja nopeampaa tää Jutan hommeli.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudattaa uskovat ihmeisiin. Kai sen jokainen tajuaa, että nämä ovat täysin huuhaata. Mitenkäs olette ottaneet huomioon sen, että gramman tarkkuudella annetuissa ohjeissa ei ole mitään joustoa syöjän koon mukaan? Eli 150 senttinen saa syödä saman verran kuin 180 senttinen. Jos tuo ei syö dieetin uskottavuutta niin ei siinä mitään, tyhmillehän se on tarkoitettukin.

Vierailija
22/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasit sitten raakana vetää vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudattaa uskovat ihmeisiin. Kai sen jokainen tajuaa, että nämä ovat täysin huuhaata. Mitenkäs olette ottaneet huomioon sen, että gramman tarkkuudella annetuissa ohjeissa ei ole mitään joustoa syöjän koon mukaan? Eli 150 senttinen saa syödä saman verran kuin 180 senttinen. Jos tuo ei syö dieetin uskottavuutta niin ei siinä mitään, tyhmillehän se on tarkoitettukin.

tietäisit tuohonkin vastauksen :)

Vierailija
24/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurahiutaleen ravintokoostumus jotenkin, kun sen sekoittaa veteen? Eli tekee siitä puuroa???

Vierailija
25/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä. Itse olen tällainen keskikehonrakentaja eli lyllyvää on.Silti olen tyytyväinen omaan kroppaani ja hoikat saavat minun puolestani olla ihan rauhassa. Itse olen nautiskelija luonteeltani ja rakastan hyvää ruokaa! Liikun joka päivä , mutta kaloreita tulee syömisestäni sen verran, että laihtumaan en pääse :) Nauttikaa hyvät ihmiset elämästä, sillä kerran täällä vaan ollaan...on se sitten liikuntaa tai syömistä tai sekäettä

Vierailija
26/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisinpa sitten dieettiselityksen, ja sieltä löytyi tällainen viisauden helmi:

Ohjelma on kompromissidieetti ja suunniteltu siten, että se toimii erilaisilla ihmisillä. Hyvin ylipainoinen laihtuu paljon ja lähellä ihanne painoaan oleva kiinteytyy.

Eli kaikille sama. Mutta mitäpä väliä sillä on muutenkaan, nämä ohjeethan on tarkoitettu epävakaille ja epätoivoisille amisnaisille, jotka eivät osaa laskea eivätkä ajatella.

Vierailija
27/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisinpa sitten dieettiselityksen, ja sieltä löytyi tällainen viisauden helmi:

Ohjelma on kompromissidieetti ja suunniteltu siten, että se toimii erilaisilla ihmisillä. Hyvin ylipainoinen laihtuu paljon ja lähellä ihanne painoaan oleva kiinteytyy.

Eli kaikille sama. Mutta mitäpä väliä sillä on muutenkaan, nämä ohjeethan on tarkoitettu epävakaille ja epätoivoisille amisnaisille, jotka eivät osaa laskea eivätkä ajatella.

Hyvin ylipainoisen lienee syytäkin laihtua paljon. Ja lähellä ihannepanoaan olevan ei tarvise laihtua paljon.

Vierailija
28/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ylipainoinen on lisäksi 180 senttiä pitkä? Sille tulee kyllä melkoinen crash-dieetti kun taas se 150-senttinen vain lievästi löllö ei ole dieetillä ollenkaan.

Vierailija
29/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ylipainoinen on lisäksi 180 senttiä pitkä? Sille tulee kyllä melkoinen crash-dieetti kun taas se 150-senttinen vain lievästi löllö ei ole dieetillä ollenkaan.

ehkä siinä joutuu sitten vähän sitä maalaisjärkeään käyttelemään (jos löytyy) jos tosiaan sattuu olemaan esim. 180 senttinen ja hyvin lihava.

Itse nyt satun onneksi olemaan suht keskimittainen.

Vierailija
30/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siinä joutuu sitten vähän sitä maalaisjärkeään käyttelemään (jos löytyy) jos tosiaan sattuu olemaan esim. 180 senttinen ja hyvin lihava.

Jos Jutta kirjoittaisi tuohon, että käyttäkääpä tytöt maalaisjärkeänne, niin eikö silloin jokainen tajuaisi, että koko dieetti on ihan hömppää? Jokainen syökään sen verran kun tarvitsee. Koska jos ravitsemuksesta mitään ymmärtää, tietää myös että mm. energiatarve vaihtelee myös täysin samankokoisten yksilöiden välillä, koska se on yksilöllinen. Siksi tällaiset "kompromissidieetit" ovat täysin pimeitä.

Vierailija
31/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on kyllä aikamoinen rääkki kropalle.

rasvaa ja hiilareita, kroppa sanoo poks.. :(

Vierailija
32/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuun kohta sanomaan miten meni :)

Vierailija
33/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekertaa tein, osan 15 toistoo osaa vain 10 (allit ei kestäny enempää :))

lämpö nousi ihan hiki ei kerennyt tulla.

itse en ajatellut ihan noin tiukkaa ruokakuuria toteuttaa.

Vierailija
34/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ihan täysin täällä jo ollutta vastausta - hienoa, että laittaa vapaasti jakoon tuollaisen. Katsoin treenivideot, ne oli hyviä. Se, että liikkeet näytetään niin kädestä pitäen kuin netissä on mahdollista, on suuri plussa.

Ruokavalio on aika yksipuolinen ja voi olla, että makuihin kyllästyisi, kun ei ole fitness-taustaa ja -motivaatiota niin kuin Jutalla itsellään. Perusideat on hyvin kohdallaan - pienet annokset, paljon proteiinia ja vettä, säännöllinen ruokailurytmi, ei siellä salilla muuten jaksa!

Tässä ketjussa on ikävä kyllä taas kovin paljon niitä, jotka haukkuvat ja dissaavat ihan vain ilkeyden ilosta. Ei teidän tarvitse kokeilla, mutta antakaa muiden halutessaan niin tehdä.

Kiitos linkistä, AP! Olisi kiva kuulla terveisiä matkan varrelta, miten sulla menee.

- Tiitu

Vierailija
35/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö tämä dietti jos imettää? Vastausta en tuolta sivuilta löytänyt. Onkohan tossa Fastin diet-mixissä jotain mikä vois aiheuttaa vauvalle haittaa?

Vierailija
36/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämähän näytti oikein hyvältä. Kuituja tuli tarpeeksi ja kasviksia (ja vaihtelemalla niitä kasviksia saa sitä vaihtelua). Ainoa, mikä vaikutti hieman vähäiseltä, oli rasvan määrä, mutta esim lisäämällä oliiviöljyä vielä hiukan, sai senkin tasapainoon.

Kalorimäärä oli 1100-1200, ja mukana on paljon täyttävää proteiinia, eli ei tämä mikään kitukuuri ole.

Itselläni on mittaa 175 ja olen nyt laihduttanut 1100-1400 kalorimäärillä liikkuen 4-6 kertaa viikossa. Olen jatkanut tätä tammikuun lopusta ja oikein hyvin olen jaksanut, vatsalaukku on tietysti pienentynyt, joten nykyään ei ole juuri edes nälkä.

Imettämisen aikana en kyllä näillä kalorimäärillä laihduttaisi. Käytä tätä pohjana, mutta lisää kaloreita (ainakin 500 kaloria).

Vierailija
37/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas nautittu:)

Paistoin broilerinfileen, sen kanssa kasviksia jotka myöskin paistoin: sieniä, punasipulia ja paprikaa. 200g kasviksia täytti puolet lautasesta. Kananmunan valkuaisen käytin myös pannulla ja jätin vähän löysäksi, toi kivasti menevyyttä annokseen. Oliiviöljystä käytin puolet kasvisten paistamiseen ja toisen puolen lorottelin kanan päälle. Tietysti maustoin ruuan hyvin.

Oli maistuva ateria ja vatsa on taas täynnä. Ihan varmasti pärjään tällä välipalaan asti.

hyvillä mielin dissaajista huolimatta,

ap

Vierailija
38/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan itsekin kokeilla tällä muutaman viikon ajan. Ja nuo saliohjeetkin vaikuttivat hyviltä, olen itse harrastanut lähinnä aerobista liikuntaa, joten saliharjoitteluun olisi hyvä saada jostain taas kimmoke :)

74

Vierailija
39/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lisäsin tuon välipalakseni aikomani proteiinipatukan tuonne kiloklubiin, niin jopas muuttui herkkupallo vihreästä punaiseksi :(

Ärsyttävää, kun ei se kuitenkaan nyt ihan mikään normi suklaapatukka ole.

ap

Vierailija
40/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 1100 kcal on kitukuuri. Varsinkin liikkuvalle ihmiselle ja sellaiselle joka toteuttaa Jutan ehdottamia liikuntamääriä.

On tutkittu, että näillä "urheilijoilla", jotka joutuvat laihduttamaan kisoja varten on vanhemmiten eniten painonhallinnan ongelmia verrattuna esim. sellaisiin, jotka eivät viilaa painoaan. Keho ei tykkää jatkuvasta jojottelusta ja sitten alkaakin tekemään kaikenlaista mieli.