Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anneli ei vaivu hypnoosiin, yrittivät kaksi kertaa

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen on itse ollut haluton hypnoosiin, toisin sanoen vastustanut hypnoosiin vaipumista.

Jännä juttu, koska tuossa tilanteessa oleva nainenhan varmaan haluaisi kaikin keinoin muistaa itsekin paremmin tilanteen ulkopuolisen hyökkääjän kiinnisaamiseksi ;)

Vierailija
2/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin viidesti kahdella eri hypnoterapeutilla, enkä ollut edes lähellä. Sanoivat, ettei se ole suinkaan mikään automaatio. Kovasti olisin minäkin halunnut apua vaivaani, mutta tuo ei vaan ollut minulle sopiva tapa.

Olen herkkä ja pelokas ihminen, kaukana kovanaamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saattaisin muistaa tunkeutujan ulkonäön ja antaa siitä kuvauksen jolloin tämä ehkä jäisi kiinni.

Jos olisin syyllinen en haluaisi, vaan haluaisin uskotella asiat itselleni parhain päin.

Haluaisitko itse muistaa tuollaisen yön uudestaan?

Vierailija
4/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen on itse ollut haluton hypnoosiin, toisin sanoen vastustanut hypnoosiin vaipumista.

Jännä juttu, koska tuossa tilanteessa oleva nainenhan varmaan haluaisi kaikin keinoin muistaa itsekin paremmin tilanteen ulkopuolisen hyökkääjän kiinnisaamiseksi ;)

Jos voisin saada sillä tuon pelottavan, vapaalla jalalla vaanivan murhaajan kiinni, enköhän voisi tehdä sellaisen nöyrtymisen, että koittaisin muistella hypnoosinkin avulla.

Vierailija
5/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin saada sillä tuon pelottavan, vapaalla jalalla vaanivan murhaajan kiinni, enköhän voisi tehdä sellaisen nöyrtymisen, että koittaisin muistella hypnoosinkin avulla.

itse olen nähnyt läheiseni väkivaltaisen kuoleman ja en mistään hinnasta haluaisi kokea/muistaa siitä mitään!

Käyn vieläkin terapiassa siitä ja saan ajoittaisia ahdistuskohtauksia. Lakkaan mm. hengittämästä yms. Jos joutuisin tuon uudestaan kokemaan viettäisin luultavasti koko loppuelämäni pöpilässä.

Ulkopuolisen on vain niin helppo todeta että kyllä sitä vois muistella jos on syytön ja heitellä hymiöitä perään.

Vierailija
6/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yritetty hypnoosia *valvotettu neljä vuorokautta ja saatu tunnustamaan *poikaystävä oli poliisin kätyri Onko tämä toiminta mielestänne reilua?

Hän on jo niin monta eri versiota kertonut tuosta yöstä - ja mikään versioista ei taida oikein passata todisteisiin ja tapahtumien aikajanaan. Jos tuo "naispolo" olisi yrittänyt auttaa poliisia sen sijaan, että vaikeuttaa heidän työtään, niin olisi päässyt vähemmällä.

Onko sinusta Anneli ollut reilu? Eikös hän tunnistanut väärän ihmisenkin? Ja ei tuo lapsilleenkaan ole kuulostanut kovin ihana äiti olevan :(

Vierailija
7/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole kone. Ihmisen psyyke on niin monimutkainen ja on paljon sellaista johon ihminen itse ei pysty millään vaikuttamaan, vaikka haluaisi eikä sittenkään vaikka tietäisi mistä kiikastaa.

Ihminen, joka näkee jotain kamalaa olematta itse syyllinen mitenkään voi "unohtaa" näkemänsä eikä pysty muistamaan millään tilannetta, vaikka oikeasti haluaisi. Psyyke pistää vastaan. Onhan noita ihmisiä, jotka ovat menettäneet esim. puhekykynsä traumaattisessa tilanteessa eivätkä voi puhua vaikka haluaisivat. Se on sitten eri tilanne voidaanko noita tilanteita aina muuttaa.

Tuolla en tarkoita nyt tuota Annelia vaan noin yleensä yritän kuvata ihmisen psyykettä.

Vierailija
8/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jos Anneli ei vaivu hypnoosiin -- syyllinen

- jos Anneli vaipuu hypnoosiin ja muistaa tekijän -- valehtelee, syyllinen

- jos Anneli vaipuu hypnoosiin ja muistaa jotain epämääräistä -- syyllinen

Minusta syyttäjällä ei ole riittävästi todistusaineistoa, vedenpitävää ja varmaa, jotta Auer voitaisiin tuomita. Kaikki on tällaista ympäripyöreää ja "musta tuntuu" -asiantuntijalausuntoja. Jos Auer tästä tuomitaan, niin ihmettelen Suomen oikeuslaitosta.

Vierailija
10/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS OLISI ANNELIN PAIKALLA?

Vierailija
11/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheväkivallan (henkisen ja luultavasti myös fyysisen) surullinen loppu? Siis että Jukka on pahoinpidellyt Annelia kaikki nämä vuodet? Miksi muuten lapset olis niin nätisti menneet kästkystä takas nukkumaan kun vanhemmat tappeli makuuhuoneessa? Vain lapsi joka on kokenut pahempaa ja tietää mitä tapahtuu, suostuu menemään "takaisin nukkumaan". Väkivaltaan tottumaton lapsi menis väliin ihmeissään että mitä täällä tapahtuu??

Joten, mä luulen, että Anneli katsoi aika rauhallisena Jukan ruumiinavausta ja kuvia, että vihdoin se helvetti on ohi.

Millähän mielellä anneli on katsellut niitä ruumiinavaus ja jukan vammojen kuvia.

Vierailija
12/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kaipa ne lapset ovat tottuneet kovaäänisiinkin riitoihin ja pystyneet nukkumaan kun tienneet, että niissä ei sen pahemmin käy. Miten muuten pikkupoika tiesi sanoa kuulleensa murhayönä "kuin laseja ja kattiloita olisi heitelty astiakaapista" ellei ole tuota itse ollut todistamassa joskus aiemmin.

Ja annelihan olisi vedonnut hakatun naisen -syndroomaan ja hätävarjeluun tai sen liioitteluun puolustaessaan itseä väkivallalta. Ja tuomio olisi ollut vain muutaman vuoden luokkaa.

Vierailija
13/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheväkivallan (henkisen ja luultavasti myös fyysisen) surullinen loppu? Siis että Jukka on pahoinpidellyt Annelia kaikki nämä vuodet? Miksi muuten lapset olis niin nätisti menneet kästkystä takas nukkumaan kun vanhemmat tappeli makuuhuoneessa? Vain lapsi joka on kokenut pahempaa ja tietää mitä tapahtuu, suostuu menemään "takaisin nukkumaan". Väkivaltaan tottumaton lapsi menis väliin ihmeissään että mitä täällä tapahtuu?? Joten, mä luulen, että Anneli katsoi aika rauhallisena Jukan ruumiinavausta ja kuvia, että vihdoin se helvetti on ohi.

Millähän mielellä anneli on katsellut niitä ruumiinavaus ja jukan vammojen kuvia.

Annelihan oli isompi miestään. Aikasen oudon kuvan tuosta naisesta on saanut kaiken perusteella. Ja mitä hän tarkoittaa sanoessaan lapsilleen "poliisin ei tarvi tietää kaikkea". Mitä salataan?

Vierailija
14/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko murhjaaja vielä talossa? Varsinkin kun itse sai jo puukosta.

Vierailija
15/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoa, joka ajattelee, että tässä on pitkäaikaisen perheväkivallan (henkisen ja luultavasti myös fyysisen) surullinen loppu? Siis että Jukka on pahoinpidellyt Annelia kaikki nämä vuodet?

Vierailija
16/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos se onkin toisinpäin?

perheväkivallan (henkisen ja luultavasti myös fyysisen) surullinen loppu? Siis että Jukka on pahoinpidellyt Annelia kaikki nämä vuodet? Miksi muuten lapset olis niin nätisti menneet kästkystä takas nukkumaan kun vanhemmat tappeli makuuhuoneessa? Vain lapsi joka on kokenut pahempaa ja tietää mitä tapahtuu, suostuu menemään "takaisin nukkumaan". Väkivaltaan tottumaton lapsi menis väliin ihmeissään että mitä täällä tapahtuu?? Joten, mä luulen, että Anneli katsoi aika rauhallisena Jukan ruumiinavausta ja kuvia, että vihdoin se helvetti on ohi.

Annelihan oli isompi miestään. Aikasen oudon kuvan tuosta naisesta on saanut kaiken perusteella. Ja mitä hän tarkoittaa sanoessaan lapsilleen "poliisin ei tarvi tietää kaikkea". Mitä salataan?

Onkohan sinulla, "olenko ainoa, jonka mielestä" -kysyjä, joku erityinen syy olettaa, että henkirikoksen uhriksi joutunut on yllyttänyt tappajansa tekoon hakkaamalla tätä vuosia? Sukupuoli? Tiesitkö, että naisten harjoittama parisuhdeväkivalta on aivan yhtä yleistä kuin miestenkin?

Muutenkin, aika näppärä mies, jos on pistellyt 20cm pidempää vaimoaan pitkin seiniä vuosikaudet. Liikuntarajoitteinenkin kaikenlisäksi se mies.

Vierailija
17/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muutenkaan

Vierailija
18/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yritetty hypnoosia

*valvotettu neljä vuorokautta ja saatu tunnustamaan

*poikaystävä oli poliisin kätyri

Onko tämä toiminta mielestänne reilua?

Vierailija
20/30 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yritetty hypnoosia

*valvotettu neljä vuorokautta ja saatu tunnustamaan

*poikaystävä oli poliisin kätyri

Onko tämä toiminta mielestänne reilua?[/i

Eikö sitä syyllisyyttä nyt kuitenkin pitäisi yrittää saada selville laillisin keinoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän