Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuun haaveet 2011

Kommentit (316)

Vierailija
101/316 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä testasin kp 31/28-30 tai jotain negan, mutta silti en vielä tähänkään päivään mennessä (kp 34) ole vuotanut yhtään mitään. Kyllä meillä kaikilla vielä jännittävillä on toivoa!! Mä aion tehdä testin huomenna.

Joku sanoin, että tissit ovat epäsymmetriset ja toinen roikkuu. Ihan järkyttyneenä mun miehen kanssa just tänään katsottiin, että mun toinen tissi roikkuu vaikka ei kyllä todellakaan oo koskaan ennen roikkunu. :D Aika pienitissinen kun olen. Voisko tää tosiaan olla joku merkki? Rintojen verisuonet myös näkyivät normaalia enemmän. Tällasia oireita ei kyllä ainakaan saa aikaan kuvittelemalla :D

Mulla kaikki vatsan kivut on hävinny. Rauhallisena vaan odotan huomista aamua ja positiivista testi ;)

Mä nostan täällä kaikki peukut pystyyn teille ja toivon hirmusti plussia!!

Vierailija
102/316 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin pahoittelut niille joille täti on löytänyt kylään :(

Mutta huomenna ja lähipäivinä näyttäisi olevan jännät paikat monella! Toivottavasti saan mahdollisimman monta "tuttua" seuralaista tuonne helmikuun odottajiin :)

Sopuli: mulla tissit on suurentunu ja verisuonet selvemmin näkyvissä kuin yleensä. Vatsan nippailu on vähentyny selvästi tässä päivien kuluessa. Siloin kun nippaa, se on tosin varsin voimakasta. Toivottavasti saat plussaa huomenna!

Hemmuli rv4+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/316 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä, että jos olisin raskaana nii olisin rv 4+5 elikkä muutaman päivän pidemmalla kun sinä Hemmuli. Vaikka sä oot jo monta päivää tienny olevas raskaana. :D Tosi hassua miten yksilöllisiä osa asioista on, mutta kuin meillä kaikilla kuitenkin on niin paljon samoja oireita :D

Vierailija
104/316 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siis käynyt täälläkään tuuri kaikista lupaavista oireista huolimatta. Negatesti oli kaikki mitä tarvittiin että hanat aukes oikein kunnolla.

Enkä halua tässä masentuneessa mielentilassani ketään vetää mukanani, mutta mulla oli tässä kierrossa just semmonen "nyt on toisin"/onnellinen/seesteinen olo, vaan enpä ollutkaan raskaana. Mutta toivottavasti te muut ootte, joilla toivoa vielä on. ;o)

Toivotan muillekin tädin kohdanneille parempaa onnea maalishaaveisiin!

ponityttö kp2/28 yk4

Vierailija
105/316 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoey, toi sun vuodatus ois voinut olla mun kirjoittama! Mulla on ollut tänään ihmeellinen ellotus-olo koko päivän ja tutut herkut ei ole maistunu ollenkaan (kuten hedelmäsalaatti ja mustikkajogurtti). Tissit on myös kipeät ja turvoksissa...Mutta testiä en kyllä uskalla tehdä ennen kuin täti on vähintään pari päivää myöhässä!

Hermot on kyllä ollu kireellä ton uhmiksen kanssa (tää vois kyllä viitata ennemminkin tädin vierailuun kuin raskauteen). Ja väsymyskin saattaa olla enemmän henkistä kuin fyysistä, edelleenkin ton uhmiksen takia, joka on nimittäin keksinyt alkaa karkailemaan! Huh huh, perässä saa juosta noin 100 kertaa päivässä...toivottavasti tulee järkiinsä pian! No, vielä ois viikko odoteltavaa ton testauksen suhteen...22/27

Vierailija
106/316 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mullakin edes hitusen jotakin olotilaa, mutta ei :( No nyt lähden miehen mukaan työreissulle ouluu ja ollaan siellä hotellissa yötä. Ehkäpä irtautuminen kotoa ja tästä tietokoneesta saa pääkopan ajattelemaan hetkeksi jotakin muuta... nyt menossa kp 31/30-35 ja kp 29 testattu nega... jos ei menkkoja kuuluu huomiseen iltaan mennessä niin varmasti sorrun taas maanantaina aamusta tekemään testin.

Aurinkoista ja positiivista (+++++++) viikonloppua kaikille!

Vierailija
107/316 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä cb:n digillä ja negahan sieltä tuli kp 30/28-32

ei vielä ainakaan mitään vuotoa..

plussatuulia kaikille toivotaan+

Vierailija
108/316 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy vielä ainakaan tätiä, eikä kyl ole mitään muitakaan tuntemuksia.

kp 27/27-28.

Vierailija
109/316 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tosiaan on oireita enemmän kuin muilla yrityskerroilla ollut ja päivätkin täynnä, vaikka todella sekaisin ovat kierrot olleet, joten ei sekään mitään varmaa tarkoita.. huomenna teen taas uuden testin, mutta vaikea uskoa ettei raskaus jo näkyisi testeissä kun olisin jo kohta viidennellä viikolla.. mutta niin kuin moni on todennut, niin kauan on toivoa kun ei ole punaisia päiviä.. tsemppiä ja plussia kaikille, joilla vielä epävarma tilanne ja niillekin, jotka jo siirtyvät maaliskuisiin..

Vierailija
110/316 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu niin per*e viikko, etten oo oikeesti jaksanu kirjottaa mitään. Mitään ihmeellistä ei oo, epäilin eka oviksen olleen jo kp 8, mutta eilen ja tänään (kp 15 ja 16) on aivan selkeet ovisoireet... Päivät on hyödynnetty, saa nähdä tärppääkö nytkään!

Oon ihan tyytyväinen tähän kiertoon kuitenkin, varsinkin ton ovulaation suhteen. Toissa kierrossa se oli kp 20, viimeks kp 18 ja nyt sitten oikeella paikallaan kp 16. Apuna oli menolistica ja magnex + B6- vitamiini...

Seuraavaan kiertoon en aatellu enää ottaa mitään apukeinoja vaan sitte ollaan tosiaan tjottailijoita sanan varsinaises merkitykses.

Plussanneille paljon onnea, toivottavasti mahdollisimman moni meistä tulee perässä odotuspuolelle...

-polluxia, kp 16/30, yk6

Vierailija
111/316 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja negaa näytti. Nyt lopetan tän turhan toivomisen ja jännäämisen. Annan niiden menkkojen vaan tulla sitten kun tulevat ja ryhdytään uuteen yritykseen. Sillä alan usko tämän jännäämisen olevan syynä mun menkkojen myöhästymiseen. Eiköhän nyt 3 virtsatestiä ja 1 verikoe jo kerro etten mä oo raskaana :D

Raskaus oireita on edelleen, mutta yritän silti vaan nyt ajatella kaikkea muuta. Niinhän aina sanotaa, että sillon nappaa kun vähiten yrittää. :)

Nautinnollisia kesäpäiviä kaikille ja muistakaa tekin olla stressaamatta!! :)

Vierailija
112/316 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menkat alkoi tänään! :(

Nyt ainakin muutama viikko taukoa tästä vouhotuksesta, kunnes taas alan kyttämään seuravaa ovulaatiota!

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Vierailija
113/316 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat alkaneet...Olo on kyllä aika järkky, mut voi johtua tuosta mökkireissusta ja huonosti ehtinyt syömään tänään niin kiireessä kun sitten söi, tuli mahakin kipeäksi ;)

Oireet on edelleen ihan samat kuin aiemmin, tissit ehkä enemmän kipeet ja turvoksissa ja valkovuotoa tulee tosi runsaasti. Yks testi mulla vielä on, täytyy se sitten viel tehdä joku päivä jos ne menkat ei nyt sitten ala pian.

Kaikille ensi viikon testaajille hirmuisesti tsemppiä sekä pahoittelut kaikille jotka maaliskuihin siirtyy ja tsemppiä sinne!

katza78 kp39/28-32 yk12+

Vierailija
114/316 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää nähdä, kenellä vielä tärppää tässä loppusuoralla...tai sitten ei kellään;( Aika hiljaista on kyllä ollut tolla plussarintamalla viime päivinä!

Mullakin on alkanut sellanen juilinta alaselässä, että eiköhän se vuoto ajallaan ala...olisi kyllä kiva olla väärässä! Tsemppiä vaan kaikille täältäkin! T.Wilpuri 24/27

Vierailija
115/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaan ei uskalla tehdä testiä, koska jos se näyttää plussaa niin se pieni merkki muuttaa koko loppuelämän ja on aika jännää..

Jos vielä tän päivän odottelis ja sit huomenna testailis. Tosiaan KP 29/27-28, eikä mitään tuntemuksia tädistä ainakaan nyt aamulla. Eilen illalla poltteli alavatsaa ja olin aivan varma tulevasta tädistä, yöllä heräsin myös kovaan alavatsakipuun ja olin ihan varma, et täti tulee.. Aamulla herätessä en meinannut uskaltaa mennä vessaan, ku "pelkäsin" näkeväni punaista, mut kuinkas kävikään EI näkynyt mitään! Testikin jäi tekemättä, nyt sit jännäillään tää päivä, et jos päivän aikana tapahtuu jotain..

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussapuhureita meille testaajille!

Vierailija
116/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polluxia, pidän peukkuja että tärppäisi. Se on

aina ihanaa kun tietää että ainakin kierto toimii.

Marjatta_82, kuulostaa lupaavalta toi sun tilanne. Pidän peukkuja, ja toivotaan että meiltä jää molemmilta punaiset näkemättä tällä kierrolla. :)

Täällä porskutetaan siis edelleen. Menossa KP 26/22-27, joka on hurjan paljon. Viimeiset 6 kiertoa päättyneet viimeistään KP25 jälkeen.

Ihanintahan tässä KP 26:sessa on se, että kun tein sen negan CB digitalilla viime keskiviikkona, niin sen luotettavuushan alkaa olla jo 0%, koska tein sen laskien, että kiertoni olisi max. 24-päiväinen. Jippii! :)

Edelleen tänään ja huomenna ollaan toki riskipäivillä, mutta jos keskiviikkoon asti päästään, alan olla jo optimistinen.

Nyt varmaan hätäisimmät jo ihmettelee miksen testaa. Noh, minäpä kerron, kuvitellen että nämä vuodatukset toki kaikkia suuresti kiinnostavat. :)

Mä oon tehnyt tässä keväällä joka kierrossa useamman testin. Välillä oon tehnyt jopa kierron keskellä testejä, kun saan päähäni että olo on raskautunut, ja edelliset kuukautiset ovat varmaan olleet vaan jotain valekuukautisia/raskausajan vuotoja. Ja jokainen testi jonka olen tehnyt, on ollut nega. Mä en halua nähdä enää yhtään negaa, ja on tullut peräti sellainen olo, että jotenkin se testin tekeminen pilaa koko jutun. Hölmöltä kuulostaa varmasti, mutta mulla on nyt vahvasti sellainen olo, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan, ja en siis halua todistaa toisin. Oon ihan varma, että oon raskaana, mutta toisaalta olen ihan yhtä varma, että testi väittäisi negatiivista, ja vuoto alkaisi heti perään.

Joten nyt odotellaan, että luonto itse kertoo mulle ajan kanssa, miten tän kierron kanssa käy. Koska loppujen lopuksi, näkeehän sen testaamattakin. Ja jos nyt näyttäisi että vuotoa ei tule ollenkaan, niin kyllä mä sitten varmaan jossain vaiheessa (ennen kun lähden neuvolaan soittelemaan).

Vierailija
117/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa

Tulihan se täti sitten vielä viikonloppuvieraiksi, eli täällä kp 4 ja maalismuruja sekä uutta kiertoa kohti porskutetaan ihan hyvillä mielin.Pettymyksen koin ekan negan kanssa jo alkuviikosta. Hyvää on, että kierto alkaa olemaan nyt aika tasainen (e:t lopetettu 01/10), joten merkkasin jo ovis- ja menkkapäivät (tai siis toivottavasti r-testipäivän) kalenteriin, ja koitan sillai "sivusilmällä" vain katsoa oireista, että osuuko ovis. Tässä kierrossa suunnitelma siis no-stress ja normaali määrä harrastelua (eli riittävästi:)).

Tuosta testaamisesta. Mietiskelin ihan samaa kuin Zoey - en enää ikinä ikinä ikinä halua tehdä yhtään negatestiä. Eli ainakaan ilman hyvää syytäe en testaa ennenkuin päivät ovat täynnä. Toivottavasti tämä mieli pysyy kierron loppupuolellakin.

Oikein kovasti tsemppiä Marjatta ja Zoey, tilanteenne kuulostavat hurrrjan jännittäviltä ++++++++ puuh! Muille tsempit myös. Ja muut pettyneet; uudella innolla nyt uuteen yritykseen ja maaliskuisissa nähdään :).

Vilho kp 4/32-34, yk4

Vierailija
118/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin saman viestin jo aikaisemmin tänä aamuna, mut nähtävästi se on kadonnut jonnekin...

Olin eilen ihan tajuttoman väsynyt. Nukuin valehtelematta n.15 tuntia koko vuorokaudesta eikä tehnyt tiukkaakaan nukkua yön yli hyvin ja vielä tänä aamunakin pitkään. Lisäks oon saanu vaivakseni ihan kamalan päänsäryn, johon ei ainakaan panadol auttanut. Oireet siis samat kuin esikoisestakin ensimmäisinä viikkoina.

Päätin siis tehdä testin tänä aamuna, vaikka vasta kp26/30 dpo10. Citymarketin PregCheck-raskaustestillä sain haalean viivan kontrolliviivan vierelle! Olisikohan tuohon jo luottamista?

Alunperin piti testata vasta kp30/30 eli perjantaina, mut en millään malttanut odottaa, kun oireet oli niin samankaltaisia kuin viime raskaudessa. Rinnat mulla ei juurikaan ole erityisen kipeät, mut verisuonet niissä on kyllä tummat. En tosin tiennyt se edes olevan raskausoire, mut joku taisi kirjottaa niin aikaisemmin tässä ketjussa.

Teen uuden testin viimeistään perjantaina...Epätodellinen fiilis jäi tästä. Mieskään ei kuulemma voi uskoa vielä, kun oli liian aikaista tehdä testi ja muutenkin, kun sellainen halpis-testi oli.

JohannaAl

kp 26/30 dpo10

Vierailija
119/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että tuli nimimerkiksi tuo Ninette08...Se on ollut mulla käytössä täällä joskus esikoisen odotusaikana.

JohannaAl täällä kuitenkin:)

Vierailija
120/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi sekoiluni!

Niin ja onnea vielä plussanneille. Ja maaliskuisiin siirtyville parempaa onnea matkaan!

JohannaAl