Mies petti/pettää raskaana olevaa vaimoaan
Mun käy sääliksi tätä naista joka on raskaana.
Tällä miehellä on ollut säätöä yhden toisen naisen kanssa. He ovat ainakin kerran harrastaneet seksiä, mies havahtui hetkeksi sen jälkeen mutta nyt taas vonkaa tämän toisen naisen perään. Tälle toiselle vakuuttaa rakkauttaan vaimoonsa ja kuinka hienoa että he saavat lapsen ja kuinka paljon he ovat saaneet vaimonsa kanssa.
Tästä miehestä ei ikinä kukaan uskoisi että pettäisi vaimoaan. Silittelee vaimonsa mahaa mahaa on niiiin unelmamiestä olevinaan muutenkin. Asutaan isossa kaupungissa ja epäilen että kukaan saisi koskaan tietää ellen avaisi suutani..
Mikä tätä miestä riivaa?? Toivoisitteko vaimon asemassa saavanne tietää?
Kommentit (50)
raskauden loppupuolella mieheni sivusuhteesta. Toinen nainen teki mielestään hyvän teon ja tuli kertomaan minulle suhteesta. Jälkeenpäin ajatellen parempi olisi ollut, jos en olisi koskaan saanut tietää asiasta. Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja yksi syy sairastumiseen taisi olla tämä sivusuhde. Seurasi tuosta tapauksesta tietty jotain hyvääkin. Mies lopetti suhteen. Mutta jos sinulla on mahdollisuus "kiristää" miestä lopettamaan pettäminen, niin käytä mielummin tätä mahdollisuutta kuin että kerrot heti vaimolle. Jos pettäminen ei "kiristämisen" jälkeenkään lopu, niin sitten ehkä voit harkita vaimolle kertomista. Mutta mielellään älä kerro synnytyksen lähetyessä/heti synnytyksen jälkeen/vauvan olleessa alle puolivuotias. Muutenkin mielialat heitteelee noissa tilanteissa, niin ei hyvä hetki kertoa...
siltä että ap on se toinen nainen kovin tarkasti tiesi hiehen touhut
Ajatelkaa itseänne samassa tilantaassa!
Kai säkin itsekin haluaisit tietää!!!!
kukaan ei ole niin hyvä, että pystyisi muita moralisoimaan. Muistakaa se.
Hyvin voit odottaa, että lapsi on tullut maailmaan ja jos pettäminen sittenkin vielä jatkuu, niin sitten ehkä. Tokkopa isälle edes jää aikaa ja jaksamista tuollaiseen, jos oman osansa lasta hoitaa.
Tuleva äiti ei tarvitse nyt yhtään lisää stressiä. Et vooi hänen tilannettaan, ihan tarkaan tietää. Pahimmassa tapauksessa tuo tieto voi olla juuri se viimeinen pisara, joka romautta jaksamisen. Sillon äiti ei ikinä anna sinulle anteeksi, sillä äidin tervey = vauvan terveys, eikä mikään ole juuri nyt tärkeämpää.
Paha saa kyllä palkkansa tai sitten ei, mutta kenenkään ei tulisi sekaantua toisten asioihin. Koskaan ette voi tietää kaikkea. Itse en haluaisi, että kukaan tulee minulle juoruamaan mieheni tekemisistä enkä keksi, että mitä kukaan olisi voittanut aikoinaan siinä, että olisi juorunnut minun tekemisistäni silloiselle poikaystävälle.
Miehen vuosia kestänyt suhde paljastui keväällä. Siinä sitten paniikissa sänkyyn hypättiin, ei selvitetty asioita. No nyt on sitten lapsi tulossa. Mies vannoi, ettei enää ole missään tekemisissä toisen naisen kanssa. Mutta vieläkin yli puoli vuotta tapahtumien paljastumisen jälkeen riidellään samasta asiasta. Ja taitaapa mies kuitenkin olla yhteydessä huoraansa. Voi mihin helvettiin lapsikin syntymässä :( Mitä tästä voi tulla, voiko tulla mitään?! Luottamusta ei ole, ei läheisyyttä, mies ei osoita kiinnostusta tulevaa lasta kohtaan. En tiedä jaksanko.
miten suurin osa tuntuu olettavan että miehen pettäminen tulee aikanaan loppumaan itsestään ja että mies ei itse aio jättää vaimoaan... Vaikka taas moneen ketjuun tulee suureen ääneen haloomista miten miehet todella rakastavat toisia naisiaan ja tahtovat lopulta jättää vaimonsa tämän uuden (ja ehdottomasti vahvemman) rakkauden takia. Mistä moinen sävyero? Vai onko se niin että ne toiset naiset ovat yleensä kovasti äänessä ja kirjoittavat aina sen mukaan, mikä parhaiten ajaisi heidän tilanteessaan heidän omaa etuansa? (jos joku onneton heidän tilanteestaan tietävä sattuisi lukemaan vastauksia)
että on erilaisia ihmisiä ja erilaisia suhteita?
Ja siksi nämä tapaukset päättyvät eri tavoin. :D
mieluummin heti kuin sitten muutaman vuoden päästä. Ja jos asian tietää vaimon ystävä tai tuttu on velvollisuus kertoa. Aika saman tyyppinen tilanne ollut lähipiirissä ja siinä kaikki muut tiesi, mutta ei vaimo ja sitten vaimon oli kiva tietää vasta ikuisuuksien jälkeen.
Mä en kertois vaimolle, ihan liikaa tuskaa vaimolle miehen takia. Miehelle sen sijaan laittaisin nimettömän viestin, vaikka kirjeen työpaikalle tms., että jos pelehtiminen toisten naisten kanssa ei lopu vaimolle menee tieto sen säädöistä ja että pahempaa kuin pettäminen on vain raskaana olevan vaimon pettäminen!