Milloin soittaisitte?
Jos saisitte kiinnostavalta henkilöltä puhelinnumeron, milloin ottaisitte yhteyttä? Hetikö vai muutaman päivän/viikon sisällä?
Kommentit (22)
Olisi kiva kuulla asiallisia ajatuksia.
Jos se henkilö todella kiinnostaa niin mahdollisimman pian, jos ei kiinnosta niin se ja sama, ottaako yhteyttä lainkaan.
Jos olisi kiinnostava henkilö niin jäisin heti juttelemaan. Ei niin tippaakaan kiinnosta tutustua puhelimella.
Ota vaikka heti jos kiinnostaa paljon, mutta itse odottaisin hetken, ehkä päivän. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Ota vaikka heti jos kiinnostaa paljon, mutta itse odottaisin hetken, ehkä päivän. Onnea!
Kiitos :) Miksi odottaisit jonkin aikaa? Itse olen aika hätäinen ja se ei ole ollut aina hyvä ominaisuus
Soittaisin heti kun olisi aikaa. En pelaa mitään pelejä. Aikuiset ihmiset voivat ilmaista suoraan kiinnostuksensa. Jos toinen siitä ahdistuu, se ei ole minua varten sitten kuitenkaan.
Viimeistään viikon kuluttua soittopyynnöstä.
Vähän riippuu tilanteesta. Livenä tavattu henkilö vai jossain appissa? Onko pitkäkin tuttavuus taustalla?
Itse sain joskus ihan lennosta numeron lyhyen nettikeskustelun päätteeksi, eikä ollut mitään kiirettä soitellaan sen tuttavuuden perusteella. Soitin sitten vasta jonkin ajan päästä.
Soittaisin aika heti. Miksi ihmeessä pitkittää? Outoa sekin. Ja toinenhan otti jo sinuun yhteyttä.
Kiitos ajatuksista, antaa perspektiiviä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos :) Miksi odottaisit jonkin aikaa? Itse olen aika hätäinen ja se ei ole ollut aina hyvä ominaisuus
Tiedostat olevasi hätäinen, joten älä hätäile.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin aika heti. Miksi ihmeessä pitkittää? Outoa sekin. Ja toinenhan otti jo sinuun yhteyttä.
Missä niin on sanottu, että aloittajaan on otettu yhteyttä?
En mä ainakaan heti soittais. Viestin voisin illalla pistää.
Jos et sä soita
Mä sinuun turhaan rakastuin
Jos et sä soita
Miks kauniit vaatteet päälle puin
Jos et sä soita
Miksi sua vielä odotan
Ei kuutamoita
Jos et sä soita
Jos et sä soita
Sut tahdon pois jo mielestäin
En kapakoita, taas tahdo kiertää kotiin jäin
Se mikä alkoi, tuntui niin oikealta
Noita tunteita pyyhin jo pois
Jos et sä soita
Olen vain varjo ikkunoissa
Minkä löysin on poissa
Avaan lehden, sydämeni suljen
Uskoin kai niin sun tarinoita, yhteisiä kohtaloita
Miks mietin noita
Jos et sä soita
Sä lupasit soittaa, kun aamuyössä erottiin
Epäluulo voittaa, mä olin naiivi kai, no niin
Luin tähtimerkit, en uskonut, ne tiesi sen
Taas kierrän kapakoita
Jos et sä soita
Olen vain varjo ikkunoissa
Minkä löysin on poissa
Avaan lehden, sydämeni suljen
Elin jo niin sun tarinoissa, yhteisissä kohtaloissa
Miks mietin noita
Jos et sä soita
Jos et sä soita
Toinen halusi tutustua ja antoi siksi numeronsa. En tunne tätä ihmistä yhtään, pari sanaa olen vaihtanut. Mutta miellyttävän oloinen kyllä.
ap
Joulukuun kolmas 2026 kello 03:47