Mies petti/pettää raskaana olevaa vaimoaan
Mun käy sääliksi tätä naista joka on raskaana.
Tällä miehellä on ollut säätöä yhden toisen naisen kanssa. He ovat ainakin kerran harrastaneet seksiä, mies havahtui hetkeksi sen jälkeen mutta nyt taas vonkaa tämän toisen naisen perään. Tälle toiselle vakuuttaa rakkauttaan vaimoonsa ja kuinka hienoa että he saavat lapsen ja kuinka paljon he ovat saaneet vaimonsa kanssa.
Tästä miehestä ei ikinä kukaan uskoisi että pettäisi vaimoaan. Silittelee vaimonsa mahaa mahaa on niiiin unelmamiestä olevinaan muutenkin. Asutaan isossa kaupungissa ja epäilen että kukaan saisi koskaan tietää ellen avaisi suutani..
Mikä tätä miestä riivaa?? Toivoisitteko vaimon asemassa saavanne tietää?
Kommentit (50)
Jos laittaa miehelle viestin että jos pettäminen ei lopu niin ilomoitat vaimollesi, niin siitä ei ole kyllä haittaa kenellekään. Tosi hyvä ettei mies tiedä kuka viestin lähettäjä on, onko se kenties joku työkaveri tai kenties sivusuhteen naisen tuttava, tai vaikka ravintolan henkilökuntaa, oma ryyppykaveri tms. Mies alkaa etsimään silmiä jokapuolelta ja ehkä tajuaa että pettäminen tulee julki ja on viisainta lopettaa se heti. Viesti pitää tietty olla tulostettu versio ettei käsialasta voi kertoa edes onko se mies vai nainen. Lisäksi ei kannata kertoa mistä pettämisestä tietää, jos vaikka on pettänyt useammankin kanssa niin alkaapahan miettimään niidenkin järkevyyttä. Jos taas miehellä on lupa pettää, niin voi sitten heittää naureskellen viestin roskiin. Jos taas on luvatta pettänyt niin varmasti nousee kylmä hiki otsalle.
mistäs tiedät miehen ja vaimon välisistä sopimuksista. Minä olen nyt raskaana ja minulla on kuvailemasi ihana mies. Mutta olen ollut raskausaikana täysin haluton seksuaalisesti ja sanoin miehelleni, että saapi käydä vieraissa jos oikein panettaa. Ei tartte kärvistellä sen takia, että minua ei vähempää voisi seksi kiinnostaa. Ihan luvankin kanssa saattanut siis vehdata.
Heillä on myös sopimus, että miehellä saa olla muita naisia, ihan siitä syystä, että miehellä on paljon suurempi seksuaalinen minä, kuin naisella. Ihan normaalistikin, ja varsinkin nyt, kun ovat raskaana. Vaimo on sanonut, että seksiä ei tänä vuonna tipu.
No minä en rakastajana valita, koska saan nyt kahden edestä ihanaa seksiä. Pääasia on, että vaimoa ei nolata julkisesti, toisin sanoen tää pidetään salassa ja luonnollisesti testit tehtiin, ennen suhdetta. Eihän kukaan hengellään tai terveydellään halua leikkiä, vaikka muissa sängyissä leikkiikin.
suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, jonka vaimo paksuna viimeisillään. Hyvää seksiä, mikäs siinä! Oma on häpeänsä, petturiukko ja tietämätön vaimo, jota kovasti säälin. Ikinä en tästä miestä itselleni ottaisi, kerran petturi, aina petturi. Seksi maistuu nymfomaaneille, olipa kuinka unelmamies/vaimo tahansa. Avioliitto oli joskus pyhä, nykyisin solmitaan kirkoissa kulissiliittoja ja niitä yritetään pitää pystyssä niin kauan kunnes narahtaa. Ja taas päästään avioerotilastoihin hupskeikkaa. Semmoista se nykyisin on, raha ja seksi pyörittää maailmaa.
Mutta mutta... itse en haluaisi tietää. Niin kauan kun mulla on mieheni kanssa nykyisenlaiset hyvät, lämpimät, intohimoiset välit ja nauramme yhdessä joka päivä, olen onnellinen. Niin kauan kuin hän sitoutuu perheeseensä, viettää 90% vapaa-ajastaan kanssamme, on minulle aivan sama miten hän sen 10% viettää, kun on omissa menoissaan. Pankoon muita, tehköön mitä lystää kunhan ei vaaranna omaansa tai minun terveyttä. Ja kunhan panee minuakin, ainakin pari kertaa viikossa!
En usko että hänkään tosissaan haluaisi tietää, että olen pettänyt häntä joskus. Ollutta ja mennyttä, tässä on hyvä ja aina on ollut, minä vain halusin ja sain seikkailuni.
että aina on niitä naisia, joista ei ole yhtään outoa sekstailla varatun miehen kanssa, kun vaimo raskaana. En tajua. En kertakaikkiaan.
En ole nyt penäämässä mitään naisten välistä suurta solidaarisuusliikettä mutta tuo on jo niin ala-arvoista käytöstä kuin vain voi olla.
nähnyt niin paljon pettämistä, että mikään ei yllätä. Ketään ei enää kiinnosta ehjä perhe, kukaan ei oikeasti rakasta ketään ja kaikki on kertakäyttötavaraa puolisosta ja lapsista lähtien.
Alapää ohjaa nykyään ja on aina ohjannut ihmisen päätöksiä ja se huono puoli siinä on, että itse pettäjät ei kärsi tekosistaan, vaan läheiset.
NIIN totta...en oo tavannu yhtää miestä kuka ei olis pettäny... tosi kurjaa... nykyselläänki on taas vähä tota,en oo varma,mut jotai sil on säätöjä.sairasta.niin sairasta...
Mutta mutta... itse en haluaisi tietää. Niin kauan kun mulla on mieheni kanssa nykyisenlaiset hyvät, lämpimät, intohimoiset välit ja nauramme yhdessä joka päivä, olen onnellinen. Niin kauan kuin hän sitoutuu perheeseensä, viettää 90% vapaa-ajastaan kanssamme, on minulle aivan sama miten hän sen 10% viettää, kun on omissa menoissaan. Pankoon muita, tehköön mitä lystää kunhan ei vaaranna omaansa tai minun terveyttä. Ja kunhan panee minuakin, ainakin pari kertaa viikossa!
NO sama tääl,sillä erotuksel että en petä,koska ei kiinnosta seksi.Pankoot ketä panee,kunhan ei minua.Kunhan kantaa vastuuta lapsestaan.
En usko että hänkään tosissaan haluaisi tietää, että olen pettänyt häntä joskus. Ollutta ja mennyttä, tässä on hyvä ja aina on ollut, minä vain halusin ja sain seikkailuni.
pettäminen ei ole mun mielestä oikein!
itse tiedän miltä tuntuu olla raskaana ja tulla petetyksi. ekaksi olin hysteerinen, nyt vain todella loukattu ja maailma romutettu. on se kumma että pitää pistää koko perhe kärsimään siitä että tekee mieli pi**ua. mielummin kunnioittais sitä toistakin ja avais suunsa. mutta ehkä se ei enää tunnu miehestä hyvältä jos ei oo salaista ja sen takia niin kiihkeetä. ja todella itsekästä toimintaa. ja mitä toiseen naiseen tulee todella säällittävää! mä toivon sydämmeni pohjasta että karma kostaa tollasille idiooteille ja ehkä hiukan pahemmin vielä.kannattais vähän miettiä mitä touhuu.. no lumppuja on joka lähtöön! se nyt on tullut selväksi. todella vaikeeta sulattaa tällästä asiaa.
Kuka mitä ja missä helpottaa paljon vaimoa ja voi laittaa miehensä kova kovaa vasten.
raskauden loppupuolella mieheni sivusuhteesta. Toinen nainen teki mielestään hyvän teon ja tuli kertomaan minulle suhteesta. Jälkeenpäin ajatellen parempi olisi ollut, jos en olisi koskaan saanut tietää asiasta. Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja yksi syy sairastumiseen taisi olla tämä sivusuhde. Seurasi tuosta tapauksesta tietty jotain hyvääkin. Mies lopetti suhteen. Mutta jos sinulla on mahdollisuus "kiristää" miestä lopettamaan pettäminen, niin käytä mielummin tätä mahdollisuutta kuin että kerrot heti vaimolle. Jos pettäminen ei "kiristämisen" jälkeenkään lopu, niin sitten ehkä voit harkita vaimolle kertomista. Mutta mielellään älä kerro synnytyksen lähetyessä/heti synnytyksen jälkeen/vauvan olleessa alle puolivuotias. Muutenkin mielialat heitteelee noissa tilanteissa, niin ei hyvä hetki kertoa...
Muistakaa, että tyhminkin vaimo saattaa epäillä tietämättä silti totuutta. Olisin ollut ikionnellinen jos joku olisi kertonut minulle totuuden. Ihan vain itseni takia. Paskaa tulee omaan niskaan kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.
Nytkin toivon, että joku tulisi ja kertoisi totuuden, niin pääsisi tästä paskafiiliksestä nopeammin ja elämä voisi taas jossain vaiheessa jatkua normaalisti.
koska yhtä suurella todennäköisyydellä kuin 1. saa tietää myöhemmin 2. mies pettää jatkossakin niin yhtä hyvin 3. asiasta ei saa tietää ja elämä menee onnellisena eteenpäin 4. mies ei petä vaan sitoutuu vaimoonsa ja lapseen.
Jos ajattelet, että ihminen on yksiavioinen, aina fiksu, ei tee virheitä, niin valitset tietysti kertomisen, tosin kertomisen puolustelijat väittävät miehistä juuri päinvastaista...
Kannatta kertoa. Silloin ei ainakaan toteudu kohdat 3 ja 4.
Itse olen 6:nella kuulla raskaana ja sain tietää että mies pettää noin kuukausi sitten. Minusta olisi ainakin ihan fiksua kertoa naiselle, koska jos nainen saa jonkun taudin se voi olla todella vaarallista lapselle. Siinähän sitten ne stressit ja kaikki tulee ja paha mieli todella, mutta jos mies on kerta noin kusipää niin se ei todellakaan ole yhdenkään stressin arvoinen. Täytyy olla vaan vahvana lapsen takia ja itsensä. En sano että olisi ollut hirveän helppo asia minullekkaan. Mutta ainakin tajusin että miksi tollaisen idiootin perään pitäisi murehtia jos ei häntäkään paskan vertaa kiinostanut kun paneskeli toista/toisia naisia.
Tässä maailmassa ei kyllä ihmistä tunnu paljon toisen tunteet kiinostavan kun on niin paljon kaikkea muuta korviketta, niin miksi sitten pitäisi itse olla kiinostunut toisista. Vahvimmat voittaa aina tässä maailmassa, ja tuo pettäjä mies on kyllä täysi luuseri kun ei pysty edes oman naisen tukena olemaan silloinkun sitä eniten tarvitsee.
Enemmän sattui ettei kukaan kokenut minua sen arvoiseksi että olisi ollut rehellinen ja kertonut ettei mieheen kannata luottaa. Sain sitten itse selville ajan kuluttua. Loukkaus oli jo paljon pahempi.
että miehien kantti ei kestä kun ollaan avioliitossa ja saadaan lapsia. Silloin viimeistään "havahdutaan" ja äkkiä on saatava jotain sutinaa ennenkuin peli on menetetty. Se on myös surullista että haetaan lämpöä suhteen ulkopuolelta ja kipitetään takaisin vaimon luokse kertomaan kuinka ihana hän on ja kuinka rakastaa tätä, vaikka vuoden päivät on hässinyt muilla mailla vierahilla ja vannonut rakkauttaan myös toiseen suuntaan. Jos mies on kasvanut ongelmaisessa ympäristössä oman lapsuutensa, eihän siitä voi odottaa muuta kuin ongelmia myöhemminkin.
Lapsi ei todellakaan tule kasvamaan terveessä ympäristössä, kun iskä viettää avioliitostaan 60% panemalla toista naista ja loput 40% jää siihen kun yritetään pitää täydellistä kulissia yllä. Surullistahan se on, mutta se on miehen tehtävä kertoa omalle vaimolle, ei muiden. Kyllä vaimo joku päivä tajuaa millaisen kivan miehen kanssa on naimisissa, kun mies jatkaa touhujaan niin pitkään kunnes joku möläyttää vaimollekin. Jotkut liitot kestää, useimmat ei. Pettäminen vaan ei ikinä lopu, se on fakta.
nähnyt niin paljon pettämistä, että mikään ei yllätä. Ketään ei enää kiinnosta ehjä perhe, kukaan ei oikeasti rakasta ketään ja kaikki on kertakäyttötavaraa puolisosta ja lapsista lähtien.
Alapää ohjaa nykyään ja on aina ohjannut ihmisen päätöksiä ja se huono puoli siinä on, että itse pettäjät ei kärsi tekosistaan, vaan läheiset.
Tottakai vaimon asemassa haluaisin tietää!!
Jos mun elämänkumppaniksi valittu rakas,kenen kanssa olen saamassa rakkauden hedelmää,yhteistä lasta ja mies uittaa munaansa muissa muijissa.
Ties vaikka saisi jonkun taudin vielä tuliaiseksi seikkailuistaan...
Kerro ihmeessä sile vaimolle!!
Toihan on inhottavaa,kamalaa ja kuvottavaa!!
Itse ainakin haluaisin tietää jos mieheni pettäisi ja käyttäytyisi noin epäkunnioittavasti ja nolaisi minut, enkä itse aavistelisi mitään mutta joku muut tietäisi varmasti....ihan kamalaa. Ensi reaktio kertojasta olisi omassa tilanteessani suuttuminen kertojalle koska se tulisi NIIN shokkina ja yllätyksenä, mutta varmasti jälkikäteen tietäisin, että kertoja teki oikein. Joten älä pelkää vaimon reaktiota vaan kerro, pidemmän päälle oikea ratkaisu...voi luoja mikä tilanne, tuntuu todella pahalta vaimon puolesta :(.
mistäs tiedät miehen ja vaimon välisistä sopimuksista. Minä olen nyt raskaana ja minulla on kuvailemasi ihana mies. Mutta olen ollut raskausaikana täysin haluton seksuaalisesti ja sanoin miehelleni, että saapi käydä vieraissa jos oikein panettaa. Ei tartte kärvistellä sen takia, että minua ei vähempää voisi seksi kiinnostaa. Ihan luvankin kanssa saattanut siis vehdata.
voisi pettää.