Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 TOUKOKUU

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Chili, ja mahottomasti onnee!! Jännä miten riemastu täällä vaikka tiedän susta vain nimimerkin ja iän;) Hassu paikka tää netti;)

Onnee vielä ja toivotaan et me muut tullaan pian perästä!!

Vierailija
22/121 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammamuori... 7/27-28.....yk3

Viiru................... 13/30-36.....yk8

Julia74.............. 16/39.....yk1

Tapir.................. 16/29-31.....yk14

Tatjuska............ 18/26-29.....yk6

Suttu.................. 21/28-30.....yk8

Taide80............. 23/28.....yk1

Roma................. 24/26-29.....yk5

Ope81................ 27/28-30.....yk1

Chili.................... 34/28-34.....yk1.....plussa 03.05.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta Chili!! :)

Seuraava olisikin sitten Ope81, mitkäs ovat tunnelmat siellä suunnalla?

ON: ihme juttu, viime kierrossa luget aiheutti mulle kaikki raskausoireet mitä maa päällään kantaa, nyt tässä kierrossa ei mitään, ei yhtikäs mitään. Mahtavatkohan edes toimia..... No, huomenna dpo 10 ja silloin mulla täti perinteisesti on kurvannut lugettomissa kierroissa kylään, joten jännityksellä odotan.

Plussatuulia kaikille!!!

24/121 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ihmisillä tärppää :) Toivottavasti me muut seuraamme perässä ennemmin tai myöhemmin...

Itsellä menossa kp 27/28-30 ja on ollut viime päivinä sellainen olo, että taitaa menkat olla tulossa. Eilen esim. jomotti alaselkää aika lailla. Olen malttamattona testaillutkin jo ja negaa ovat testit näyttäneet (tänään aamulla viimeksi...), mutta en sitten tiedä voisiko olla, että raskaus ei vielä testissä näkyisi, kun en tosiaan tiedä kierron tarkkaa pituutta. Vai pitäisikö jonkinlaisen haamun silti jo näkyä vaikka kierron pituus olisikin 30 eikä 28?

Eipä tässä auta muuta kuin odotella päivien kulumista ja testailla taas uudestaan, jos menkkoja ei kuulu. Olen täysin valmistautunut siihen, että ei vielä tässä kierrossa tärppää, joten ei pitäisi tulla suuria pudotuksia haavemaailmasta.

Vierailija
25/121 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä tarvitsikin osakseen hyviä uutisia! :)

Vierailija
26/121 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täytyy myöntää, että aluksi tuli pieneksi hetkeksi vaan ajatus, että miksei meille tule plussaa kun noin vaan muut niitä saavat.

No, ei se chilin plussa meiltä muilta ole pois vaan onnea hirmusti!

Itselläni alkaa piina viikko. Tällä hetkellä lämmöt noussut eli ovis olis ollut ajallaan ja tuntuu että nuo olemattomat tissitkin ovat hieman pyöristyneet sekä painon tunnetta mahassa sekä rinnoissa. Mutta niin minulla kyllä aina ennen menkkoja. Ei ehkä näin alussa, mutta en ajattele sekunttiakaan että meillä olisi nyt Se kierto.

Sorry pitkä sepostus, taustalla lueskelen tekstejä, mutta olemme olleet paljon maalla joten aika on mennyt onneksi yllättävän nopeasti.

Vierailija
27/121 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Paljon Onnea Chilille!!!

Ihanaa plussia satelee niin omakin mieliala kohenee ja usko plussaan myös:)

Romalle suuret kiitokset listan päivittämisestä:)

ON: ei mitään uutta, ovista odotellessa;)

Vierailija
28/121 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

chili!!!!!!!! loistavia uutisia. Ihanaa, kun se joillekin on oikeasti noin "helppoa". Mukavia odotushetkiä.

Sutulle tsemppiä piinailuun.

ON: ovista odotellessa, kai. en mä tiedä, liuskat näyttäneet sitä sun tätä...tiedä tästä kropasta taas mitä se meinaa. Vaikka mä lupasin itselleni, että jätän urheilun vähemmälle, en ole sitä vielä osannut tehdä....varmaan ois syytä mennä valkotakkisten juttusille:)

aurinkoa ja iloa kaikille.

tapir

Vierailija
29/121 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasti piristää eilisen kaatosateen jälkeen!

Tsemppiä Ope81, jospa sä olisit seuraava!!

Kiitti Romalle päivityksistä, niitä on kiva seurailla ja odotella uutieia.

ON: kaikki "oireet" alavatsasta hävinneet, joten odottelen tätiä kylään ens viikon alussa. Täytyy varmaan ostaa niitä ovistikkuja vaikka eka päätinkin et "tulee jos on tullakseen", mutta nyt tästä on jotenkin taas tullu projekti!

Hauskaa päivää!

Vierailija
30/121 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että sait plussan noin helposti! Nyt voit nojata taaksepäin ja rentoutua, kun me muut vielä touhutaan :-)

Suttu: Don't worry. Ymmärrän hyvin sun tunteen kateudesta. Muistan omat tunteeni ajalta ennen esikoista, jolloin ei ollut vielä mahdollista yrittää lasta vaikka mieli teki hirveästi. Tuntui, että kaikki ympärillä olevat naiset olivat raskaana. Mutta ajattele asian valoisaa puolta: Meidän ei tarvitse kärsiä aamupahoinvoinnista tai miettiä mitä ruokia raskaana ollessaan saikaan syödä. Pihvinkin voi syödä ihan just niin raakana kuin haluaa. Ja vaikka punaviinin kera! (siis teoriassa.. kierron loppupuolella ei tietenkään uskalla ottaa mitään, jos sitä vaikka kuitenkin olisi raskaana ;-)) Meidän vuoro tulee vielä..

Tapir: endorfiinihumalaan jää niin helposti koukkuun, etten ihmettele yhtään sun liikuntaintoilua. Olispa kiva, jos saisin itsenikin taas raskautta edeltävään kuosiin.

Ja vielä kysymys loppuun: ON tarkoittanee jotain omaa..hmmmm...napaa...??? Eli siis kertokaa tyhmälle.

Ovista yritän metsästää, mutta aika hiljaista on. Mä en ainakaan pysty vatsan kipristelyistä tms. sanomaan yhtään mitään. Luulenpa, että pystyisin kehittämään kaikki oviksen tai alkuraskauden oireet, jos se ajan puolesta sattuisi sopimaan. Luotan siis testeihin. ainakin jossain määrin..

Vierailija
31/121 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammamuori... 8/27-28.....yk3

Viiru................... 14/30-36.....yk8

Julia74.............. 17/39.....yk1

Tapir.................. 17/29-31.....yk14

Tatjuska............ 19/26-29.....yk6

Suttu.................. 22/28-30.....yk8

Taide80............. 24/28.....yk1

Roma................. 25/26-29.....yk5

Ope81................ 28/28-30.....yk1

Vierailija
32/121 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hipsin tonne odotus puolen pinoon paras jengi/ toukokuu kun sinne on muutkin plussanneet täältä siirtyneet ja toivon kaikille piinailijoille kovasti onnea ja plussatuulia.

Muillekkin kuumeilijoille kovasti plussatuulia ja toivotaan että saatte siirtyä myös tuonne toiselle puolelle mahd. pian!

Kiitos onnitteluista OOTTE IHANIA!!!

Tuun kyllä vielä moikkaileen teitä ja kattoon kuinka voitte!

Vierailija
33/121 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin puolestani! Toisilta se vaan käy niiin helposti.

Mites piinailijat Roma ja Ope, onko mitään uutisia?

Onneksi on näin nättejä ilmoja ollut, että on ajatukset (mukamas) saanut muualle. Ovistetit on käytössä ja vaan hyvin haaleeta on näyttäneet. Hyvässä lykyssä vielä yks 10 päivää ennen kun näyttää mitään. Pitäis vaan jaksaa touhuilla, mutta jotenkin toi (siitepöy?)allergia väsyttää ihan hitsisti eikä jaksais muuta kun nukkua. Ja lääkkeitäkään ei oikein viitsis ottaa ettei siitä jää kiinni se plussaaminen. Oliko muuten teillä muilla, joilla mahdollisesti on jotain allergioita, niin että raskaus oli paras suoja? Mulla ainakaan ei ollut mitään oireita mistään allergiasta kun olin raskaana (miettii kaihoten..).

Vierailija
34/121 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roma ja ope:) kertokaahan sitten heti, millä mielin ja milloin testailette?!!!:)

Viiru77: kun odotin esikoista en ole ikinä voinut niin hyvin; iho kukoisti ja olin hyvällä tuulella. Uskon siis, että raskaus auttaa näissä asioissa.

Mä ajattelin kanssa, kuten Viiru77, että hyvässä lykyssä pitäisi jaksaa touhuta vielä ainakin viikonlopun yli, jos sattuu, että kierto venyy, venyy, venyy, venyy ja venyy....

tapir jaksaa taistella:)

Vierailija
35/121 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammamuori... 9/27-28.....yk3

Viiru................... 15/30-36.....yk8

Julia74.............. 18/39.....yk1

Tapir.................. 18/29-31.....yk14

Tatjuska............ 20/26-29.....yk6

Suttu.................. 23/28-30.....yk8

Taide80............. 25/28.....yk1

Roma................. 26/26-29.....yk5

Ope81................ 29/28-30.....yk1

Vierailija
36/121 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olisi tarkoitus testata, silloin dpo 12, joten pitäisi jo jotain testissä näkyä jos on näkyäkseen. Kai. Ehkä. Luultavasti...

Vieläkään ei ole mitään oireita mutta Luget onneksi toimivat ja ollaan jo yli mun normaalin luteaalivaiheen. Ihmetyttää vain tämä täysi oireettomuus.. kai sitä nyt jotain olisi jos olisi tärpännyt?? Toisaalta viime kierroissa mulla on ollut oireita vaikka muille jakaa mutta negaa on sadellut. Huh, ota tästä nyt selvää sitten.

Mutta huomenna olemme viisaampia. Vähän jännittää...... :)

Entäs Ope, mites siellä?

Vierailija
37/121 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru: mulla on ollut aika vaikea atooppinen ihottuma koko mun elämän ajan tai siis oli siihen saakka kun tulin esikoisesta raskaaksi. Silloin kaikki oireet hävisivät ja mikä ihmeellisintä, ovat pysyneet poissa tähän päivään saakka. Että mä uskon täysin raskauden "parantavaan" voimaan! :D

Toivottavasti sun allergiaoireet helpottavat pian.

38/121 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna meinasin minäkin taas testailla, jos menkat eivät yön aikana ala. Niin kuin aikaisemmassakin viestissä jo kirjoitin niin tällä hetkellä on aika vahvasti nega-olo eli hirmu suuria odotuksia testin suhteen ei ole. Mutta kuten Romakin totesi niin huomennahan sitä tosiaan ollaan sitten viisaampia...

Vierailija
39/121 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romalle ja Opelle.. puuuh, plussatuulia!!!

Ja olikos vielä muita jotka pian testailee?

Vierailija
40/121 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla krooninen allerginen nuha. Koskaan en ole voinut niin hyvin kuin raskausaikana. Tarvitsinkohan lääkkeitäni ehkä kaksi tai kolme kertaa... Mulle ainakin raskaus helpotti kovasti. Aika monella kai niin, mutta toisilla voi pahentuakin kovasti.

Perustunee siihen että elimistön kortisolituotanto on raskausaikana korkeampi, ja siksi osa odottavia mammoja selviää helpommalla.

Mulla lienee kp 1 käsillä. Tällä hetkellä tuntuu siltä että täti taitaa kurvata kylään yön aikana...