Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 TOUKOKUU

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammamuori.. 10/27-28.....yk3

Viiru................... 16/30-36.....yk8

Julia74.............. 19/39.....yk1

Tapir.................. 19/29-31.....yk14

Tatjuska............ 21/26-29.....yk6

Suttu.................. 24/28-30.....yk8

Taide80............. 26/28.....yk1

Roma................. 27/26-29.....yk5

Ope81................ 30/28-30.....yk1

Vierailija
42/121 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan tyylipuhdas "Ei Raskaana" tuli tulokseksi tämän aamun testailuista. Yk6 alkanee siis alkanee tässä viikonlopun aikana. :(

Nyt kyllä hieman otti niin sanotusti pattiin!! En kyllä voi tajuta miten tässä maailmassa on 6 miljardia ihmistä, on tämä lapsen alulle saaminen niin pirun vaikeaa....

No mutta, ei luovuteta, ei. Jos vaikka sitten ensi kierrosta tärppäisi....

Mea: haluaisitko että lisään sut nyt tuolle kp-listalle?

Ope: toivottavasti teillä on plussapuhuri tänä aamuna vieraillut ja testiin on ilmestynyt positiivisimpia uutisia kuin meillä täällä. Peukut on pystyssä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Roma päivityksestä! Miten on joko olette Roma ja Ope testanneet??

Täällä on sellaset fiilikset että ei taida äitienpäivä lahjaa tulla vaan täti tulee kylään! En kyllä paljon muuta odottanutkaan vielä, pitää sit seuraavaks ottaa ne ovistikut käyttöön!

Hauskaa päivää!

Vierailija
44/121 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun puolesta Roma!! Voimia seuraavaan taistoon!

Vierailija
45/121 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavasta kierrosta voittoon?

Mä en vielä halua tuolle kp listalle... en tiedä onko se sangen kovaa itsensä pettämistä, mutta en vielä halua sinne.

Tällä hetkellä vuoto ei ole kuukautisvuotomaista, on rusehtavaa ja sangen vähäistä, pärjäisin pikkuhousunsuojalla. Sorry yksityiskohdat... ;)

Mutta katsotaan kuinka käy. Jos kuukautiset olisivat näin helpot, kärsisin niistä vaikka vuodet läpeensä.

46/121 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkynyt testissä kuin yksi viiva, joten kyllä se nyt aika vahvasti näyttäisi siltä, että ei tule tammikuussa vauvaa meidän perheeseen... :(

Nyt toivon vaan sitä, että kierto ei venähtäisi ihan älyttömästi. Mukavampi olisi sitten lähteä uuteen yritykseenkin, kun saisi ensimmäiset luomumenkat pois alta.

Plussatkaahan te muut nyt sitten meikäläisenkin puolesta!

Vierailija
47/121 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romalle! Täällä ollaan, kun harmittaa.

Ope81. Jos ei ole menkkoja, kaikki on vielä mahdollista:)

ON: ei mitään ei missään. Ällöttävän neutraalia. Tuskin ollut edes ovista, kun liuskojen viivat oli pari päivää sitten niiiiiiiiiiin vaimeita....tosin jos kierto venyy, se voi olla vielä edessä, mutta jos tulee lyhyt kierto, ei ole ollutkaan.

ONNEKSI ON VIIKONLOPPU! MUKAVIA HETKIÄ KAIKILLE.

Vierailija
48/121 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilille oikein paljon onnea plussasta!

Romalle ja Opelle tsemppiä piinailuun, niin kauan kuin täti pysyy poissa on vielä mahdollisuuksia.

Kohtahan tässä pääsee itsekin taas piinailemaan...Nyt jo kuulostelen kaikkia mahdollisia oireita, monetkohan niistä on vaan korvien välissä :)

Leppoisaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
49/121 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miaea

iät: molemmat 28

esikoinen: tyttö 10/08

yritys aloitetaan: 05/10

50/121 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkat alkoi sitten tänään. Onneksi olin niin vahvasti varautunut tähän vaihtoehtoon, että ei tullut suurta pettymystä.

Nyt sitten mietitäänkin miehen kanssa, miten yrityksessä edetään. Sain nimittäin ensi lukuvuodeksi töitä ja mies on tällä hetkellä sitä mieltä, että meidän kannattaisi aloittaa kunnon yrittäminen uudelleen vasta elo-syyskuussa, jotta ehdin kunnolla olla uudessa paikassa töissä ennen ä-lomalle jäämistä. Välillä olen miehen kanssa samaa mieltä asiasta, mutta välillä taas tuntuu typerältä lykätä yrityksen jatkamista, koska mistäs sitä sitten taas tietää milloin tärppää! Ja olisi kuitenkin kiva, että ikäero esikoiseen ei kasvaisi yli 5 vuoden.

Hankalaa :/

Vierailija
51/121 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin tota toista ketjua tästä vauvahaaveilupähkäilystäsi. Näin itse asiaa muualla muissa keskusteluissa seuranneena ja kohta vuoden pikkukakkosesta haaveilleena olen sitä mieltä että jos vaan sydän on mukana, niin antakaa mennä vaan. Vauvat tulee kun ovat tullakseen, ja todella sitä tärppiä voi joutua odottamaan pitkiäkin aikoja. Vaikka kuinka sinulla on asiallinen ja korkea työmoraali (ole siitä ylpeä), niin tässä kannattaa olla terveellisesti itsekäs. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Jaksamista päätöksentekoon, kyllä te yhdessä osaatte tehdä varmasti teille oikeat päätökset. :)

Omaa napaa tässä... meillä ei vieläkään ole täti kurvannut kunnolla paikalle. Tuhruttelen rusehtavaa ja hyvin hyvin vähän. Testi oli dpo 10 nega, tosin tein sen hölmöillen iltasella. Jos täti ei kurvaa keskiviikkoon mennessä paikalle, teen hätäpaniikkitarkistuksen ja sitten vaivun epätoivoon.

Poika kävi tänään kaksi kertaa itse oma-alotteisesti potalla päiväunien jälkeen. Kaksi pisua pottaan, ja jo nelisen tuntia ilman vaippaa. 2,5 v. olishan se jo aika. Suhtaudun toiveikkaasti että tästä tämä alkaa. Pitää vaan olla helpot housut että saa itse ne laskettua alas. Taidan illalla syödä vähän lisää Fasun sinistä tätä juhliakseni :)

Vierailija
52/121 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opelle! Mä oon myös varautunu sihen että nega tulee tällä ekalla kierrolla! Enhän mä oikeasti edes tiedä onko mun kierto tota 28, mitä se pillereiden kanssa oli?? Mitä siihen työ juttuun tulee ni ymmärrän sua. Mulla on usein itsellänikin mietinnässä se et "miten ja missä välissä", mut nyt päätin et koska ikä on jo 30 eikä 23 ni ensin lapset ja sitten työ. Koska kohta niitä en pysty toisinpäin asettamaan;) Ja kun näitä palleroita ei oikein saa "tilattua" sillon ku haluis;) Ja toisaalta, sit kun olis se lapsi siinä ni äippäloman jälkee voi taas rauhallisin mielin paneutua myös työhön!

Oli päätös mikä tahansa, sillä hetkellä se on varmasti oikea!

Plussatuulia kaikille ja sitkeyttä uuteen yritykseen!

Vierailija
53/121 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope81............... 1/28-30.....yk2

Mammamuori.. 11/27-28.....yk3

Viiru.................... 17/30-36.....yk8

Julia74............... 20/39.....yk1

Tapir................... 20/29-31.....yk14

Tatjuska............. 22/26-29.....yk6

Suttu................... 25/28-30.....yk8

Taide80.............. 27/28.....yk1

Roma................. 28/26-29.....yk5

Vierailija
54/121 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miaea: tervetuloa joukkoon! :) Ilmoitathan kp-tietosi, jos haluat mukaan tuolle listalle.

Ope: onnittelut työpaikasta! :) Ja pahoittelut tädistä.

Vierailija
55/121 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma................ 1/26-29.....yk6

Ope81............... 2/28-30.....yk2

Mammamuori.. 12/27-28.....yk3

Viiru.................... 18/30-36.....yk8

Julia74............... 21/39.....yk1

Tapir................... 21/29-31.....yk14

Tatjuska............. 23/26-29.....yk6

Suttu................... 26/28-30.....yk8

Taide80.............. 28/28.....yk1

Vierailija
56/121 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää äitienpäivää meille kaikille!

Tänä päivänä on hyvä muistaa, että vaikka tämä pikkukakkosen teko voi viedä tovin jos toisenkin ja itku ei välillä ole kaukana tädin taas saapuessa, meillä kaikilla on kuitenkin jo yksi ihana oma lapsi. Miten onnekkaita me olemmekaan!! :)

ON: täti. Plööh.

Vierailija
57/121 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että edes ymmärretään kokonaan millainen lahja on olla äiti.

Onnittelen siis kaikkia äitejä ja äideistä syntyneitä. :)

Vierailija
58/121 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea äideille! Vaikka pikku2 ei ihan ole vielä kuulunutkaan, olemme kaikista parhaimpia äitejä omille pikkuykkösillimme:)

Vierailija
59/121 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoinko odottaa keskiviikkoon testausta... En.

DigiClearblue kertoi minulle äsken "raskaana"... !

Pää on ihan pihalla, ja oikein mihinkään ei jaksa uskoa. Siksi ostinkin tuon digitestin että sitten edes on selkeä vastaus eikä viivanpaikkoja tai muuta. Toivottavasti tuo tuosta vahvistuisi ja tällä kertaa pysyisi kyydissä.

Keskenmenostani kun on vasta aikaa aika tarkkaan kuukausi.

Varsinainen äitienpäivä.

Vierailija
60/121 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää äitienpäivän iltaa kaikille muille!

Mea: en olis varmaan minäkään jaksanut kauaa odottaa sinun tilanteessasi. Nyt peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin!

Täällä loppuviikko meni ovista tikutellessa ja ehkä sellaisen bongasinkin. Epäily johtuu siitä, että ei siihen tikkuun minään päivänä tullut selkeästi kontrolliviivaa vahvempaa, mutta olipahan vahvempi viiva kuin muina päivinä. Nyt on ainakin vv nollassa, joten ovulaatio on kaiketi ollut ja mennyt. Saapi nähdä tuleeko tästä kierrosta yhtään mitään, kun arkirealismi iski peiton heilutteluun. Pikkuneiti tekee lisää hampaita ja on nyt valvottanut yölläkin. Näin jälkikäteen ajatellen paras ajankohta taisi olla juuri silloin, kun väsytti niin paljon, ettei muu juuri kiinnostanut, kuin nukkuminen... Mutta jotain positiivistakin: näyttää siltä, että kierto olis lyhyempi ja ovulaatiokin mahdollinen - iloitsen jo näistä :-)