PIKKU2 TOUKOKUU
Kommentit (121)
Ei meinaa onnistua viestin lähettäminen sitten millään. Olen nyt yrittänyt niin monta kertaa, että pahoittelen jos kaikki 1000 ja yksi yritystäni yhtäkkiä tulevatkin näkyviin.
Yritetääs taas.....
muoks. ja nyt vihdoin onnistu!
Alunperin piti siis kirjoittamani, että Mealle paljon onnea plussasta! :)
Roma................ 1/26-29.....yk6
Ope81............... 3/28-30.....yk2
Mammamuori.. 13/27-28.....yk3
Viiru.................... 19/30-36.....yk8
Julia74............... 22/39.....yk1
Tapir................... 22/29-31.....yk14
Tatjuska............. 24/26-29.....yk6
Suttu................... 27/28-30.....yk8
Taide80.............. 29/28.....yk1
Ne haluaa kai varmistaa että "botit" ei kirjoittele haamukirjoituksia täällä vaan että on taustalla aina yhteenlaskun osaava henkilö ;)
Kiitos onnitteluista!
Tällä hetkellä on sellainen olo, että toivoisi että äkkiä olisi ohi tuo takaraivossa kolkuttava 7+0... siitä kun selviän uskon että jaksan iloitakin eri tavalla. Ja sitten menen varhaisultraan.
Iloinen olen.
Hienoa Mea! Ja nyt pidetään peukkuja pystyssä!!
Mä en testasin äsken negan kp.30 ja tuntuukin että menkat olis tulossa, joten odotellaan kp.1 ja sit hommaan sieltä mammaksilta niitä ovistikkuja ja katotaan miten onnistuu!
Olin jotenkin varautunutkin tähän, joten ei ollu suuri pettymys. Ihmeellisesti sitä silti kuvitteli kaikenlaisia oireita;)
Hellettä luvassa, nautitaan siitä!!
Mealle. ja harmitus Taide80. Tosin jos ei ole menkkoja, tunnetusti kaikki on mahdollista vielä.
Mä olen yrittänyt kirjoittaa sata kertaa, mutta ilmeisesti en todellakaan osaa enää yhteen ja vähennyslaskua:)
ON: alkaa taas harmittaan...ei mitään oireita ei yhtään missään, liekö ollut ovistakaan, kun viivat ovat olleet kaikkea haamun ja tumman väliltä lähes koko puhtaan kierron. Että mä olen ihmeellinen:)
Hellettä odotellessa
Onnea Mealle plussasta. Tarrasukkia tai takiaissukkia laitan tulemaan piuhoja pitkin.
Täällä on ollut niin hirmusti hommia etten ole kerinnyt edes päiviä laskemaan. Tänään siis voisi täti tulla kylään, mutta todennäköisesti vasta huomenna tai torstaina. Odotellaan.
Olen turvonnut kuin pallo ja tissit kipeät ei siis mitään uutta viime kerrasta.
Nyt kaikki ulos nauttimaan keväästä ja auringosta. Tulen kyllä kertomaan jos jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen.
ja kilokaupalla tarrasukkia matkaan.
Täällä on taas jos jonkinlaista oiretta eli sama meno jatkuu. Katsellaan mitä tapahtuu, kohtahan tuo selviää :)
Aurinkoisia kevätpäiviä!
Laitoin tänään terkkarille neuvolaan sähköpostin. En ihan vielä halua aikaa, mutta kuulemma on ruuhkaista...
Katsotaan miten tämä tästä etenee... :) Toiveet on hyvin korkealla! :D
Miaea
iät: molemmat 28 v.
esikoinen: tyttö 10/08
yritys aloitettu: aloitetaan nyt
Roma................. 3/26-29.....yk6
Ope81................ 5/28-30.....yk2
Mammamuori.. 15/27-28.....yk3
Viiru.................... 21/30-36.....yk8
Julia74............... 24/39.....yk1
Tapir................... 24/29-31.....yk14
Tatjuska............. 26/26-29.....yk6
Suttu................... 29/28-30.....yk8
Taide80.............. 31/28.....yk1
...mä oon nyt pari päivää ollu kun "persuksiin ammuttu karhu"... kiukkunen ku mikä. Tulee mieleen ne ajat kun söin esikoisen jälkeen pillereitä.
Todella rasittavaa. Kiukkuan pienelle uhmaikäiselle taaperollekin ihan turhasta. Tiedostan sen kyllä, ja yritän purra hammasta... mutta hankalaa on.
Ja sitten tasapainoksi yritän keksiä hänelle kaikkea kivaa touhuttavaa että äiti ei olisi vaan koko ajan pahalla päällä.
Onko teillä tästä mitään kokemuksia? Vai onko tää sitä väsymyksen piikkiin laitettavaa ärhentelyä.
En mä ole tälläinen enkä halua olla....
:(
Mea 4+2 (?)
Niin kuin ounastelinkin. Eli tänään kiertopäivä 1 ja kierto siis 28-30 päivää, eikä 28 kuten luulin. No mutta hyvää tässä on se että kroppa siis toimii ja nyt tikkujen ostoon ja ovis bongaukseen!
Tervetuloa uuselle, mun puolesta, tänne mahtuu hienosti mukaan!
Aurinkoa päiviin!
testasin aamulla kun en malttanut odotella kauempaa ja negahan se sieltä putkahti. Joten tätiä odotellessa....Onneksi on pitkä vapaa töistä ja tidossa kivaa tekemistä.
Taide:pahoittelut tädistä.
ja viikot täsmäsivät.
Plussatuulia tänne toivotan!! :)
Mea 4+3
Taide80............. 2/28-30.....yk2
Roma................. 4/26-29.....yk6
Ope81................ 6/28-30.....yk2
Mammamuori.. 16/27-28.....yk3
Viiru.................... 22/30-36.....yk8
Julia74............... 25/39.....yk1
Tapir................... 25/29-31.....yk14
Tatjuska............. 27/26-29.....yk6
Suttu................... 30/28-30.....yk8
Taide: pahoittelut tädistä. Toivotaan että tämä on nyt SE kierto. :)
Tatjuska: pahoittelut negasta. Mutta kuten täällä on usein todettu, niin kauan kun täti pysyy poissa, on toivoa! :)
Mites suttu ja tapir, miten piinailu sujuu? Paljon plussatuulia sinnepäin!
Viirullakin alkaa piinailut vähitellen, millä mielellä?
ON: täti tekee lähtöään, mitään muuta raportoivaa ei sitten olekaan.
Näin viime yönä unta että saimme poikavauvan. Mikä pettymys kun heräsin ja tajusin että se olikin vain unta... No, ehkä se oli enneuni..?? :D
Plussatuulia kaikille!!!!!!
On muka ollut niin kiirettä etten ole ehtinyt kirjoitella. Ihana ilma pitää meikäläiset pihalla vaikkakaan en ole vielä yhtään kukkaa istuttanut. Mutta pitäisi kyllä, osa on jo hankittunakin.
Mealle paljon onnea plussasta! Josko nyt onnistaisi:)
Taide: pahoittelut tädistä.
Miaea81: teervetuloa, jos en vielä ole toivottanut.
Tatjuskalle pidän täällä peukkuja. Eikös sulla vielä ollut täti tulematta, joten toivoa on. Pidetään lippu korkealla. T:nimim. "paraskin sanomaan"
ON:täällä ei piinailla vielä moneen aikaan vaan ovista edelleen odotellaan. Epäilen sen tulevan näinä päivinä, jos on tullakseenkaan. Toivottavasti tulee...
Taide80............. 3/28-30.....yk2
Roma................. 5/26-29.....yk6
Ope81................ 7/28-30.....yk2
Mammamuori.. 17/27-28.....yk3
Viiru.................... 23/30-36.....yk8
Julia74............... 26/39.....yk1
Tapir................... 26/29-31.....yk14
Tatjuska............. 28/26-29.....yk6
Suttu................... 31/28-30.....yk8
tänään kp 2. uutta yritystä taas pukkaa kehiin...
Hampaiden tekemisen aika on kyllä rankkaa kaikille. Pahimpina päivinä annoin Pronaxenia kipuun, että sai lapsi nukutuksi. Ja äitikin.
Ovisplussia toivottaen!
Mea joka aikoo jäädä äitiyslomalle joulukuun puolenvälin jälkeen! :D