Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 TOUKOKUU

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itku suttu. Pahoittelut tädistä!!

Mites piinailijat tapir ja tatjuska, onko uutisia? Peukutukset teille.

ON:o-testi vihdoin eilen illalla todella selkeä plussa, joten kierrosta ei tulekaan tällä kertaa aivan mahdotonta. Jee.

Vierailija
82/121 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu................... 3/28-30.....yk9

Taide80............. 4/28-30.....yk2

Roma................. 6/26-29.....yk6

Ope81................ 8/28-30.....yk2

Mammamuori.. 18/27-28.....yk3

Viiru.................... 24/30-36.....yk8

Julia74............... 27/39.....yk1

Tapir................... 27/29-31.....yk14

Tatjuska............. 29/26-29.....yk6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu: pahoittelut tädistä.

Viiru: onnittelut ovisplussasta. :)

Vierailija
84/121 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu................... 4/28-30.....yk9

Taide80............. 5/28-30.....yk2

Roma................. 7/26-29.....yk6

Ope81................ 9/28-30.....yk2

Mammamuori.. 19/27-28.....yk3

Viiru.................... 25/30-36.....yk8

Julia74............... 28/39.....yk1

Tapir................... 28/29-31.....yk14

Tatjuska............. 30/26-29.....yk6

Vierailija
85/121 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu ja Taide, harmi, että täti on kylässä.

Itse olen ollut mummoilemassa koko viikonlopun, joten ei ole ennättänyt ajatella mitään. Tosin, ei mitään raportoitavaakaan ole:)

tervetuloa uudet.

tapir alkaa piinaileen vasta huomenna, kun on työpäivä.

Vierailija
86/121 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä on tapahtunut poissaollessani. Oltiin mökkeilemässä, joten mulla on ainakin aika kulunut sutjakasti. Oli ihanaa, kun en edes muistanut monesko kp on meneillään. Saapi nähdä, kuinka pitkäksi tällä kertaa venyy. Eli mulla ei ole mitään raportoitavaa. Aivan tavallinen olo, ei masuoireita eikä rinnoissa tunnu mittään, vaan kuinka voisikaan, kun neiti imee posket lommolla :-) Ei yhtään jännitä eikä tunnu siltä että olisi SE kierto meneillään, vaan päinvastoin; koskakohan täti tulee, että päästäis tositoimiin!

Mutta vaikka mulla nämä fiilikset niin:

Pahoittelut tädistä Suttu ja Taide!

Mites Tatjuska; jokos testissä näkyisi plussaa?

Tapir: toivottavasti sulla on kiireinen työ, ettei tarvitse ajatella testejä tai pelätä tätiä koko päivää!

Vierailija
87/121 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Santsuli

Iät: minä 25, mies 28

Esikoinen: 12/09

Yritys aloitettu: 05/10

Moikka! Jee, pääsin vihdoin liittymään ryhmään kun kroppa rupee pikkuhiljaa toimimaan taas (toivottavasti) normaalisti. Täti tuli kylään perjantaina joten nyt voi virallisesti aloittaa yrityksen! Meillä tosiaan neiti vasta 5kk mutta toiveissa olisi toinen tähän samaan syssyyn :) Mulla oli aikasemmin aika pitkä kierto joten katsotaan nyt kuinka kauan joutuu seuraavia odottelee, nää ensimmäiset kestikin vain 2 päivää :O Ovulaatio oli viikkoa ennen menkkojen alkua ja olikin kyllä sellasilla vatsakivuilla ettei voinut olla huomaamatta!!

Ihanaa kun on kesäiset kelit niin saa esikoisen kanssa nauttia pihalla olosta ja vähästä pukemisesta..!

Paljon plussatuulia kaikille ja pahoittelut tädin kohdanneille!

Helteisin terveisin Santsuli kp3/?

Vierailija
88/121 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santsuli............. 4/?.....yk1

Suttu................... 5/28-30.....yk9

Taide80............. 6/28-30.....yk2

Roma................. 8/26-29.....yk6

Ope81............... 10/28-30.....yk2

Mammamuori.. 20/27-28.....yk3

Viiru.................... 26/30-36.....yk8

Julia74............... 29/39.....yk1

Tapir................... 29/29-31.....yk14

Tatjuska............. 31/26-29.....yk6

Vierailija
89/121 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santsuli: tervetuloa kuumeilemaan! :)

Meillä onkin taas monta piinailijaa kerralla, mitkäs ovat tuntemukset Tatjuska, Tapir ja Julia? Ja Viirukin varmaan alkaa pian jännittämään? :) Plussatuulia kaikille roppakaupalla!!

ON: odotusta, odotusta.. tänään ajattelin jo aloittaa oviksen tikutuksen, vähän aikaisessa taas mutta haitanneeko tuo.

Tosi tylsä päivä, kävelin eilen uusilla sandaaleilla siihen malliin, että nyt jalkapohjissa on aivan järkyttävän kokoiset rakot ja kävely tuottaa suurta tuskaa. Niinpä olemme tytön kanssa sisällä koko päivän, ei kiva! Toivottavasti huomenna on parempi tilanne, täällähän ihan höperöityy muuten..

Ihania, aurinkoisia ulkoiluja teille muille, nauttikaahan munkin puolesta! :)

Vierailija
90/121 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santsuli, tervetuloa joukkoon.

Julia74, mukava, että pysyt olla ajattelematta tätä odottelua, odottelua, odottelua.

Roma, kiitos taas päivityksistä ja hei, munkin uudet kengät saivat aikaan ilkeän rakon:) epistä.

ON: mä vaan odottelen ja odottelen. Itse asiassa en saa edes töitä kunnolla tehtyä, kun vaan odottelen:) noh, siitä tuskasta pääsisi kun vaan reippaasti testaisi, mutta jotenkin en vaan malta ja pettymys taas tulee kuitenkin. Kyllä ihmismielli vaan on omituinen paikka; mäkin olen niin realisti kuin vaan voi olla ja tässä sitä taas pähkään, että mitä jos ja jos ei ja jos, jos, jos....:)

Lämmintä luvassa ja kampaaja!

Vierailija
91/121 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia74.............. 1/29-39.....yk2

Tatjuska............ 5/26-29.....yk7

Santsuli............. 5/?.....yk1

Suttu................... 6/28-30.....yk9

Taide80............. 7/28-30.....yk2

Roma................. 9/26-29.....yk6

Ope81............... 11/28-30.....yk2

Mammamuori.. 21/27-28.....yk3

Viiru.................... 27/30-36.....yk8

Tapir................... 30/29-31.....yk14

Vierailija
92/121 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapir: peukut on pystyssä että nyt se plussa sulle tulee!! :D

Vierailija
93/121 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täti tuli ihan ajallaan. On ollut niin kiirettä ja ihanat ilmat etten ole tänne kerennyt kirjoittelemaan.

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
94/121 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin ehti täti tännekin kylään. Mulla ilmeisesti kroppa ja hormonit on vielä hauskasti sekaisin, mutta nytpä saadaan mullekin listalle vaihteluväli. Eli olikohan se nyt 29-39. Heh! Pistääkö joku paremmaksi?!

Koko ajan tuntuikin siltä, että nyt ei kyllä napannut, ja olipa ihanaa, että täti tuli nyt eikä 10 päivän päästä!

Plussatuulia muille!

Vierailija
95/121 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Romalle päivityksistä! Ollut täälläkin hommaa ja huomasin et joko se on kiertopäivä 7!! Pahoittelut tädin vierailusta sen osakseen saaneille!

Mulla oli tosi niukat menkat ja koko ajan edelleen vatsa turvoksissa ja koskee sillai kun menkat taas alkais??? Onko vähän kroppa sekaisin?

Voi olla että tämäkin ovis menee ohi suun työkeikan osuessa just oletetuille ovispäiville :( Harmittaa jo valmiiksi!!

Hei, mutta nautitaan auringosta! Täytyy muistaa että niitä lapsia saadaan eikä tehdä :) Jos ei nyt ikäero oo sellanen ku suunnitteli ni ei se elämä siihen kaadu;)

Piinailijoille tsemppiä ja toivotaan et tärppää!!

Vierailija
96/121 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille tädin kohdanneille! Oma vuoro tulee varmaan ens viikolla.

Julia: miltä kuulostais mun 30-55? Väliin mahtuu myös viime kierron (olikohan se viimeksi?) 40+. Ei oo herkkua ei. Yk on vasta 8 ja yritystä kohta 10 kk..

Tapir:miten piinailut edistyy?

Taide: mä olen kanssa havainnut saman Roman listassa. Yhtäkkiä herää siihen todellisuuteen, että onko kierto jo noin pitkällä.

ON: ei ihmeitä, odottelua vaan. Välillä masentaa ja välillä taas toivo elää. Aina ajattelee ettei ota mitään stressiä ja sit kuitenkin se lopulta tulee. Auttaiskohan se, jos kierto olis lyhyempi:)

Kaikille oikein hyvää helleviikkoa ja tsemppiä odotuksen odotukseen! Eiköhän meidänkin vuoro joskus tule? Pakko uskoa siihen:)

Vierailija
97/121 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa auringonpaistetta ja kosteaa hellettä kaikille, vaikka otsikko onkin tuskainen:)

Tatjuska ja Julia74: harmi tädistä; tosin hyvähän se on, että se tulee, muuten harmittais vielä enemmän!

Viiru77: lyhyehkö kierto on kyllä varmaan siitä parempi, että henkisesti valmistautuu taas uuteen spurttiin, eikä tarvitse tätä hemmetin odottelua ja piinailua. Ihan kuin olisi muuten omaa tekstiä lukenut, kun kirjoitit, että eka päättää, ettei stressaa ja sit onkin super hirveet herneet nenässä, kun mitään ei tapahdu tai täti tulee...että voi elämä olla mukavaa:)

ON: tänään on kuulkaa pikkusimpat viety labraan. Oltiin puolison kanssa tosi reippaita aamulla. Mä kyllä uskon, että ns. vika on minussa, koska esikoinen on kuitenkin saatu aikaan! Me on myös päätetty, että jos ei menkat ala tyyliin nyt ja heti ja huomenna niin sit me odotellaan vielä muutamia päiviä lisää...

HELLETTÄ KAIKILLE. Tämä on niin harvinaista herkkua Suomessa. Olette ihania kaikki, kiitos kun saa jakaa ajatuksia ja tuntemuksia kanssanne.

tunteellinen Tapir

Vierailija
98/121 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa todella olleet ihanat ilmat aj niistä on kyllä nautittukin:) paljon ei koneen äärellä istuta kun aurinko on esillä.

on: ei ihmeempiä yritystä jonkin verran mutta en usko olleen tarpeeksi:( eilen alkois joku ihmeen tuhruilu? , yleensä kun noi menkat alkaa heti kun hanasta kääntäisi. ja aikakin on himan poikkeava menkoille kun normi mun kierto on hyvin säännöllinen 27-28, tai sitten mulla on laskut sekaisin. toivottavasti ensi kierrosta(jos tää nyt menkakasi muuttuu) oli aktiivisempaa yritystä kuin nyt, sillä kuume on tosi kova:)

Vierailija
99/121 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee? Viiru ja Mammamuori onko täti älynnyt pysyä poissa? toivottavasti!

Mitens ovisbongarit? Onko onnistunu löytymään? Lämpöset säät meni ja taas saa pukea päälle, mälsää:(

ON: vatsa turvoksissa ja vähän jomottaa, vau.fi:n laskurin mukaan ovis olis ti? ja sillon just työkeikka, eikä pysty touhuilla...pitää yrittää nyt ennen ja sit jälkee, jos toi ovis ei vaik olis käyny siel vau.fi:n sivuilla lukemassa millon sen pitää tulla ja tuliskin myöhemmin;)

Voimia piinailuun ja plussatuulia!

Vierailija
100/121 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin malttaa istahtaa hetkeksi utelemaan, että mites muilla menee??

Tapir: joko olet tehnyt testiä? Toivotaan, ettei mitään vikaa löydy kummastakaan, ja että raskaus olisi jo aluillaan!

Viiru77: oikeastaan helpottavaa kuulla, että kaikki eivät ole oppikirjatapauksia. Hetkellisesti tunsin olevani varsinainen kummajainen.

Itse ottaisin tässä tilanteessa mieluiten lyhyen kierron, koska muuten yritysmahdollisuudet ovat niiiiin harvassa. Mutta sitten kun ei enää lapseta, niin ei ole enää niin väliä :-)

Mutta tosiaan; onko plussia näkynyt kellään?

ON: Päätin satsata tähän kierrokseen Clearbluen testit, koska edelliskierrolla en saanut sellaista kunnon plussaa aikaiseksi. Ei enää hailuja tai vähän sinnepäin olevia raitoja! Varsinkin, kun tässä kuussa on aivan mahdoton heilutella peittoja JTP. Pikkaisen on kyllä käynyt mielessä, että pitäisikö kesän antaa mennä fiilispohjalta, koska elämäntilanne tulee olemaan tiukka ensi keväänä, jos nyt jo tulis plussaa. Mutta koska asioilla on tapana järjestyä, niin parempi antaa mennä :-)