Ällöttävää, kun 50-vuotiaat naiset yrittävät olla seksikkäitä!
Dekolteetä ja tissivakoa näkyviin, pörrötukkaa, tiukkoja vaatteita... Mikseivät he vain voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI, koska eivät oikeasti enää ole nuoria ja haluttavia?
Itse aion vanhana olla tyylikäs ajattomalla, luonnollisella tavalla. En käy kauneusleikkauksissa enkä tyttäreni vaatekaapilla.
Kommentit (168)
Dekolteetä ja tissivakoa näkyviin, pörrötukkaa, tiukkoja vaatteita... Mikseivät he vain voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI, koska eivät oikeasti enää ole nuoria ja haluttavia? Itse aion vanhana olla tyylikäs ajattomalla, luonnollisella tavalla. En käy kauneusleikkauksissa enkä tyttäreni vaatekaapilla.
On meinaas nähty kaikenlaista.
mutta terve itsetunto on seksikästä kaikenikäisillä.
työkaveri, jolla on vahva oma tyylinsä, sileä iho ja joka ei yritä näyttää kuin omalta itseltään, ei teiniltä tai mummolta. On vielä mukava tyyppi, huumorintajuinen ja sydämellinen. Hämmästyin, kun kuulin, että on jo yli 50v. Ihmettelen kyllä teitä, joiden mielestä viiskymppiset on vanhuksia.
juuri 50v mutta todellakin tunnen olevani seksikäs ilman tissivaon näyttämistä tai blingblingiä. Mielummin olen tyylikkään klassisen naisellinen, juuri sellainen ajattoman tyylikäs. Nuorempi mieheni on ainakin ihan innoissaan lookistani.... ja moni muukin nuorempi mies. Näytän myös huomattavasti ikäistäni nuoremmalta, osin kauniin runsaan luonnollisen taipuisan hiuspehkoni ansiosta.
Mikseivät he vain voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI, koska eivät oikeasti enää ole nuoria ja haluttavia?
Hyväntahoisesti voin kuitenkin olettaa, että ap puhuu naisista, jotka eivät ole sinut itsensä kanssa, eli jotka yrittävät näyttää nuoremmilta kuin ovat. He ovat antaneet periksi nuoruutta ja mitätöntä sileyttä palvovalle kulttuurille.
jonkun viisikymppisen pukeutuminen ja ulkonäkö???? Ei varmaan ole ressukalla itsellään itsevarmuutta ja ulkonäköä olla sellainen kuin itse haluaisi:) Huono itsetunto ja ainainen pelko siitä mitä muut ihmiset ajattelee. Mun mielestä on ihanaa että nykyään vanhemmatkin naiset uskaltaa pukeutua rohkeasti!
ja haluaisi esiintyä seksikkäästi, muttei kantti kestä. Miehet eivät koe häntä haluttavaksi, muuten kuin vika tunnilla ennen valomerkkiä.
* MIKSI muuten naisen pitäisi olla haluttava?
tuollainen ajattelu halvetaa naista!
Ei kukaan esitä että miesten pitäisi esiintyä haluttavana naisten silmissä.
Hän kadehtii vanhempia naisia joilla on itsetuntoa pukeutua ja olla sellasisia kuin kuin haluavat olla.
Itse en ole tuollainen,en samaa ikää edes ja minusta tissivaon näyttely on rumaa oli ikä mikä tahansa.
Mutta valkaistut terveet hampaat näyttävät aina hyviltä, vaikka 80v. suussa.
osaa pukeututua tilanteen mukaan edes työpaikalla.
Meidän yksikön vastaava, joka on yli viisikymppinen nainen, oli eilenkin taas töissä pukeutuneena niin, että tissit pursusivat pahasti niukahkon topin alta. Eihän tossa muuten mitään, mutta työpaikkamme on päiväkoti, jossa pukeutumisen odotettaisiin olevan säädyllistä =).
ollaan kateellisia 5-kymppisille
ilmeisen nuori. Ei viiskymppinen mikään eläkeläinen ole :-DD
ovat nuoria ja haluttavia. Parempi niin ettei vanhat miehet kuolaa vain niiden 2-kymppisten pimujen perään.
en vähimmässäkään määrin pidä "Hottina" tai seksikkäänä. Muovisen ja ei-aidon näköinen.
-33-
joka on aivan upea! Ikänsä tanssinut ja itsestään huolehtiva. En minä voi kuin toivoa, että yltäisin aikanaa samaan.
T. Parikymppinen, jolle ei tuota vaikeuksia myöntää vanhempien naisten kauneutta ;)
mutrussa, suonikohjuja eikä ryppyjä vielä lainkaan (naururypyt kertoo vaan onnellisesta elämästä). Paljon pahemmalta näyttää pullahtaneet parikymppiset tursuavine jenkkakahvoineen ja röllymahoineen! Toki on sileät posket kun on niin pullukoita;D
Jos on kroppaa pukeutua nuorekkaasti niin miksei, pantterikuosit ja rimpsut ei kyllä ole mun tyyliäni.
Mä olen kokenut olevani seksikkäimmilläni vasta 40+, ja kauneimmillani. KOkemus tuo seksikkyyttä, parikymppisellä se on vain pintakiiltoa kun ei vielä tiedä mistä on kyse.
t 50v
ikä ei ole este seksikkyydelle. sinä ap olet tainnut haksahtaa siihen et seksikkyys on missukoita tai playboyn tyylisi naisia? less is more seksikkyydessä eli ei ole ulkoisista vaatteista kiinni, tulee sisältä ja säteilee ulospäin. toisissa on luonnostaan enemmän sexappealia kun toisissa ja toiset tykkää äidistä toiset tyttäristä. minua ei häiritse yhtään. naisen seksielämä jatkuu usein 60-70 vuotiaaksi asti!
tietysti jos 50-vuotias nainen pukeutuu kun pamela andersson herättää tiettyjä kysymyksiä ihmisen itsetunnosta ja muusta...
Pelottaako 20v ap:ta jokin? Hyökkäyksen kun sanotaan olevan paras puolustus. 5kymppisen kun ei tarvitse edes näyttää pintaa ja hän on silti HOT!
T: nainen kohta 40v.