Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävää, kun 50-vuotiaat naiset yrittävät olla seksikkäitä!

Vierailija
30.04.2010 |

Dekolteetä ja tissivakoa näkyviin, pörrötukkaa, tiukkoja vaatteita... Mikseivät he vain voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI, koska eivät oikeasti enää ole nuoria ja haluttavia?

Itse aion vanhana olla tyylikäs ajattomalla, luonnollisella tavalla. En käy kauneusleikkauksissa enkä tyttäreni vaatekaapilla.

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Tunnustan että itse ostelen vaatteet ns. nuorten liikkeistä (H&M, Cubus yms.)koska ne ovat edullisia ja sieltä löytyy minulle sopivia perusvaatteita ja ennen muuta sieltä löydän hakemani nopeasti. Minua ei kiinnosta viettää tuntikausia jonkun teeskentelevän myyjän valheellisten myyntipuheiden kohteena ylihinnoitellussa aikuisten naisten vaatekaupassa. 

Ja en ole miehille kaakattava, dekolteeta tai tissivakoa näyttelevä, korkokengissä koikkelehtiva ylilaitettu, ja -meikattu pörrötukka . Olen varmasti niin teinien kuin miestenkin mielestä värittömän ja mielenkiinnottoman näköinen tapaus. 

Vierailija
162/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/BERFj28ylNw/?taken-by=kirsisalo

Hyvältä näyttää.

t.40v mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksyin lukemaan huvittavaa ketjua.. uskokaa tai älkää, nuoruus ei ole ikuista eikä mikään ole niin varmaa kuin vanhan kuolema. Näin se vain on.

Ketjun aloittanut kirjoittaja on mielestäni täysin oikeassa. Ei hän väittänytkään ettei 50 v voisi olla kivan näköinen jne. Mutta yliyrittäminen isoäiti-iässä on vain säälittävää. Se voi herättää nuoremmissakin miehissä kiinnostusta, mutta ei missään tapauksessa kunnioitusta (mitä jokainen varmasti kanssaihmisiltään toivoo).

Meillä on duunipaikalla 50+ siivooja ja on lähinnä surkuhupaisaa kun hän ilmiselvästi luulee olevansa todella hot. Sääret paljastavissa vaatteissa kesät talvet, karamellinpunaista huulissa, tiukkoja paitoja jne :) pitää itsestään suurta melua, siis huutaa keskustellessaan niin että huoneet kaikuu ja nauraa miesten jutuille äänekkäästi kaakattaen, oli hauskaa tai ei. Ehkä se on vain myöhäistä 50 -villitystä.. oli mitä oli mutta säälittää kun se ei reppana ymmärrä olevansa säälittävä.

Kaikki iät kunniaan mutta ikä tuo myös tiettyjä rajoitteita. Yksi niistä koskee pukeutumiskoodia. That's it.

Taidat olla kateellinen. Kuulostaa upealta, että ihminen on noin sinut itsensä kanssa, vapautunut ja pitää hauskaa elämässä! Hieno elämänasenne!!! :-) Sinä naisena myöskään tuskin olet paras arvioimaan hänen seksikkyyttään. ...

Itse olen kyllä paljon nuorempi, mutta muistan huvittuneena miten tässä jokin aika sitten päädyin kavereiden kanssa sattumalta baariin shamppanjalle ... tarkoitus ei ollut mennä "ulos" joten päällä oli farkut ja simppeli paita, minimaalisesti meikkiä ja hiukset simppelisti kuntosalin jäljiltä, joten itse en mieltänyt silloin itseäni yhtään seksikkääksi ... mutta vitsit sitä miesten hyörinää, ihan vain koska nauroin ja olin iloinen ja vapautunut. ... Kun taas seinustalla (pöydän päällä saadakseen huomiota!) seisoi vähän nuorempi tyttö täysin yksin saamatta mitään huomiota ahdistuneen ja epätoivoisen näköisenä änkeytyneenä pieneen, tiukkaan ja paljastavaan superseksipommimekkoon ...

Eli kyllä se seksikkyys miehille taitaa monesti olla eri asia kuin mitä naiset kuvittelevat.

Onko luetun ymmärtämisessä ongelmia? Viestiketjussa kysymys on nimen omaan 50 vee ja plus pukeutumisesta ja muusta ulkoisesta habituksesta - ei siitä, voiko viiskybänen olla kivan ja haluttavan näköinen. Vanhoille akoille ei vaan sovi teinityyli, sillä siisti. Kirjoituksestasi huokuu kyllä ääretön epävarmuus, pakko todeta. Jos sinun on baareissa vertailtava itseäsi parikymppisiin "seksipommeihin" ja kyylättävä miten jollain tyttölapsella on vientiä itseesi verraten -> hae apua. Kaikella kunnioituksella ;)

Vierailija
164/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
165/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on tosiaan muuttunut. Mulle ei aikoinaan nuorena tullut mieleenkään olla kiinnostunut viiskybästen pukeutumisesta tai elämästä ylipäänsä. Ketä ihmettä voi kiinnostaa jonkun vanhan haahkan seksielämä tai sen olemattomuus tai ennen kaikkea: pukeutuminen? 

Ei helevata nuoret, yrittäisitte hankkia sitä omaa elämää. Hieman sisältöä siihen, jos viiskymppisillekin pitää olla kateellinen. 

Vierailija
166/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi pukeutua ja laittautua ihan miten lystää iästä viis. Näin aion itsekin toimia. Olen koko ikäni tykännyt vaatteista, kengistä tms. En aio muuttaa tyyliäni vain siksi, että tulen vanhemmaksi. Olen nyt viiskymppinen. En ole vielä huomannut outoja katseita. Toisaalta en ehkä huomaisikaan niitä. Jos täällä ryhtyy muiden maun mukaan elämään, niin kohta huomaa kulkevansa aivan muissa vaatteissa, tekevänsä aivan muuta kuin haluaisi. Onneksi ikä vaikuttaa siihenkin, miten paljon uskaltaa tehdä omia juttuja. On minullakin joitakin ohjenuoria pukeutumiseen: alasti en lähde kotoa. 

Vierailija
167/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v. nainen enkä kylläkään voisi kuvitella käyväni nyt vajaa parikymppisen tyttäreni vaatekaapilla. En, olkoonkin että kokonsa puolesta vaatteet mahtuisivatkin. Jotain arkivaatetta (trikoopaitaa tms) saattaisin pitääkin, mutta yleisesti ottaen ei. Nuorille nuorten tyyli, aikuisille aikuisten. Sanoohan tuon järkikin.

Vierailija
168/168 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyylikäs enkä seksikäs, enkä edes yritä kumpaakaan. Kelpaako? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme