Ällöttävää, kun 50-vuotiaat naiset yrittävät olla seksikkäitä!
Dekolteetä ja tissivakoa näkyviin, pörrötukkaa, tiukkoja vaatteita... Mikseivät he vain voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI, koska eivät oikeasti enää ole nuoria ja haluttavia?
Itse aion vanhana olla tyylikäs ajattomalla, luonnollisella tavalla. En käy kauneusleikkauksissa enkä tyttäreni vaatekaapilla.
Kommentit (168)
Huulet mutrussa oleva viisikymppinen, suonikohjuinen ja ryppyinen nainen ei ihan vastaa mielikuvaani "seksikkäästä"...ja kun nimenomaan tuota ikää lähestyvät shoppailevat nuorisolle tarkotetuissa kaupoissa...ei näytä hyvältä, sori vain.
Missä kaupassa minun sitten pitäisi käydä? Jossain tätimekkoja myyvässä mummoliikkeessä? Saanko käyttää korkokenkiä? Entäs balleriinoja? Vai pitääkö mennä terveyskauppaan?
Suonikohjuja on nuorillakin, 3-kymppisillä.
Minulla neljäs raskaus toi ohuet verisuonet pintaan ja pintaverisuonet katkeili. Menen heti hoidattamaan kun tällä minimipalkalla on varaa.
Se mikä minua ärsyttää on kampaamokäynti, ja se, että nuoret kampaajat kuvittelee että haluan möyheän mummokmapauksen. Hillityn. Kun pyydän että saa olla kiekuraa ja ylöspäin, saan hillitysti taivutettua hiuksenlatvaa niskaan... "no nyt on vähän ylöspäin täältä" ja minulla on siihen täti-kampaukseen vimpan päälle muodikas mekko + bolero, ei mikään tätilook mutta ei mikään mauttomuuskaan.
Me 5-kymppiset olemme eläneet nuoruutemme siihan aikaan kun punk ja uusi aalto reväytti suomen. Muistakaa se.
Emme ole siis kirmailleen koivujen välissä lavatenssitunnelmissa kellohelmahame hulmuten. Sen teki meidän vanhempamme. Tai ainakin minun, kun meidät lapset niin nuorina saivat...
Terveisin nainen 47 v
Ootte kateellisia. Menkää nyt siitä ryppyvoiteenne kanssa! Siis mua oksettaa nähdä 50v nainen joka niin yrittä näyttää nuorelta. Teijän aika on mennyt jo keskittykää nyt siihen miten näyttäisitte vielä ihmiseltä!
Miksi ihmeessä minä olisin kateellinen itseäni nuoremmalle??? !!! Olen joskus itse ollut samanikäinen, elänyt samaan ikäkauteen liittyvät asiat.
Miksi kadehtisin niitä, jotka ovat nyt siinä, mistä minä olen päässyt pois, eteenpäin?
Siksi toisekseen, arvot nuoret omahyväiset itseänne täynnä olevat kakarat: TULETTE PERÄSSÄ. Jonain päivänä olette itse siinä iässä missä minä nyt, tai missä olen jo ollut.
Aina on oleva minua vanhempia, ja minua nuorempia. Miksi minä IKÄÄ kadehtisin?! Se kun on jokaisen kohdalla, samana.
Joka vuosi tulee yksi vuosi lisää - kaikille.
Olen sitäpaitsi niin vanha, se 5-kymppinen, ja aika kivasti elämän koulima, etten osaa olla kateellinen kellekään mistään. En varsinkaan nuorille nuoruudesta.
On kiva katsoa fiksusti käyttäyvyiä kauniita nuoria, sen sijaan kassaneitinä nokkaansa nyrpistävä teinilikka lähinnä tympii, ja säälittää. Kun joutuu olemaan töissä vaikka aurinko paistaa, ja näkee että vituttaa.
Ja Että joo kuule, minäkin käytän alushousuja ja nyt ostan semmoiset uudet, ne on siinä tiskillä ihan hyllystä otetut käyttämättömät. Ihan turhaan inhoilet nokka nirpallaan pinsettiotteella..
mulle kelpaa nainen kun nainen poishan ne vaatteet heitetän tosi toimissa ja naidaan kunnolla!!
Ilmeisesti olet jo nyt sellainen hylje ettei sinua halua kukaan.
Huulet mutrussa oleva viisikymppinen, suonikohjuinen ja ryppyinen nainen ei ihan vastaa mielikuvaani "seksikkäästä"...ja kun nimenomaan tuota ikää lähestyvät shoppailevat nuorisolle tarkotetuissa kaupoissa...ei näytä hyvältä, sori vain.
Jokainen shoppailkoon missä haluaa, kunhan tekee sen omilla rahoillaan eikä sossun (kuten monet täälläkin varmasti tekevät).
Vaikka mitä sanoisitte! Lakastunut kukka ei ole enää samalla tavalla kaunis kuin kukkeimpana aikanaan! Vanhana kuuluu olla lempeä, sisäisesti kypsynyt, hyväksyvä, henkistynyt, lämmin... Voi olla nuorekas ja miellyttävän näköinen. Mutta ei pidä enää yrittää olle SEKSIKÄS, kuten nuorena, rippiskouluikäisenä. Se on yksinkertaisesti säälittävää. Mikään ei ole kamalampaa kuin avara kaula-aukko vanhalla naisella. Tekorusketus ja valkaistut hampaat päälle. Irvokasta!
Näin tänään lasta eskarista hakiessani itseäni liki neljännesvuosisadan nuoremman äidin, tyttärensä kanssa hänkin.
Oli sellainen 130-kiloinen hehkeä kukka, että varmasti moni mies naisi ennemmin minua (54kg ja 46v) kuin tuota ihanaa nuorikkoa :D :D
Minun nuoruudessani nuoret naiset olivat harvoin samanlaisia valaita kuin nykyään!
Siinä on nainen, joka ei ole 20 vuoteen voinut hymyillä, kun on niin paksu savi naamassa. Viisikymppisen irvikuva!!!
Tapasin H. Lindgrenin kesällä Porissa eräässä ruokaravintolassa, ja hän oli varsin ystävällinen ja puhelias ja oikein yllätyin kuinka hyvältä hän näytti ihan läheltä. Ei mitään paksua pakkelia eikä kauneusleikkauksetkaan näkyneet jäykkinä ilmeinä tai mitenkään muuten. Varsin freesi ja kukkea nainen, luonnollisen näköinen. Se yllätti.
muttei ehkä nuorten mielestä.
Nämä nuoret naiset eivät kai tajua että itsekkin ovat joskus"vanhoja".Toivottavasti muistavat olla sitten hillittyjä,peittäkööt itsensä kaavuilla ja älkööt vainkaan ajatelko seksiä.Eihän sitä harrasteta enään 4-kympin jälkeen,luoja paratkoon......
Silloin ei tarvitse koskaan elää sitä päivää ja sen päivän jälkeistä elämää, kun täyttää/on täyttänyt 45 vuotta! :D
Terkuin nainen 46v
Dekolteetä ja tissivakoa näkyviin, pörrötukkaa, tiukkoja vaatteita... Mikseivät he vain voi pukeutua TYYLIKKÄÄSTI, koska eivät oikeasti enää ole nuoria ja haluttavia?
Itse aion vanhana olla tyylikäs ajattomalla, luonnollisella tavalla. En käy kauneusleikkauksissa enkä tyttäreni vaatekaapilla.
Ja sekös sua tuntuu kiukuttavan.
Mulla on luonnostaan pörrötukka ja ne rinnatkin ja se tissivako ja se saattaa luonnollisella tavalla joskus näkyäkin :-D. En ala kaapuihin pukeutumaan sinunlaistesi takia. Pukeudun kropalleni sopiviin vaatteisiin ja ihan just niinku haluan.
En käy kauneusleikkauksissa enkä tyttärieni vaatekaapilla. Olen jopa ylipainoinen mutta todellakin luonnollisen kaunis ja seksikäs. Miesten mielestä. Ja ennenkaikkea omasta mielestäni.
Sinunlaistesi mielipiteillä kun ei ole mitään merkitystä, ei minulle eikä monelle muullekaan.
Moni sulle on jo vihjaissutkin, ettet sinäkään pysy nuorena ikuisesti. Hiukka tyhmänä saatat pysyäkin.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2010 klo 23:59"]
[/quote]
Kommenttina: Monella parikymppisellä leveä 'Mäkkärip....*. Kyllä moni 50 vuotinen peittoaa kevyesti. Maailma on muuttunut entisistä ajoista. Silloin 50:n näytti vanhahtavalta. Ei enää.
139 olen täysin samaa mieltä!
Sekä kaksikymppisissä että viisikymppisissä on joka lähtöön..
Jos parikymppinen on nyt reilusti yli painoinen sekä kaikki nuo edellä mainitut niin miltä näyttää kun on 50.
Tunnen useita upeita n.50v naisia jotka ovat paljon nuoremman näköisiä,geenit.Pukeutuvat nuorekkaasti,ei liian,lisäksi heillä on älyä,kokemusta ja itsevarmuutta ja kumma kyllä,nuoret miehet kiinnostuvat ilman että heidän tarvitsee tyrkyttää tai vilautella vakojaan.
Monet nuoret naiset kaikkine luuloineen,itsestään ja niistä ns.mummoista,ovat säälittäviä.
Voi voi,nykyisin 50v nainen ei välttämättä ole MUMMO.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2012 klo 13:34"]anoppini, yli 50 vuotiaana pukeutunut teinityttönsä vaatteisiin. Joskus on tehnyt mieli sanoa, mutta ei ole olllut pokkaa.
[/quote] en ole vielä anoppi, mutta itsekin käytän teinityttöni vaatteet pois. Miksi hyviä vaatteita heittämään hukkaan. Käytän mkyös teinipoikien pieneksi menneet hupparitkin pois. Mutta toisaalta, en ole kyllä koskaan jaksanut pukeutua kenekään toisen vuoksi tai muodin tms. Vaatteet on vaatteita, ei sen kummempaa. Seksielämäni on kyllä siltikin vilkasta näin viiskymppisenä
Eikös näin tasa-arvoisten avioliittojen ja pride kulkueittenkin aikakautena vanhempikin nainen saa laittautua luvan kanssa niin seksikkääksi kuin haluaa ja kykene? Mitä te jotkut oikein kiihkoilette ja valitatte? Jos kerran homoillekin annateaan lupa mennä naimisiin niin tokihan naisillekin pitää antaa lupa vilautella tissivakoaan hamaan hautaan asti jos niin huvittaa!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2010 klo 00:33"]Vaikka mitä sanoisitte! Lakastunut kukka ei ole enää samalla tavalla kaunis kuin kukkeimpana aikanaan! Vanhana kuuluu olla lempeä, sisäisesti kypsynyt, hyväksyvä, henkistynyt, lämmin... Voi olla nuorekas ja miellyttävän näköinen. Mutta ei pidä enää yrittää olle SEKSIKÄS, kuten nuorena, rippiskouluikäisenä. Se on yksinkertaisesti säälittävää. Mikään ei ole kamalampaa kuin avara kaula-aukko vanhalla naisella. Tekorusketus ja valkaistut hampaat päälle. Irvokasta!
[/quote]Jos joku sanoo mulle nuo taikasanat: Sä ET SAA TEHDÄ NOIN. Niin oon kyllä sen verran kapinallinen että teen tasan just niin. Mä en kuulu niihin jotka vanhenee arvokkaasti.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2012 klo 11:36"]
ja parikymppiset LUULEVAT olevansa seksikkäitä.
Siinä se pieni, mutta SUURI ero juuri piileekin. :D
Hehhehee, joo miten vaan:) Onhan noita mummofetissejä.
Onneksi olen naimisissa yhden sellaisen kanssa;) Muutun kuulema vaan seksikkäämmäksi ja kiinnostavammaksi mitä vanhemmaksi tulen nuoremman mieheni mielestä. Minkäs sille voi...
n50+
ainakin tykkään pukeutua nuorekkaasti. Se ei ole parikymppisten yksinoikeus. Esimerkiks Hannele Lauri on hyvä esimerkki tosi seksikkäästä aikuisesta naisesta ja Paula Koivuniemi myös.
"Vanhusten" kaupassa ei sille ole mitään ostettavaa. Eikä siitä yhtään ajattele, että se olisi jotenkin pukeutunut iältään vääränikäisen vaatteisiin.
Osti Sokoksesta just mustat housut ja niissä luki, että nuoren naisen housut.
Mikä niissä T-paidoissa, jumppereissa, villatakeissa ja housuissa on sellaista mikä niin kovasti liittyy ikään? Entä kengissä? Minkälaisissa kengissä tädin pitäisi kulkea, jolla ei vielä ole suonikohjuja ja paino pysynyt kurissa eikä jalkaongelmia ole? Minkälaiset mummokengät jalkaan korkkareiden sijasta, siis? En ole sellaisia kenkiä nähnytkään. Miksi nahakatakki tai toppatakki tai jakku ei olisi aika iätön? Kaikki eivät elä sellaista arkea, että voisivat jatkuvasti kulkea kävelypuvussa.
Tyyli seuraa kyllä koko elämän. Jotkut on nuorekkaita pani niille mitkä vaatteet päälle tahansa.
Kaikki nuoret eivät osaa pukeutua eikä enää ole olemassa pukeutumiskoodia, mikä helpottaisi niiden pukeutumista, jotka eivät itse osaa suunnitella pukeutumistaan.