jos vappuna ei ole yo-lakki päässä niin ajattelen että ei ole yo-tutkintoa
Kommentit (26)
Aivan rauhassa. Ei täällä kukaan pidä yo-lakkeja, se olisi suorastaan noloa.
lakkiaisten jälkeen ja parina vappuna opiskelijana haalari päällä rymytessä. Mulle on ihan sama, mitä kaupungilla vastaan tulevat ihmiset ajattelee koulutuksestani. Itse tiedän olevani ylioppilas ja maisteri. Toisista en ajattele mitään sen perusteella, onko hattua tai ei.
siinäpä ajattelet! ja voin sanoa että suoritin samalla yhdistelmäopinnot, joten todennäköisesti tein töitä enemmän lakin saamiseksi kuin ap. on sullakin olematon elämä, jos tää aiheuttaa näin kovan murheen ja oikeen joudut ajattelemaan...
sut, vaikka kuinka yrittäisit naamioitua keinosiementäjäksi. Saatan huomenna tulla nykäisemään sua hihasta, jos satut Kaivopuiston suunnalla hengaamaan:)
T: Se "ihmistuntija"
sille, joka tunnistaa akateemisen olemuksen kaukaa. Mä olisin sun mielestä varmaan keinosiementäjä, vaikka olenkin lingvisti irl.
Ylioppilaaksi pääsee kuka tahansa, se ei ole mikään saavutus jolla haluaisin leuhkia. Itse menin lukioon saadakseni mietintäaikaa mitä haluan elämältäni, lusmuilin lukion läpi, kirjoitin neljä ällää ja sain stipendin. Ylioppilaslakki on jossain lapsuudenkodin komerossa, en ole käyttänyt sitä lakkiaisten jälkeen enkä käytä.
kiinnosta, mitä jotkut hädin tuskin lukion suorittaneet ajattelee tai huutelee perään kännipäissään typerissä hatuissaan. Se ei minun itsetuntoani tai maisterintutkintoani nakerra.
Paikkakuntien välisistä eroista en tiedä, mutta täällä Helsingissä nyt varmaan on vähän kaikenlaista käytäntöä...