Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos vappuna ei ole yo-lakki päässä niin ajattelen että ei ole yo-tutkintoa

Vierailija
30.04.2010 |

näin suurinosa ajattelee

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta, mitä jotkut hädin tuskin lukion suorittaneet ajattelee tai huutelee perään kännipäissään typerissä hatuissaan. Se ei minun itsetuntoani tai maisterintutkintoani nakerra.



Paikkakuntien välisistä eroista en tiedä, mutta täällä Helsingissä nyt varmaan on vähän kaikenlaista käytäntöä...

Vierailija
22/26 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan rauhassa. Ei täällä kukaan pidä yo-lakkeja, se olisi suorastaan noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkiaisten jälkeen ja parina vappuna opiskelijana haalari päällä rymytessä. Mulle on ihan sama, mitä kaupungilla vastaan tulevat ihmiset ajattelee koulutuksestani. Itse tiedän olevani ylioppilas ja maisteri. Toisista en ajattele mitään sen perusteella, onko hattua tai ei.

Vierailija
24/26 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä ajattelet! ja voin sanoa että suoritin samalla yhdistelmäopinnot, joten todennäköisesti tein töitä enemmän lakin saamiseksi kuin ap. on sullakin olematon elämä, jos tää aiheuttaa näin kovan murheen ja oikeen joudut ajattelemaan...

Vierailija
25/26 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sut, vaikka kuinka yrittäisit naamioitua keinosiementäjäksi. Saatan huomenna tulla nykäisemään sua hihasta, jos satut Kaivopuiston suunnalla hengaamaan:)

T: Se "ihmistuntija"

sille, joka tunnistaa akateemisen olemuksen kaukaa. Mä olisin sun mielestä varmaan keinosiementäjä, vaikka olenkin lingvisti irl.

Vierailija
26/26 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaaksi pääsee kuka tahansa, se ei ole mikään saavutus jolla haluaisin leuhkia. Itse menin lukioon saadakseni mietintäaikaa mitä haluan elämältäni, lusmuilin lukion läpi, kirjoitin neljä ällää ja sain stipendin. Ylioppilaslakki on jossain lapsuudenkodin komerossa, en ole käyttänyt sitä lakkiaisten jälkeen enkä käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi