Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita,jotka antaa tukan luonnollisesti harmaantua eivätkä värjää?

Vierailija
10.05.2010 |

Onko törkeän näköistä mielestänne?Minä ajattelin antaa nyt harmaiden näkyä,en jaksa sitä ainaista värjäysrumbaa ja toisaalta harmaakin voi olla tyylikäs,jos on hyvä leikkaus?



Mitä mieltä olette??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "vasta" 36, niin jotenkin en vielä pysty kuvittelemaan itseäni harmaana - siis värjään vaikka ärsyttävää se on.

Vierailija
2/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt vähän samaa. En niinkään värjäysrumban takia vaan sen vuoksi, että olen tosi allerginen kaikelle ja en haluais allergisoitua väriaineille ja en oikein ympäristösyistäkään ymmärrä tuota värjäystä. Tähän mennessä olen heilunut jossain turhamaisuuden ja pitkän harmaan juurikasvun rajamailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjään, koska vaikka se voisi olla ihan hyvän näköinen, se tekee väistämättä vanhan näköiseksi. Mikäs siinä, jos ei pelkää erottua.

Vierailija
4/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tukan värjäämisen vuosia sitten, ja aion pitää oman värini. (Tosin aion nyt värjätä osan hiuksista jollain hassulla värillä, mutten enää halua värjätä kokonaan.) Saa sitten harmaantua, kun harmaantuu, jos harmaantuu. Musta harmaa tukka on tosi hieno. Olen nyt 30.

Vierailija
5/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


Eka harmaa hius löytyi jo 25 iässä ja nyt ikää on kohta 40 ja harmaita on aikasta paljon. En uskalla värjätä koska yksi lapsistamme sai voimakkaan allergisen kohtauksen kun oli hetken samassa huoneessa kun juuri kampaajalta tullut hiukset värjännyt nuori. Meinaan olisi karua olla evakossa ja erossa lapsista jos oireilisivat värille useammankin päivän.



No en kyllä valitettavasti jaksa muutenkaan laittaa hiuksia tai piitata muiden mielipiteistä minun hiuksieni suhteen. Kunhan miehelleni kelpaavat niin se riittää minulle

Vierailija
6/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harmaita jo niin paljon, että pakko hyvin pian värjätä (kun tästä raskaudesta pääsen). Ei ole kivan näköistä minun ikäisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, vanhentaa.

Vierailija
8/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos harmaita alkaa ilmestymään lisää niin sitten värjään.

Parin vuoden ajan olen nyppinyt joka viikko pari harmaata hiusta pois ja ikää on 24v. Värjäämään siis alan jos tulee liikaa nypittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen vaalea, mutta haluan hiuksiin kiiltoa. Joten sävytän.väri kirkastaaa

Vierailija
10/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmiset kehuneet mun "raitoja"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemin kuin vaaleat,

Vierailija
12/22 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan tummanruskeat hiukset ja nyt viisikymppisenä on jo jonkin verran harmaata. Värjään säännöllisesti. Nyt odotan kampaamoon menoa ja puolentoista sentin juurikasvu on järkyn näköistä, kun harmaat loistaa tummassa pohjassa. Harmaa voi olla tyylikäs jollain yli 70-vuotiaalla, mutta ei nuoremmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa vaikka muista olenkin järkyn näköinen ;)

Vierailija
14/22 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen värinen tukka, että ne tavallaan näyttävät jopa tyylikkäiltä. Näytän paljon arvokkaammalta ja ladylike-tyyliseltä näin ja se miellyttää minua.



Kasvot eivät vielä ole kovin kurttuset, joten kyllä tämän näköisenä kehtaa kulkea. Iälleen ei mitään voi ja kaikki vanhenee aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 40 v ja toistaiseksi olen pitänyt harmaantumista "kurissa" nyppimällä niitä harmaita pois...niitä on jo sen verran etten yritäkään saada kaikkia harmaita nykittyä mutta vähän vähemmän harmaa olen tällä keinolla.



Olen alkanut aika nuorena harmaantua mut hidasta tämä kehitys on ollut. Minulla on hyvin tummanruskeat hiukset joiden luonnollisesta väristä olen aina tykännyt enkä toistaiseksi ole jaksanut ryhtyä värjäysrumbaan. Luultavasti en koskaan ryhdykään.

Vierailija
16/22 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sellainen babyface muutenkin joten en mitenkään erityisen vanhalta näytä.

Vierailija
17/22 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän tänä vuonna 40, harmaata on PALJON ja todellakin värjään ne peittoon! Joudun vielä värjäämään n. 2 viikon välein koska mulla on tosi voimakas hiusten kasvu ja tummassa hiuksessa se harmaa tyvi näkyy selvästi.

Vierailija
18/22 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla harmaat tulee kivasti sinne tänne ruskean joukkoon, ja ne kimmeltää kivasti! Hiukset näyttää eläviltä ja terveiltä.

Vierailija
19/22 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen 40 v

Joudun vielä värjäämään n. 2 viikon välein koska mulla on tosi voimakas hiusten kasvu ja tummassa hiuksessa se harmaa tyvi näkyy selvästi.

Vierailija
20/22 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten osa harmaasta näkyy, mutta kun saa kivan näköisiä vaaleita raitoja, lämpimänsävyisiä niin ei niin tee hiuksia kovan sävyiseksi. Mulla on onneksi hyvä kampaaja, joka saa siitä luonnollisen näköisen, ei mitään paksuja palkkiraitoja:-). Laitatan niitä lisää 2-3 kk välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan