Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk, vajaa puol vuotta yhdessä ja raskaana, kaksoset tulossa...

Vierailija
30.04.2010 |

Olemme seurustelleet nykyisen mieheni kanssa vasta alle puolisen vuotta ja vastoin lääkäreiden ym. oletuksia olen raskaana. Minun luomuraskauden mahdollisuus oli vain muutaman prosentin luokkaa ja minulle sanottiinkin, että jos lapsia haluan niin se ei onnistune luomusti.

Olimme kyllä jo ennen raskautta keskustelleet lapsista ja siitä, että en luultavasti tule raskaaksi ilman hoitoja. Emme kuitenkaan olleet vielä ajatellut hankkia lapsia vaan katsoa ensin toimiiko meidän suhde pidemmän päälle. Tähän asti kaikki on kyllä sujunut hyvin, mutta minulla on aiemmasta suhteesta huonot kokemukset ja näin alkuun on vaikea luottaa, ettei kaikki miehet ole samanlaisia, vaikka erostani on jo aikaa.

Miehelläni on kaksi lasta, jotka ovat isällään joka toinen viikko. Luultavasti kesällä muuttavat isälleen kokonaan ja näkevät äitiään viikonloppuisin.

Minua toisaalta pelottaa, että vauva pilaa suhteemme, siis kun emme ole ehtineet olla kauaa yhdessä vielä sillonkaan kun vauva syntyy. On hyvinkin mahdollista, että kaksoset syntyy ennen laskettua aikaa, aika näyttää miten todellisuudessa käy.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki on mennyt älyttömän hyvin. Kyllä kaikesta selviää jos ihmiset vain ovat oikeat

Vierailija
22/24 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se kuule ennenvanhaankin niin, että ku ekalle anto, sitte oltii raskaana ja naimisissa 50 vuotta. Kyllä sitä kuule voi pysyä yhdenkin ihmisen kanssa vaikka välillä tekee tiukkaa?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta lasten saanti kavi mahdottomaksi ??

Vierailija
24/24 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasarjoista poistettiin suurin osa kasvainten takia.

ap

missa leikkauksessa ap olit etta lasten saanti kavi mahdottomaksi ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän