Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sosiaalityöntekijältä paloi käämi!

Vierailija
29.04.2010 |

Kerrankin oli hauskaa asioida KELA:ssa, vein erään paperin sinne ja paikkaan pölähti muutama romani-mies. He etuilivat (tottakai) ja päästyään virkailijan luokse alkoi kamala mankuminen "Annat sie Kyöstille sen ja sen paperin, täytät sie Kyöstin puolesta...yms" siis täysin älytöntä "Kyösti tarvii rahhaa nyt heti ja Kyösti ei oo työkykynen.."



Nauroin kun sosiaalityöntekijämies nousi seisomaan ja sanoi hemmetin lujaa: "KYÖSTI PAINUU NYT VITTUUN SIITÄ!" Ja asteli takahuoneeseen naama punaisena. Mannet olivat tovin ihmeissään ja lähtivät pois!!! Naurattaa vieläki!!!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän olisi apua tarvinnut. Toivottavasti Kyösti ymmärtää tehdä valituksen tästä virkailijasta, joka saa potkut ja Kyöstlle taataan hyvä toimeentulo loppuelämäkseen.

Vierailija
2/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoiko oikeesti niin!!?? arvaa vaan laittaako ne valituksen, toivottavasti ei oota sitä duunin jälkeen ulkona =/ vitsi mannet kul osaa olla hirveitä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei niillä mene hermo useammin. Mä en olis sossussa tai Kelassa töissä päivääkään. Seassa tietenkin ihan asiallisiakin asiakkaita, mutta se "vaki-sakki", huh.

Vierailija
4/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin saa tehdä asiakkaalle, vaikka miten menisi hermot. Se Kyösti voisi tehdä valituksen ja virkailija saisi huomautuksen epäasiallisesta käytöksestään.

Vierailija
5/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoiko oikeesti niin!!?? arvaa vaan laittaako ne valituksen, toivottavasti ei oota sitä duunin jälkeen ulkona =/ vitsi mannet kul osaa olla hirveitä!!!!

korkeintaan yrittää jonkun virkailijan saada tekemään sen niiden puolesta, mikä tuskin onnistuu :)

Vierailija
6/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanimies (nuori) etuili ja ryhtyi toimittamaan asiaansa. Naisvirkailija istui täysin kivettynein katsein, ei sanonut mitään. Mies toisti asiansa, virkailija ei reagoinut. Mies huusi, että kuuroko olet ja nainen vastasi, että palvelen asiakkaita numerojärjestyksessä, olkaa hyvä ja ottakaa vuoronumero. Mies jatkoi asiansa toimittamista, nainen oli taas hiljaa. Kun mies lopetti, nainen toisti monotonisesti, että palvelen numerojärjestyksessä, olkaa hyvä ja ottakaa vuoronumero.



Romanimies poistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Kyösti nyt pärjää, kun ei se saanu rahhaa heti :DD

Vierailija
8/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keloissa joten rahanpuute ei vaivaa. Kerran kuussa hakevat myös ruotsista rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keloissa joten rahanpuute ei vaivaa. Kerran kuussa hakevat myös ruotsista rahaa.

Vierailija
10/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taakse tuli tosi agressiivisen oloinen äijä. Koko ajan höpötti et "mikä v***u siellä kestää" ja "lähde nyt jo v***un siitä".

Arvaatkaa pystyinkö keskittymään niihin lomakkeisiin. Ja ite olin jonottanu 45min ja tää herra korkeintaan minsan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä hassua onkin, että pitää opiskella korkeakoulututkinto yliopistossa, että pääsee Kelaan paperinpyörittäjäksi. :) Sijaisina voi olla epäpäteviäkin, esim. amk-sosionomeja.

Vierailija
12/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sairaanhoitajia, hallintotieteiden maistereita, tradenomeja, sosiaalipsykologiaa pääaineenaan lukeneita ja jopa insinöörejä asiakaspalvelussa. Eivätkä ole sijaisia.



been there

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tälläkin palstalla suurinosa saa sieltä vanhempainrahaa, kotihoidontukea, asumistukea jne

Vierailija
14/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin teen valituksen tästä!



Entä jos Herra Kyösti ei osaa lukea tai kirjoittaa?

On se kumma jos ei auteta. Minuakin on autettu monesti, kun en osaa kirjoittaa käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin teen valituksen tästä! Entä jos Herra Kyösti ei osaa lukea tai kirjoittaa? On se kumma jos ei auteta. Minuakin on autettu monesti, kun en osaa kirjoittaa käsin.

Vierailija
16/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitä vaadita.



Mutta hyvä että löytyy koulutusta vastaavaa työtä heille.

Vierailija
17/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsii reumasta ja tällöin kirjoittamisesta ei tule mitään.

Vierailija
18/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin teen valituksen tästä! Entä jos Herra Kyösti ei osaa lukea tai kirjoittaa? On se kumma jos ei auteta. Minuakin on autettu monesti, kun en osaa kirjoittaa käsin.

Eräs ystäväni on kädetön. Hän ei yksinkertaisesti kykene kirjoittamaan käsillään.

Vierailija
19/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä sen tietää mitä tässä on taustalla, ehkä kyseinen porukka oli vaikka viidettä kertaa saman pv aikana siellä tai jotain...ehkä oli jo selvitetty asiallisesti ettei Kyösti voi saada rahaa byt heti mut nää tulee vaan uudestaan ja uudestaan...

Minä nimittäin teen valituksen tästä! Entä jos Herra Kyösti ei osaa lukea tai kirjoittaa? On se kumma jos ei auteta. Minuakin on autettu monesti, kun en osaa kirjoittaa käsin.

Vierailija
20/40 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne suomalaiset kodittomat spurgut, jotka tulee

sinne paskat ja kuset housuissa. Yleensä ne jotka siellä kelassa riehuu on aika lailla suomalaisia, mutta eihän niistä valiteta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme