Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt Apteekin voiteisiin!

Vierailija
17.04.2010 |

Mä jotenkin tyhmästi kuvittelin, että ne apteekin perusvoiteet ja vastaavat olisivat jotenkin laadukkaampia mutta kissan pissat!

Ostin just yhden lotionin ja kun rupesin huvikseni selvittelemään sen sisältöä niin, sehän ei oikeastaan sisällä mitään hyvää. Pääasiassa silikonia ja jäteöljyä.

Ja semmosta mä läästin naamaani ja toivon, että ihoni kunto parantuisi ja tämä tuote hoitaisi kuivaa nahkaani paremmaksi.

Mulla on jotenkin petetty olo.

Rypsiöljykin lienee tehokkaampaa oikeasti!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tarvitse paljoa ja hoitaa kuivaa ihoa hyvin.

Vierailija
2/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda apteekkituotteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätähän mä oon koko urani ajan hokenu..!

Perusvoide on perusvoide, ei siinä mitään ihoa hoitavia ainesosia löydy!





T: Kosmetologi

Vierailija
4/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekin Avenea, mulla on ainakin tehonnut naamassa tosi hyvin kuivaan ja hilseilevään atooppiseen ihoon. Ei tarvitse nykyään käyttää Protopiciakaan (hydrokortisonin korvike), kun näppyläisen ja punoittavankin ihon saa kuntoon Avenella.

Vierailija
5/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätähän mä oon koko urani ajan hokenu..!

Perusvoide on perusvoide, ei siinä mitään ihoa hoitavia ainesosia löydy!

T: Kosmetologi


Cliniquet, Lumenet, jne olen kokeillut

Vierailija
6/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin tuttujuttu. Minäkin petyn milloin mihinkin :)



Mutta ihovoiteista sen verran... ikävä kyllä en jaksa yt etsiä ko tutkimusta linkittääkseni, mutta erään tutkimuksen mukaan nuo voiteet (tutkimuksessa oli markettimerkkejä, kalliita brändejä, apteekin perusvoiteita) olivat kutakuinkin 95 prosenttisesti samaa kamaa. Jos nyt yhtään lohduttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin tuttujuttu. Minäkin petyn milloin mihinkin :)

Mutta ihovoiteista sen verran... ikävä kyllä en jaksa yt etsiä ko tutkimusta linkittääkseni, mutta erään tutkimuksen mukaan nuo voiteet (tutkimuksessa oli markettimerkkejä, kalliita brändejä, apteekin perusvoiteita) olivat kutakuinkin 95 prosenttisesti samaa kamaa. Jos nyt yhtään lohduttaa

vaan SILIKONIA lähes joka tuubissa.

Ihmettelinkin miksi ihoni voi heti niin huonosti jos en pese voidetta pois säntillisesti joka ilta.

Mutta nyt ymmärrän, silikoni tukki huokoset ja toki iho voi huonosti semmosen kelmun alla.

Vierailija
8/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut apteekin perusvoiteet ja kalliimmatkin naamarasvat, marketin naamarasvat kuin kalliitkin merkki-ihovoiteet. Eräänkin kalliinkin rasvan olen kokeillut...



En ole vieläkään löytänyt kunnon rasvaa mun atoppiselle iholla, joka on myös osittain helposti rasvoittuva.



Kaikki vinkit olisivat tervetulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut apteekin perusvoiteet ja kalliimmatkin naamarasvat, marketin naamarasvat kuin kalliitkin merkki-ihovoiteet. Eräänkin kalliinkin rasvan olen kokeillut...

En ole vieläkään löytänyt kunnon rasvaa mun atoppiselle iholla, joka on myös osittain helposti rasvoittuva.

Kaikki vinkit olisivat tervetulleita.


Ihan oikeasti ajattelin, että kokeilen sillä puhdistaa kasvot ja sitten vähän huuhtaista vedellä ja katson mitä tulee vai rupeanko vaan haisemaan härskille. ;-)

Vierailija
10/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile karppausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi