Olen pettynyt Apteekin voiteisiin!
Mä jotenkin tyhmästi kuvittelin, että ne apteekin perusvoiteet ja vastaavat olisivat jotenkin laadukkaampia mutta kissan pissat!
Ostin just yhden lotionin ja kun rupesin huvikseni selvittelemään sen sisältöä niin, sehän ei oikeastaan sisällä mitään hyvää. Pääasiassa silikonia ja jäteöljyä.
Ja semmosta mä läästin naamaani ja toivon, että ihoni kunto parantuisi ja tämä tuote hoitaisi kuivaa nahkaani paremmaksi.
Mulla on jotenkin petetty olo.
Rypsiöljykin lienee tehokkaampaa oikeasti!
Kommentit (10)
tätähän mä oon koko urani ajan hokenu..!
Perusvoide on perusvoide, ei siinä mitään ihoa hoitavia ainesosia löydy!
T: Kosmetologi
apteekin Avenea, mulla on ainakin tehonnut naamassa tosi hyvin kuivaan ja hilseilevään atooppiseen ihoon. Ei tarvitse nykyään käyttää Protopiciakaan (hydrokortisonin korvike), kun näppyläisen ja punoittavankin ihon saa kuntoon Avenella.
tätähän mä oon koko urani ajan hokenu..!
Perusvoide on perusvoide, ei siinä mitään ihoa hoitavia ainesosia löydy!T: Kosmetologi
Cliniquet, Lumenet, jne olen kokeillut
on niin tuttujuttu. Minäkin petyn milloin mihinkin :)
Mutta ihovoiteista sen verran... ikävä kyllä en jaksa yt etsiä ko tutkimusta linkittääkseni, mutta erään tutkimuksen mukaan nuo voiteet (tutkimuksessa oli markettimerkkejä, kalliita brändejä, apteekin perusvoiteita) olivat kutakuinkin 95 prosenttisesti samaa kamaa. Jos nyt yhtään lohduttaa
on niin tuttujuttu. Minäkin petyn milloin mihinkin :)
Mutta ihovoiteista sen verran... ikävä kyllä en jaksa yt etsiä ko tutkimusta linkittääkseni, mutta erään tutkimuksen mukaan nuo voiteet (tutkimuksessa oli markettimerkkejä, kalliita brändejä, apteekin perusvoiteita) olivat kutakuinkin 95 prosenttisesti samaa kamaa. Jos nyt yhtään lohduttaa
vaan SILIKONIA lähes joka tuubissa.
Ihmettelinkin miksi ihoni voi heti niin huonosti jos en pese voidetta pois säntillisesti joka ilta.
Mutta nyt ymmärrän, silikoni tukki huokoset ja toki iho voi huonosti semmosen kelmun alla.
Olen kokeillut apteekin perusvoiteet ja kalliimmatkin naamarasvat, marketin naamarasvat kuin kalliitkin merkki-ihovoiteet. Eräänkin kalliinkin rasvan olen kokeillut...
En ole vieläkään löytänyt kunnon rasvaa mun atoppiselle iholla, joka on myös osittain helposti rasvoittuva.
Kaikki vinkit olisivat tervetulleita.
Olen kokeillut apteekin perusvoiteet ja kalliimmatkin naamarasvat, marketin naamarasvat kuin kalliitkin merkki-ihovoiteet. Eräänkin kalliinkin rasvan olen kokeillut...
En ole vieläkään löytänyt kunnon rasvaa mun atoppiselle iholla, joka on myös osittain helposti rasvoittuva.
Kaikki vinkit olisivat tervetulleita.
Ihan oikeasti ajattelin, että kokeilen sillä puhdistaa kasvot ja sitten vähän huuhtaista vedellä ja katson mitä tulee vai rupeanko vaan haisemaan härskille. ;-)
Sitä ei tarvitse paljoa ja hoitaa kuivaa ihoa hyvin.