Liukkaille?
Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?
Onko se tuonut kiksejä itsellesi?
Kommentit (319)
Kielihommiin pääsin tytön poikaystävän liukkaille. Pienten alkuestelyjen jälkeen hame nousi lantiolle helposti ja lopulta orgasmikin irtosi punaposkiselta nuorelta neidolta helposti. Kuulemma tieto siitä, että jouduin maistelemaan myös poikaystävän aromia toimi nuolemisen ohessa lisäkiihokkeena. M49
Jokusen kerran kotiuduttuani tapaamisesta tutun miehen luota, puoliso on päässyt nauttimaan kiimaisesta, turpeasta ja halukkaasta pillustani! Onhan se kiihottavaa saada toinen lämmin satsi vikkeliä kavereita syvälle pilluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?
Onko se tuonut kiksejä itsellesi?
Kaikkiin kolmen esitettyyn kysymykseen vastauksena: Kyllä ;)
oliko niissä pitkä aika ero?ihmettelikö miehes liukkaita ym.?
Puoli tuntia-tunnin verran suunnilleen.
Aika lyhyt aika ero.Sullahan oli varmaa viäl posketkin ihan punaset?Käyttikö se eka herra kumia vai paljaalla menitte?
Sori, mutta monetkaan panot ei saa poskia punaisiksi. Vain harvat tyypit osaa sen.
Toiset tietty punastuu herkemmin, toiset ei juuri millään.
Kannattaako siis laatua yrittää korvata määrällä?
Vaimoni oli viikon koulutuksessa. Olin ollut ilman ja halusin heti pillua, kun hän tuli kotiin. Kiihotuin eläimellisesti, kun raollaan olevasta lävestä valui spermaa ja pillu oli turpea, kostea ja liukas. Nussitun näköinen. Työnsin kaluni pilluun ja panin raivokkaasti ja laskin omat spermani sisään. Koskaan en ole pystynyt panemaan niin pitkään. Hinkkasin pillua lisäksi vibraattorilla. Pillu sai kovaa käsittelyä. Kysyin monta kertaa vaimolta, maistuiko vieras kalu paremmalta. Vaimo sopersi, "ei, ei, ei, ei..."
Liukastelemaan pääsee hyvin yksinkin. Spruittasin eilen kahden viikon puutosmällit tyttiksen pimperoon. Vehje pysyi ryhdissä ensimmäisen roiskaisun jälkeen ja jatkettiin ilman taukoa heti perään toinenkin veto. Liukkailla pano kesti niin kauan, että tyttis ehti saamaan kahdesti ennen omaa orgasmia. M41
Minä panen vaimoani peräkkäin kaksi kertaa. Välissä pidän vain pienen tauon, että kaluni kovettuu uudelleen. Toinen kerta on kiihottavampi. Vaimon pillu on ennestään täynnä spermaa, sitä valuu reisille. Läpi on hieman raollaan, häpyhuulet turvonneet. Vaimon posket punertavat.
Kiihoissani panen märkää, liukasta pillua ja päästän spermanin entisten joukkoon.
Yhden kerran tietäen, rakastajattareni tuli kylää ja kun rakastelimme tunsin oudon hajun ja kysyin suoraan oliko hän rakastellut aviomiehensä kanssa aamulla. Ensin kiisti mutta kun aikani kyselin myönsi. Se oli kyllä kiihottavaa, päästä liukkaille. Olisin koska vain valmis toistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Alkuun arastelin, kun en tiennyt onko mieheni ihan tosissaan vai onko vain fantasiaa. Nykyään n kerran kuussa meillä on ihana seksi-ilta tai joskus koko viikonloppukin. Saan nauttia kahden miehen huomiosta, ihanista panoista, hyväilyistä ja mieheni käy todella kuumana kun vieras siementää minut kunnolla ensin.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että käyttääkö kukaan nainen "siementää minut" illmaisua ?
Taitaa vaan olla runkkareiden mielikuvia moinen teksti.
Hmm..oon nainen 32v ja mua on kyllä miehet siementäneet.
Vaimo pyytää siementämään jos jatkuu pitkään...
Laskettelureissu kaverin kanssa Lapissa ja hotelliin saatiin varmaan yli 50v nainen. Kaveri pani naista ensiksi ja minä jatkoin siitä spermaiseen pilluun. Aamulla kun herättiin niin sama homma ja sitten lähdettiin syömään. Itsellä oli ikää 19v
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran tietäen, rakastajattareni tuli kylää ja kun rakastelimme tunsin oudon hajun ja kysyin suoraan oliko hän rakastellut aviomiehensä kanssa aamulla. Ensin kiisti mutta kun aikani kyselin myönsi. Se oli kyllä kiihottavaa, päästä liukkaille. Olisin koska vain valmis toistamaan.
Me sovittiin hoidon kanssa niin että jos on harrastanut poikaystävänsä kanssa seksiä niin jätän nuolemiset ja sormien sisääntyöntämiset väliin. Ei se naidessa haittaa mutta noissa esileikkihommissa se häiritsee
Kerran olen "joutunut" liukkaille. Kaverin luona olin viikonloppua viettämässä, ja hänen silloinen tyttöystävä kampesi mun sänkyyn yön pimeydessä ja väitti että kaveri sammui kun oli kassinsa tyhjentänyt.
No, panolle en päässyt, mutta pillun nuolin (muuta ei vaihtoehdoksi tarjottu).
Daami lähti kun oli oman orkkunsa saanut. Kysyi kyllä minulta että haluanko naida takaa, mutta pokeri ei nuorella miehellä riittänyt.
Oispa vaan kiihottavaa nähdä, kun kova vieras elin sykkii spermat syvälle vaimon sisään ja heti perään saisi työntyä itse kirnuamaan omat liemet sekaan. Ei varmaankaan kauaa itse ehtisi kiimoilta työnnellä ennen laukeamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me sovittiin hoidon kanssa niin että jos on harrastanut poikaystävänsä kanssa seksiä niin jätän nuolemiset ja sormien sisääntyöntämiset väliin. Ei se naidessa haittaa mutta noissa esileikkihommissa se häiritsee
Joo naidessa se vaan kiihottaa mutta haluan kuulla jos on siemenet sisällä että ne on ennen kuin alan nuolemaan :D. Riittää kauhukokemus kun naisella olikin menkat kun annoin suuseksiä antaumuksella ja sitten... Noh.. Meni fiilikset pitkäksi aikaa koko nuolemiseen xD
Minun haaveeni.vaan ei vaimo suostu.ei kuulemma muita sotketa meidän seksiin...harmi.no kaikkea ei voi saada mitä haluaa
Itse olen varattu rouva ja olen tuonut miehelleni usein lämpimiä terveisiä baarista tai ruotsin laivalta hyttiin jne. Itseäni kiihottaa ajatus siitä, että mieheni huomaa vasta jonkin aikaa aloituksesta ylimääräisen kosteuden. Välillä olen nuolettanut juuri naitua pimppaani miehelläni ja nauttinut siitä alistamisen tunteesta kun mieheni tajuaa, että pimpastani valuuntoisen miehen simeniä hänen suuhunsa.
On, ihan liian monesti. Ei tuo kiksejä, näin jälkeenpäin mietittynä ainoastaan hävettää jos sitäkään
N, 32
yh äitini oli sammunut baari illan jälkeen sänkyynsä ilman pikkareita , vähän päälle 10v poikana ja isojen poikien juttuja kuulleena tuli mieleen ajatus miltä tuntuu naisen vehje, uskallusta kerättyäni hiplasin värkkiä sormella jonka jälkeen työnsin sormi kerrallaan sisään lopulta koko pieni käsi meni sisään helpolla . hän alkoi liikehtiä jolloin pelästyin ja lähdin pois
Liukkaita tarjosin monta kertaa kun tapailtiin silloisen miesystävän kanssa hänen kaveriaan. Mies oli eronnut ja varsin pian houkuteltavissa harrastamaan seksiä kimpassa. Vuorotellessa miehet olivat toistensa liukkailla ja kuulemma kiihottuivat tästä kovastikin. Minulle toimintakykyisen miehen saaminen oli parasta edellisen naitua pillun kosketukselle helläksi. Muutenkin herkästi laukeavana sain usein nopeasti miehen vaihduttua. Vuorottelemaan houkuteltu kaveri on nykyään mieheni ja nykyään touhuillaan kaksistaan. N34
Voi näitä tarinoita.