Kertokaa naiset miten teiltä saa helposti seksiä
Eikä nyt mitään "ole kohtelias ja kuuntele naista" tai muuta tuollaista bullshittiä, vaan nyt joku sellanen megahyvä niksi jolla saa pimpit kosteiksi, sellainen että "kun mies sanoi ja teki tuolla tavalla niin pilluni oli räjähtää himosta". No?
Kommentit (239)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:07"]
Kai teille joskus on tapahtunut niin että joku mies on sanonut tai tehnyt jotain joka on herättänyt teidän himonne. Muistelkaapa nyt ja kertokaa esimerkkejä.
[/quote]
Joo, tuli yks mieleen "mä rakastan sua" on ollut aina aika toimiva
[/quote]
Ei toimi ekana iltana. Ekana iltana toimivia on esim: Sulla on upeat/kauniit/ihanat silmät/hiukset/rinnat/kasvot/perse jne. Tai sitten nämä: en harrasta normaalisti yhden illan juttuja, mutta sä oot spesiaali. Etsin vakavaa parisuhdetta. Sä oot tosi mielenkiintoinen nainen. Tähän päälle kun jaksaa olla sen parituntia baarissa täydellinen "ihastunut" herrasmies on saanti varmaa. Toimii humaltuneisiin, vähän vaatimattoman näköisiin naisiin ihan joka kerta kunhan ei liikaa ylistä kauneutta.
[/quote]
Hah, tuon läpihän näkee melkein kuka vain. Lässytys siitä kuinka "sä oot niin ainutlaatunen, en mä yleensä" on varma keino paljastaa mitä oikeasti hakee.
Jos mulle joku sanoisi että hakee vakavaa parisuhdetta, olettaisin hänen voivan odottaa sitä enkä hyppäisi heti sänkyyn kun vähän lupaillaan.
Toisin sanoen, kannattaa etsiä joku oikeasti tyhmä jos tuolla meinasit saada.
[/quote]
Suurin osa naisista ei ole niinkuin sä. Säkään tuskin olit ennen, osaat vaan nykyään varoa kun tarpeeksi monta kertaa on jymäytetty. Kyllä se tyhmempikin ymmärtää, kun tarpeeksi kusetetaan.
[/quote]
Kyllä moni nainen tunnistaa korulauseet joilla yritetään saada, vaikkei niihin henkilökohtaisesti olisi koskaan törmännyt tai niihin langennut. Luultavasti ne huonoitsetuntoisetkin suurimmilta osin tajuaa ne korulauseiksi, mutta on kenties silti tyytyväisiä kun kelpaa jollekin.
[/quote]
Kyse ei ollut siitä ymmärtääkö naiset vaan siitä millä saa pillua. Sopivalla buustauksella ja lässytyksellä sitä irtoaa eikä se fakta muuksi muutu vaikka te kuinka alapeukutatte ja ootte ettei multa ainakaan saa.
[/quote]
No kyllä tuossa aiemmassa kommentissa nyt vain nimenomaan väitettiin ettei naiset varmaan ymmärrä ellei ole itse kokeneet, johon kerroin että moni ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:42"]
Haluisin naiset kysyä teiltä, että miksi meidän pitää tehdä niin iso määrä töitä saadakseen seksiä? Onko seksi jotain sellaista mistä te ette nauti? Nautitte miehen seurasta ja hemmottelusta ja seksi toimii ikäänkuin palkkiona. Vai miten tämä oikein menee. Jos oletetaan että aikuiset naiset tykkäävät seksistä, niin miksi teiltä saa sitä niin vaikeasti? Ja miksette itse metsästä mulkkua aktiivisesti, jos seksi on kivaa?
[/quote]
Just näin.
Sitten miehet valittavat, kun 25-vuotiaalla naisella on ollut jopa VIISI eri seksikumppania! Ihan lutka ja käytetty nainen!!
Haluisin naiset kysyä teiltä, että miksi meidän pitää tehdä niin iso määrä töitä saadakseen seksiä? Onko seksi jotain sellaista mistä te ette nauti? Nautitte miehen seurasta ja hemmottelusta ja seksi toimii ikäänkuin palkkiona. Vai miten tämä oikein menee. Jos oletetaan että aikuiset naiset tykkäävät seksistä, niin miksi teiltä saa sitä niin vaikeasti? Ja miksette itse metsästä mulkkua aktiivisesti, jos seksi on kivaa?
[/quote]
Rakastan seksiä! Antaisin lähes kaikille ja jahtaisin mulkkua oikein antaumuksella, mutta sitten olisin miesten mielestä lutka ja kukaan ei huolisi minua parisuhteeseen. Kun loppuu huorittelu ja neitsyyden vaaliminen, niin minultakin heruu pillua. Että niin makaa kuin petaa.
Haluaisin, mies, kysyä sinulta, että miksi sinun pitää saada panna kaikkia naisia, mutta suhteeseen et kelpuuta naista, joka on pannut kaikkia miehiä?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:21"]
[/quote]
Just näin.
Sitten miehet valittavat, kun 25-vuotiaalla naisella on ollut jopa VIISI eri seksikumppania! Ihan lutka ja käytetty nainen!!
[/quote]
Jos kaikki naiset alkaisivat "anteliaiksi" niin eipä niitä "hyviä naisia" sitten riittäisikään miehille parisuhteisiin. Kun niin paljon tätä mantraa kuulee, että nk. kylänpyörä kelpaa yhdeksi yöksi mutta suhteeseen halutaan vain mahdollisimman kokematon.
Ei ole oikein selvyyttä siitä, mikä on enemmän miesten mieleen: se, että saisivat helposti vai se, että parisuhdetta halutessa löytyy vielä "kunnon tyttö". Tässä on jonkinlainen ristiriidan tapainen.
olen itse persoonana kovin kyyninen, skeptinen, pessimistinen ja kriittinen itselleni (ah, miten kauniita luonteenpiirteitä, tässä muutama syy miksi mua isketään niin harvoin :D ) joten minuun ei ole uponnut korulauseet. korulauseet on helppo tunnistaa sillä, että mies antaa jonkun kliseisen kehun ja pyydät siihen perusteluja. usein keneltäkään ei tule tässä vaiheessa enää puhetta. mutta jos tulee..... silloin on herätetty mun mielenkiinto. jos mielestäni mies puhuu aidosti ja oikeita mielipiteitä se herättää heti mielenkiintoni. huumori on ehdottoman tärkeää, jos saa mut nauramaan niin että miltei tulee pissat housuun on E-R-I-T-T-Ä-I-N lähellä maalilinjaa :D miehen tulisi olla kohtelias, mutta missään tapauksessa ei liian tossukka. eli kun se hetki tulee, että mies on kokenut että voisi antaa suukon, niin siinä vaiheessa ei kysytä: voinko pussata sua tai jotain muuta imelää. ehkä tällaista itsevarmuutta täällä muutkin kommentoijat ovat tarkoittaneet?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:37"]
eli kun se hetki tulee, että mies on kokenut että voisi antaa suukon, niin siinä vaiheessa ei kysytä: voinko pussata sua tai jotain muuta imelää.
[/quote]
Mä taas tykkäsin kun mies kysyi noin, yleensä käyvät vaan kimppuun enkä aina niin pidä siitä. Musta oli jo jokseenkin rohkeaa kysyä tuota, siinä tilanteessa. Mutta riippunee tapauksesta.
Jos oon humalassa, niin riittää että mies on hyvännäkönen ja kiinnostunu minusta, kerron kyllä ite jos tekis mieli saaha hänet sänkyyn.
Selvinpäin täytyyki olla sitä kemiaa jo enempi, molemminpuolin, sillon ei vaan voi vastustaa toista eikä oikein pysty eritteleen mikä kiihottaa, kun se on se koko paketti :) Oot vaan oma ittes, toimii kun sattuu sopiva muija kohdalle :)
hmm mitenhän tuota nykyään menettelis, olen nyt 35v mutta 15v avioliitto takana ja seksiä tippuu noin kerran kuussa.. en kyllä ikinä pettäis mutta haaveilu on sallittua..:DD
selkeä flirtti ja mielenkiinnon osoittaminen ja ehkä onnistunut ;D silmänisku.. kunhan osoittaa että maailmassa on vain se yksi nainen.. oven avaus ym selkeät herrasmiehen eleet.. ei päällekäyvä vaan hienovarainen kosketus "vahingossa".. itsestäänselvänä pidän suihkunraikas ym fiksusti pukeutunut.. ei mitään lökäpöksyjä... myös keskellä päivää raksamiehet vois myös kiinnostaa vaikka maalikamppeissa ovatkin, kyllä hiuksistakin näkee onko muutoin elämässä huoliteltu :D .. katse kertoo paljon - siis paljon..
niin ja vainoaminen tai ahdistelu on taas aivan eri asia......... pitää osata ajoissa lopettaa jos nainen ei "tartu" katseeseen tai katso perään.. naisen pienenkin kiinnostuksen huomaa.. ainakin naiset huomioi tuommoiset asiat.. :D
Et taida paljon ymmärtää naisista.Ootko teinipoika?
Voin rehellisesti sanoa, ettei koskaan ole tuntunut siltä, että "pillu räjähtää". Ei panetus naisesta tota tunnu. Miehestä voi hyvin tuntuinen, kun kulli vaan paisuu ja kasvaa räjähdyspisteeseen, mutta naisella se kiihottuminen on erilaista, vaikka klitassa onkin oma pikku "erektio".
Mutta siis miten saisi helposti? Riippuu naisesta. Joiltakin heru hyvinkin vähällä, toiset taas on vaikeita. Sanoisin, että pitää olla sopiva tunnelma ja oikeanlaista kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa. Sitten kaulan tai niskan suutelu tms voi saada himon liekkeihin. Ennen kaikkea jos on mieheen jo rakastunut. Mutta ei kiitos siis noille "pillun räjähtelyille".
Tolla asenteella et mitenkään, ellet hae wt-muijaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:33"]
[/quote]
Rakastan seksiä! Antaisin lähes kaikille ja jahtaisin mulkkua oikein antaumuksella, mutta sitten olisin miesten mielestä lutka ja kukaan ei huolisi minua parisuhteeseen. Kun loppuu huorittelu ja neitsyyden vaaliminen, niin minultakin heruu pillua. Että niin makaa kuin petaa.
Haluaisin, mies, kysyä sinulta, että miksi sinun pitää saada panna kaikkia naisia, mutta suhteeseen et kelpuuta naista, joka on pannut kaikkia miehiä?
[/quote]
Hei, mä en ikinä ole nähnyt ongelmaa naisen seksuaalisuuden kanssa. On hieno asia että nainen on halukas ja kokenut. Tätä huorittelua ja turhia luuloja tapahtuu enemmän naisten keskuudessa kuin miesten. Kateellisuus varmaan taustalla. Joku saa munaa enemmän kuin toinen? En kiellä etteikö jotkut miehet olisi huorittelevia idiootteja, mutta älkää välittäkö heistä, he ovat tyhmiä ja kuuluvat varmasti vähemmistöön. En ainakaan itse tunne tälläisiä miehiä.
Naidaan vaan kaikki muiden mielipiteistä riiippumatta. Seksi on ihanaa.
No, olemalla puoleensavetävä. Yleensä nainen kokee kiinnostusta sellaista miestä kohtaan jolla on mahdollisimman erilainen perimä kuin naisella itsellään on. Asiaa auttaa se, että käyttäytyy miehekkäästi ja on kohtelias. Jotkut naiset tykkäävät kusipäisistä miehistä mutta useimmat eivät.
Itsevarmuus on ehdoton turn on. Itse miellän kohteliaan käytöksen itsevarmuuteen. Jotkut ajattelevat törkeän käytöksen olevan itsevarmuutta. Jälkimmäiset taitavat olla niitä pissiksiä.
Usein on käynyt niin, että tanssiryhmässämme jollakulla vaan on todella seksiä tihkuva kehonkieli. Sulava kehonhallinta, jossa on sopivasti lantionliikettä mukana. Yhdistettynä viettelevään katseeseen tuollainen saa aivan kiimaiseksi. Välillä on ollut hankala keskittyä tanssiin. Tämä toki edellyttää oikeasti aika kovaa tyylitajua, koska "viettelevän katseen" feilaaminen saa toisen vaan näyttämään creepyltä.
Lopettakaa lässötys, keksikää tekemistä....
Pohjois-karjalan murre? Oonko väärässä? :D
PuutteiSsa kirjoitti:
Mie rakastan sinua
Siis oheinen teksti
No otsikko jo kertoo kaiken. Haluat "saada naiselta helposti seksiä". Joo ei.
Rakastan seksiä, mutta minä haluan hyvää seksiä ja saada kanssa, kirjaimellisesti.
Eli tuolla asenteella että minä annan ja sinä saat, ei. Kuulostaa joltain minuutin jyystöltä, jonka jälkeen molemmat ovat tyytyväisiä, mies ja muna.
Onhan niitä keinoja saada minut sekunneissa kuumaksi ja märäksi, ja rakastajani ne vaistomaisesti tietää. En taida ap:lle niitä kuitenkaan kertoa. Toisekseen, eri naisille toimii eri asiat.
Mutta ihan ekana se asenteen muutos. Sanoisin, että se on harva nainen, joka haluaa olla vain se antava osapuoli.
Hmm.
Riippuu, missä tilanteessa tätä seksiä koitetaan saada.
Kannattaa saada minut uskomaan, että olen kiihottava ja haluttava ja haluaa juuri mua, eli katseita ja ehkä sanoja. Ei kumminkaan mitään tosi läpinäkyvää kohteliaisuutta, mitä voi sanoa kaikille.
Jos on baariskene, niin kannattaa tarjota juotavaa. En aio juoda kaikkia sun rahoja, mutta köyhäilyasenne sammuttaa halut heti.
Suojeleva ja omistava käytös (tässä vaiheessa jos on jo napannut mut, niin että juttu on käynnissä.
Olemalla hyvä suutelija.
Ei mitenkään helposti hahahaaaa