Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa naiset miten teiltä saa helposti seksiä

Vierailija
01.08.2015 |

Eikä nyt mitään "ole kohtelias ja kuuntele naista" tai muuta tuollaista bullshittiä, vaan nyt joku sellanen megahyvä niksi jolla saa pimpit kosteiksi, sellainen että "kun mies sanoi ja teki tuolla tavalla niin pilluni oli räjähtää himosta". No?

Kommentit (239)

Vierailija
221/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta ei helposti saa seksiä kun isolla setelinipulla.

m44

Hyi

Vierailija
222/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhan kiertelyn ja höpöjen puhumisen voi jättää pois ja sanoa vaikka, että nainen on söpö, vaikka ei olisikaan, ja tahtoisit seksiä.

Lopettakaa se valehtelu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti ei saa kukaan. Jos mies on komea ja hyväkroppainen, käyttäytyy hyvin ja välillämme on kemiaa, aletaan olla jo lähellä. Mutta vielä pitää luottaa mieheen ja olla varma, että hän on kanssani tosissaan ja ettei hae minusta pelkästään hetken huvia.

miksei voi vaan ottaa seksiä seksinä

Koska useimmat naiset tarvitsevat myös henkisen ja tunneyhteyden. Miehet pystyvät erottamaan rakastumisen seksistä toisinaan. 

Vierailija
224/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelee kauniisti. Siitä ne tykkää.

Kyllä ihmiset huomaa jos valehtelet. Ja jos eivät, siihen meni luotto miehiin loppuiäksi. Ei tarvitse ihmetellä, miksi miehet ovat yksinäisiä ja jäävät ilman perhettä ja lapsia... 

Vierailija
225/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää seksiä? Ole komea, itsevarma ja kerro mitä haluat. Saatat saada pakit naisiltä, jotka eivät halua pelkkää seksiä, mutta jos itse haluan pelkkää seksiä niin lähden kyllä sen miehen mukaan, joka lupaa tyydyttää minut sängyssä kuin sen mukaan, joka haluaa esitellä minut äidilleen. Ja siis helpompi tutustua ensin Tinderissä kuin esim baarissa, tuntemattoman mukaan ei enää uskalla nykyään lähteä.

Yhtälailla ne tuntemattomat netissä ovat vaarallisia. 

Vierailija
226/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisen kautta. Mitään muuta keinoa ei taida olla edes olemassa minun tapauksessani.

Vierailija
227/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole persoonallinen. Ihmisiä on erilaisia. 

Vierailija
228/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi herättää takuulla naisen seksihalut mutta kalliiksi tulee. Selvinpäin olevalta tuntemattomalta naiselta on hankalin seksiä saada paitsi vanhemmat puumat antaa helpommin ja on paljon parempia sängyssä ja tatin käsittelyssä kuin nuoremmat

Humaltuneelta ei voi saada suostumusta. 

Vierailija
229/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kostuisin, niin en anna miehelle, joka ei ole kohtelias ja kuuntele. ;)

Todella kypsää käyttää seksiä " kauppateon " välineenä ja sitten ihmetellä miksi mies lähtee lätkimään tai muuta. Miten voi olla antamatta jos kostuu koska jos nainen kiinnostaa ja alkaa kunnolla seisoa niin kyllä kullia pitää päästä hankaamaan. Ei sellaisen seurassa seiso kelle ei antaisi munaa

Mitä sitä jollekin moukalle "jakaa" joka ei osaa edes käytöstapooja. Ei se ole kaupankäyntiä. 

Vierailija
230/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi mun pitää ajatella, että onpas kuuma. Mikä käytännössä tarkoittaa, että komea, pidempi kun minä, pukeutuu hyvin, tuoksuu hyvälle, on kello, ei juo, siistit kengät, miellyttävä puheääni, kohtelee ympärillä olevia ihmisiä hyvin, ja turvallinen, naista kunnioittava energia.

Jos ollaan päästy jo tälle asteelle, seuraavaksi tsekkaan kädet. Jos en pidä siitä, miten mua kosketaan, mitään mahkuja ei ole. Ja sitten taas toisinpäin, jos pidän siitä, miten mua kosketaan, sytyn siitä. Ja huom huom huomioin siis kaikenlaisen kosketuksen kättelystä alkaen. 

Mikäli päästy jo niin pitkälle, että olen todennut käsien olevan ihanat, ja kosketus on edennyt kaikkien taiteen sääntöjen mukaan siihen, että ollaan selkeästi jo flirttiasteella, käsi alaselälle, tai lantiolle, ja sulan siihen paikkaan.

Vierailija
231/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen harrastusten kautta saa helpohkosti. Sellaisten missä kosketaan muutenkin kuin pillu mielessä.

Vierailija
232/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat erilaisia, toisille käy toiset jutut ja toisiin toiset. 

Kohtele kuin ihmistä. 

Mikäli onnistut halukkaan naisen löytämään, niin kuvaile miten tuotat useita o:ja peräkkäin ja pidä myös sanasi. 

Vierailija
233/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olemme avioliitossa.

Vierailija
234/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa saa helposti seksiä, jos on mun kanssa vakavassa parisuhteessa, osoittaa välittävänsä, rakastavansa ja kunnioittavansa mua. Eikä torju myöskään mun ehdotuksia seksiin. As simple as that.

Mut satunnaissuhteeseen mua ei saa kukaan eikä mikään, tapailuihin/fwb:hen tms. en lähde. Se on kaikki, tai ei mitään mun kanssa.

Näinhän se menee, nainen sanelee ehdot ja sitten mies saa "helposti" seksiä... Kyllä se tiedetään mitä "kaikki, tai ei mitään" hyvin pian tarkoittaa.

Vierailija
235/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihme miten miehet oavt yksinkertaisia. Jos mies haluaa naista, ja nainen miestä, niin MIES haluaa naista miellyttää ja tehdä hänelle seksissä todellakin vaikutuksen. Jos ei en minäkään tee sitten miehenn, jääköt ilman!

En ala kekenkään seksileluna olemaan, kun haluna niin haluan, ja myös odotan saavani.

Vierailija
236/239 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä maksullisia tai osta tekopillu.

Vierailija
237/239 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saa helposti, tulee vaa kysymää ja jos oot hyvän näkönen sit annan luvan nussia

Vierailija
238/239 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi seurustelun tuoksinnassa harjoitella mieluista seksiä? Siinä on rakkaus mukana, eikä miehen kivekset ja lisäkivekset poksahda sperman liikaan tuotantoon haliessa. Meillä lessuporukassa tuo tuppaa olemaan ongelma, niinpä liian kauan lisäkiveksissä majailleiden siittiöiden heikkous saa tulevat sukupolvet vajakeiksi symtyneinä. Niin sääli. Eli jos akka ei huolehdi kumppanistaan.

Vierailija
239/239 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netissä kaverin, jonka kirjalliset kyvyt olivat huippua. Osasi lämmitellä minua pelkällä kirjoittamisella niin, että ekoilla treffeillä päädyttiin sänkyyn, vaikka hänen ulkonäkönsä ei vastannut  yhtään ihannemiestäni. Oli kyllä myös mahtava rakastaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä