Kertokaa naiset miten teiltä saa helposti seksiä
Eikä nyt mitään "ole kohtelias ja kuuntele naista" tai muuta tuollaista bullshittiä, vaan nyt joku sellanen megahyvä niksi jolla saa pimpit kosteiksi, sellainen että "kun mies sanoi ja teki tuolla tavalla niin pilluni oli räjähtää himosta". No?
Kommentit (276)
Kiitos, nämä oli tosi hyviä vinkkejä.😉👍
Käytän näitä isku vinkkejä heti lisää seuraavalla kerralla ravintolassa tai baarissa.
Ole isokullinen, mieluiten musta...
Merenranta-asunto,loistovene,ökyauto jne. Kyllä silloin seksissä löytyy.
Iskemällä silmää,sivuttain katsomalla ja hymyilemällä. Kreivin tyyliin. Varma nakki!
Ruman miehen kannattaa naamioitua komeaksi mieheksi. Kyllä silloin lähtee. Ilmainen vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Mhadotonta antaa yleispätivä ohjeita. Siinä missä komealta ja muidenkin naisten suosiossa olevalta mieheltä on hyväksyttyä lähestyä itsevarmasti ja röyhkeästi, tämä ei suinkaan ole toivottua käytöstä vaatimattomamman näköiseltä ja yksin baarissa istuvalta mieheltä. Silloin se muuttuu ahdisteluksi.
Sama asia toisinpäin. Jos roteva pubiruusu Pirjo lähestyy miestä sammaltaen ja hieltä haisevana, koetaan se usein eri tavoin kuin 20v. instababen lähestyminen
Vierailija kirjoitti:
Haluisin naiset kysyä teiltä, että miksi meidän pitää tehdä niin iso määrä töitä saadakseen seksiä? Onko seksi jotain sellaista mistä te ette nauti? Nautitte miehen seurasta ja hemmottelusta ja seksi toimii ikäänkuin palkkiona. Vai miten tämä oikein menee. Jos oletetaan että aikuiset naiset tykkäävät seksistä, niin miksi teiltä saa sitä niin vaikeasti? Ja miksette itse metsästä mulkkua aktiivisesti, jos seksi on kivaa?
Koska naiset
A) Nautinnon saamisen epätodennäköisyys. Naiset tietenkin ajattelevat omaa nautintoaan ja millainen kokemus seksi tuon miehen kanssa olisi. Nautinnollinen vai kivulias, nöyryyttävä tai jopa traumaattinen? Naiset saavat orgasmin tuntemattoman seurassa vain harvoin. Nainen usein tarvitsee siihen mieheltä turvallisen ilmapiirin luomista ja hidasta lämmittelyä. Itsekäs mies ei tähän ryhdy. Huonosti lämmitelty yhdyntä voi olla naiselle todella kivulias.
B) Riskit. Tuntemattoman miehen mukaan lähteminen on naiselle iso riski, ja maksaa jopa hengen. Miehissä on paljon enemmän väkivallantekijöitä kuin naisissa. Jos jotain sattuu, nähdään että se oli naisen omaa syytä, mitäs oli varomaton. Sukupuolitaudit aiheuttavat naiselle pahempaa jälkeä kuin miehelle. Ei ole sanottua, että mies suostuisi käyttämään kondomia. Raskauden pelko ja seuraukset, jos ehkäisy epäonnistuu.
C) Kulttuuriset ja historialliset syyt: naisen seksuaalisuuden häpäiseminen. Naisia, jotka harrastavat seksiä monien miesten kanssa, leimataan edelleen epäinhimillistäen huoriksi. Naisen nähdään ikään kuin alentavan itsensä, jos hän on helppo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensiksi mun pitää ajatella, että onpas kuuma. Mikä käytännössä tarkoittaa, että komea, pidempi kun minä, pukeutuu hyvin, tuoksuu hyvälle, on kello, ei juo, siistit kengät, miellyttävä puheääni, kohtelee ympärillä olevia ihmisiä hyvin, ja turvallinen, naista kunnioittava energia.
Jos ollaan päästy jo tälle asteelle, seuraavaksi tsekkaan kädet. Jos en pidä siitä, miten mua kosketaan, mitään mahkuja ei ole. Ja sitten taas toisinpäin, jos pidän siitä, miten mua kosketaan, sytyn siitä. Ja huom huom huomioin siis kaikenlaisen kosketuksen kättelystä alkaen.
Mikäli päästy jo niin pitkälle, että olen todennut käsien olevan ihanat, ja kosketus on edennyt kaikkien taiteen sääntöjen mukaan siihen, että ollaan selkeästi jo flirttiasteella, käsi alaselälle, tai lantiolle, ja sulan siihen paikkaan.
Kello?
Kyllä mä tykkään kun mies katsoo juuri mua muiden naisten joukosta sillee himokkaasti että katse vaeltaa minussa. Vaikuttaa siltä että olen hänelle suuri houkutus (juuri minä). Tykkään myös hymyilevistä miehistä ja silmäpelistä. Ja sitten siihen sellainen minulle sopiva käsikosketus. Mutta se onkin kemiaa.
Multa saa anaaliseksiä ja suihinoton jos lupautuu ostamaan mulle kalliin 37€ muffini hajuveden palkkioksi from normal
Huom pitää olla mua merkittävästi varakkaampi herrasmies
Vaatii ihastumisen mutta parhaiten saa ja saan kun rakastun. Ei ole muita neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen antautuu miehelle kun hän haluaa:
- lapsen miehen kanssa
- rahaa tai palveluja mieheltä
- miehen kustantaman ylläpidon
- kostaa parisuhdemiehelleen [mikä tahansa syy tähän]
- kokea jotain jännää, jota ei tavallisesti saa kokea
- seksiä, mutta on niin rumapainoinen tai wanha ettei kukaan mies maksa siitä mitään
Kuule, se vaan on niin ettei naiset halua seksiä noin naisvihamielisen ja ilmeisen katkeroituneen miehen kanssa, ei millään motiivilla. On näet niitäkin miehiä jotka ovat hyvää seuraa ja oikeasti haluttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:07"]
Kai teille joskus on tapahtunut niin että joku mies on sanonut tai tehnyt jotain joka on herättänyt teidän himonne. Muistelkaapa nyt ja kertokaa esimerkkejä.Lohdutti heikolla hetkellä, eli oli kohtelias ja kuunteli...
Muistan vieläkin miten lämpimältä hänen kämmenensä tuntui selkääni vasten ja miten hellästi hän silitti hartiaani. Sinä iltana ei tapahtunut mitään, mutta aamulla heräsin toivottoman ihastuneena.Nainen antaa ja mies saa.. Aina niinpäin koska vain toinen pihtaa
Miksi pihtaa? Siksi, että mies ei anna seksissä mitään. Eikä todennäköisesti muussakaan elämässä.
Seksin saaminen ei ole koskaan helppoa, kerron miehenä oman taktiikkani, jossa laitan kaiken likoon ja usein onnistun.
Vaihe 1. Tutustuminen. Olen kohtalaisen hyvännäköinen, arviolta paremman näköinen kuin 80-90 % miehistä. Tämä helpottaa vähän. Silti varman päälle, yleensä tarjoan naiselle avokätisesti mitä hän haluaa.
Vaihe 2. Jatkoilla. Tässä iskee epävarmuus. En ole kovin hyvä seksissä enkä kovin hyvin varusteltu. Nykyään tämä tuottaa paineita. Tässä kohtaa, kun vaatteet vähenevät, alan aina ensi töikseni nuolla häntä sieltä. Aloitan aina kontaktin nuolemalla naisen vaginaa tehdäkseni vaikutuksen ennen yhdyntää.
Vaihe 3. Huipennus. Lopulta yhdyntä ja kruunaus.
Näin siis onnistun usein, mutta kuten sanottua. Helpostiko? Ei se helppoa ole kyllä!
Nainen antautuu miehelle kun nainen haluaa:
- lapsen miehen kanssa
- rahaa tai palveluja mieheltä
- miehen kustantaman ylläpidon
- kostaa parisuhdemiehelleen [mikä tahansa syy tähän]
- kokea jotain jännää, jota ei tavallisesti saa kokea
- seksiä, mutta on niin rumapainoinen tai wanha ettei kukaan maksa siitä mitään
Maskuliininen mies, joka esim auttaa ilman, että apua pitää pyytää, on ihan todella hot! Myös pieni naisen ulkonäön kehuminen on kuumaa. Lämmin hymyily ja silmiin katsominen, kädestä pitäminen. Sanalla sanoen: olet kiinnostunut naisesta ja annat sen näkyä tavalla tai toisella.