Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuorta naista kiinnostaa vanhempi mies?

Vierailija
10.01.2014 |

Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.

Entä muut? Naiset vastatkaa.

Kommentit (272)

Vierailija
181/272 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten nuoret naiset (20-30v) eivät kovinkaan kiinnostuneita, kun olin itse 30-35v tietämillä.

Nyt 41v ikäisenä olen huomannut, että juurikin alle 30v ikäiset ovat alkaneet kiinnostua.

Mistä mahtaa johtua?

Olen kysellyt tätä muutamilta ja vastauksena saanut, että he syttyvät itsevarmaan vanhempaan mieheen. Omanikäiset "teinit" ei kiinnosta. En oikein sulata tuota. Vai?

tuossa hommassa ikävänä puolena on se että miehenä olet kiinnostava oikeasti henkisesti aikuisille naisille siis vasta 50 vuotiaana ja siitähän ei enää pitkä matka hautaan ole : ((. Joutuu ensin tuhlaamaan vuosia teinien kanssa pelleilyyn

Vierailija
182/272 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman lohduttavaa näin 30 vuotiaana lukea miten naiset kiinnostuu 40-50 vuotiaista miehistä todella paljon. Eli pitkä on matka vuosia vielä tuohon pisteeseen ja siitä se elämän loppukin sitten lähenee : ((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/272 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen 28 ja itseäni kiinnostaa varakkaat noin kuuskymppiset miehet tosi paljon. Yli kuuskymppisen miehen ihailu ja paljonta ovat jotain käsittämättömän ihanaa. Vanhan miehen vartalo ja seksikyvyt saattavat olla puutteelliset, mutta se mitä muu, mitä nuori nainen saa vanhalta mieheltä, korvaa kyllä kaiken.

Vanha mies tulee tyytyväiseksi jo kujeilevasta katseesta ja pienestä hipaisusta. Sänkyyn ei tarvitse kovin usein mennä. Palkinnoksi saa yleensä kaikkea kivaa. Vanhemmat miehet ovat yleensä varakkaita ja sijoittvat mielellään varojaan nuoreen naiseen. Suosittelen nuorille naisille, joilla ei ole perheenperustamistarvetta, lämpimästi vanhoja miehiä kumppanieksi.

terveisin parasiittiloinen naisen muodossa 28v.  Oksettavaa rahan ja lompakon perässä olettaa muiden kustantavan omaa elämää ja loisimista 🤢

Vierailija
184/272 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25 vuotias nainen, raskaana 45 vuotiaalle miehelle. Ihastuin itsevarmuuteen, hän on komea, saan elämäni parasta seksiä ja hänellä on vieläpä isoin näkemäni kalu. En valita että vietämme joulun hänen Espanjan asunnollaan, elämä on taloudellisesti turvattu.

Loinen siis pääsi loisimaan toisen lompakolle :D.. . Eikö sulla hävetä yhtään tuo ihmisyys ettet ota vastuuta omasta elämästä ja kuluista ja maksuista joita siihen sisältyy. Jos olisit mies niin et pääsis kenenkään lompakolle loisimaan ja se olis oikein sulle koska opettas että elämässä joutuu tekemään töitä ja näkemään vaivaa muutakin kuin levittämään haaroja raskautuen ...

Vierailija
185/272 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kiinnostais tietää koska teille se mies on sitten liian vanha ettei enää kiihita ja nuorta naista kiinnosta?? Mikä on miehen paras ikä ?

Vierailija
186/272 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paljonkin, mutta olen varmaan ainoa. Nykyään monet kaverit seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
187/272 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v mies vastaa. Kokemus, itsevarmuus ja turvallisuus.

Kehuja mitä olen kuullut 18-25v naisilta.

Kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle noin.. Mitä hittoa en mä tiennyt osaavani squirtata.

En mä tiennyt että seksi voi olla tälläistä.

Vierailija
188/272 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katselin exän siskon tyttöä kun hän oli teini. Hänkin vilkuili selvästi ja oli joskus T paidassa ilman rintsikoita katsoen huomaanko. Vuosikymmenen jälkeen pääsin panemaan häntä kun olin eronnut. Hän sanoi olleensa joskus vähän mustis vikuri exälleni. Hänellä on nykyään jonkun verran itseään vanhempi mies.

Vierailija
189/272 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus kiehtoo iästä riippumatta. Mies ei pelkällä iällään saa mielenkiintoa heräämään, vaan muutakin pitää löytyä. Itse löysin 27 vuotta vanhemmasta miehestä hauskaa seuraa, itsevarmuutta sekä intiimissä kanssakäymisessä hyvin varustellun ja taitavan seksikumppanin. Yhtä hyvin hän voisi olla 10 vuotta minua nuorempi, mutta nyt kävi näin. N29

Vierailija
190/272 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

49v on ikää ja mukava olisi nuorempi nainen löytää seksikumppaniksi. Ei haittaa vaikka olisi kokemattomampikin, aikaa on opetella.

Vierailija
191/272 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö tuo kummakaan kun.

Itse senpä sanot: " Itse nautin kun minua katsellaan" ?

Lienetpä jotainarsissinvikaa,arvaan.

Vierailija
192/272 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä kiinnostais tietää koska teille se mies on sitten liian vanha ettei enää kiihita ja nuorta naista kiinnosta?? Mikä on miehen paras ikä ?

Kaikki. Kaikki iät kunnes lakkaa ottamaata enää eteen (ehkä.on jotai +75v kun tapahtuu. normi mies keskiverto seks.kunto/elintavat ollu.)

Vierailija
193/272 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oldtimerss kirjoitti:

44v mies vastaa. Kokemus, itsevarmuus ja turvallisuus.

Kehuja mitä olen kuullut 18-25v naisilta.

Kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle noin.. Mitä hittoa en mä tiennyt osaavani squirtata.

En mä tiennyt että seksi voi olla tälläistä.

Komppaan tätä. Riippuen toki naisesta, mutta juuri kaikkein ujoimmat ovat yleensä todella villejä kun huomaavat, että ovat turvallisessa ympäristössä ja kokevat luottamusta mieheen. Ja se ujous monesti tuo itselle lisäkiihoketta tilanteeseen.

Vierailija
194/272 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset hakevat vanhemmasta miehestä isän rakkautta ja hyväksyntää. Niin pervolta kuin se ehkä voikin kuulostaa. :)

Vierailija
195/272 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:26"]

Vanhempi mies on aikuinen. Monet kolmikymppiset ja sitä nuoremmat miehet ovat vielä henkisesti täysiä lapsia. Elä sellaisen kanssa sitten parisuhteessa, kun toinen ei osaa ottaa minkäänlaista vastuuta mistään. Tämä korostuu varsinkin silloin, jos perheessä on lapsia. Usein käy niin, että kaikki raha-asiat ynnä muut jäävät naisen hoidettaviksi.

Onnittelut vain miesvalinnoistasi. Tai valitsemattomuudestasi. Yleensä nuoret miehet, joilla on kovin draivi iskeä naisia vain seksin vuoksi, ovat juuri kuvailemasi kaltaisia. Johtunee siitä, että seksin perässä menevällä ei ole mitään hävittävää. Mitäpä jos kerrankin kokeilisit itse valita miehen, etkä odottaisi, että sinua isketään. Tai jos tekisit jotakin niin villiä, että etsisit kypsää miestä nettideittailulla? Olen itse alle 30v enkä ole törmännyt yhteenkään ikäiseeni naiseen, joka ei jollakin tavalla itsekin olisi epäkypsä. Itselläni on paljon oman ikäisiäni mieskavereita, jotka ottavat täyden vastuun elämästään ja perheestäänkin (ne joilla on jo). Opiskeluaikojen alussa olin täysin hukassa tyttöjen kanssa, koska kaikki niin kovasti luulivat olevansa kypsiä aikuisia, mutta tosiasiassa elämän keskipisteenä olivat bilettäminen ja sosiaalisesta elämästä juoruaminen sekä tietysti vaatteet ja meikkaus. Myöhemmin tajusin, että vika ei ollut minussa. Eli varmasti epäkypsiä tapauksia löytyy miehistä ja naisista. Ja siinä vaiheessa kun asettaa itsensä suhteessa toista kypsemmäksi, on jo oikeasti ottanut sen epäkypsemmän aseman. Toisen alentaminen kun ei yleensä tee suhteelle mitään hyvää.

Mulla oli aikanaan ihan samanlaisia kokemuksia nuorista naisista. Eivät todellakaan olleet kypsiä vaan keskiössä olivat trendit, juhliminen, matkustelu ja brunssi. Ei ketään kiinnostanut perhe. Onneksi sitten löytyi se yksi hyvä nainen.

Vierailija
196/272 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset hakevat vanhemmasta miehestä isän rakkautta ja hyväksyntää. Niin pervolta kuin se ehkä voikin kuulostaa. :)

Tai vain seksiä. Jos toinen on mukava ja siisti ihminen, niin iällä ei ole siinä hetkessä merkitystä. Itselläni oli nuorena 40v vanhempia naisia ja nyt vanhana 40v nuorempia. Ei seksi oli mikään ihmeellinen tabu, vaan siinä annetaan toiselle nautintoa ja saadaan samalla itsekin. Ei satu eikä ole vaarallista muutenkaan.

Vierailija
197/272 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten nuoret naiset (20-30v) eivät kovinkaan kiinnostuneita, kun olin itse 30-35v tietämillä.

Nyt 41v ikäisenä olen huomannut, että juurikin alle 30v ikäiset ovat alkaneet kiinnostua.

Mistä mahtaa johtua?

Olen kysellyt tätä muutamilta ja vastauksena saanut, että he syttyvät itsevarmaan vanhempaan mieheen. Omanikäiset "teinit" ei kiinnosta. En oikein sulata tuota. Vai?

tuossa hommassa ikävänä puolena on se että miehenä olet kiinnostava oikeasti henkisesti aikuisille naisille siis vasta 50 vuotiaana ja siitähän ei enää pitkä matka hautaan ole : ((. Joutuu ensin tuhlaamaan vuosia teinien kanssa pelleilyyn

Emme me miehet kaipaa "henkisesti aikuisia" naisia, vaan halukkaita teinipimpsoja. Ei siis mitään ikäviä puolia. 

Vierailija
198/272 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisesti tuo kiinnostavuus menee naisilla kun oli 20-25 vuotias ja koitti iskeä omaikäisiä naisia niin ei aina hyvin mennyt eikä naiset koskaan tehneet alotteita ja pyytäneet kaljalle ja kahville. Nyt kun olen 32 v on alkanut tulemaan alotteita enemmän naisten suunnalta ja teineiltä 20 v naisiltakin :D. 

Miehenä siis tuntus että sitten kun alkaa olemaan kiinnostava alkaa olla ikää jo sen verran että elämästä iso osa mennyt hukkaan

Vierailija
199/272 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v miehenä nuorissa naisissa kiinnostaa se kokemattomuus, innokkuus ja halu oppia uusia asioita. 

Seurustelin 23v naisen kanssa vuoden. Jokapäivä oli tutkimusmatka seksuaalisuuteen, 90% asioista mitä tehtiin oli hänelle ensimmäinen kerta, se innokkuus ja kokeilunhalu oli ihan mielettömän hienoa. 

Vierailija
200/272 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus, käytös, karisma, kokeilunhalu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi