Miksi nuorta naista kiinnostaa vanhempi mies?
Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.
Entä muut? Naiset vastatkaa.
Kommentit (272)
Noo ei se rakkaus kato ikää. Kun rakastuu niin rakastuu ihan sama mikä on ikä.
Kyllä te naiset osaatte olla ällöttäviä/likaisia. Ei mulla muuta.
Mua 23 viehättää mun 41 vuotiaassa miehessä hänen itseluottamus ja arkailemattomuus ja taidot niin seksissä kuin muutenkin , se miten hän kehuu ja ihailee, koskettelee mun vartaloa, miten paljon nautin kun hän tulee seksissä lähelle mua.. Molempia jotenki kiihottaa meidän ikäero... Hän arvostaa arjessa ihan toisella tavalla kuin mun ikäiset kenestä mulla on kokemusta, luottaa tosi paljon ja kannustaa kaikessa minkä mä koen mun jutuksi, antaa sillain tilaa.
Jännää sinänsä etten näin nelivitosena ole koskaan ole ollut näin suosittu naisten keskuudessa. On vanhempia naisia jotka ovat kiinnostuneita mutta on myös 18-20 vuotiaita. Minulla on etuna se että olen komea, tätä saan kuulla ainakin paljon, erityisesti näiltä selkeästi nuoremmilta. Ja koska olen muutenkin kiinnostunut BDSM maailmasta niin kyllähän tuollaisia about teini-ikäisiä yllättävän paljon kiehtoo se valta-asetelma, ikäero tukee sitä hyvin. Rahaa minulta ei saa, joten siitä se ei ole kiinni. Tosin ovat ne suhteetkin aika lyhyitä.
En tiedä pystyisinkö noin nuorten kanssa olemaan jos minulla olisi tytär, mutta olen valinnut lapsettomuuden.
Rahan takia nuo naiset tuntuvat yksi toisensa jälkeen tämän hopeaketun sänkyyn haluavan. Kovasti vakuuttelevat, että eivät rahan takia perässäni ole, mutta kyllä tuntuu eurot hyvin jokaiselle kelvanneen. Näin tää maailma makaa.
eiköhä sovita että ensi keväänä kun on lukioissa vanhojen päivät niin valitaan ravintola esim hesasta joka toimii vanhojen päivien kulissina eli sinne kärrätään vanhainkodista vanhalle hammasliimalle haisevia ukkoja joilla on siis se kuuluisa sinipunavioletti terska ikäänkuin kelmun sisällä vaikka onkin paljaana ja pesty.
sit samaan kapakkiin tulee nämä 1-30 v naiset jotka haluaa vanhempia miehiä
katsotaan mitä illalla sitte tapahtuu
onko kiinnostusta
Vierailija kirjoitti:
Jännää sinänsä etten näin nelivitosena ole koskaan ole ollut näin suosittu naisten keskuudessa. On vanhempia naisia jotka ovat kiinnostuneita mutta on myös 18-20 vuotiaita. Minulla on etuna se että olen komea, tätä saan kuulla ainakin paljon, erityisesti näiltä selkeästi nuoremmilta. Ja koska olen muutenkin kiinnostunut BDSM maailmasta niin kyllähän tuollaisia about teini-ikäisiä yllättävän paljon kiehtoo se valta-asetelma, ikäero tukee sitä hyvin. Rahaa minulta ei saa, joten siitä se ei ole kiinni. Tosin ovat ne suhteetkin aika lyhyitä.
En tiedä pystyisinkö noin nuorten kanssa olemaan jos minulla olisi tytär, mutta olen valinnut lapsettomuuden.
Sama. Paitsi että en mielestäni ole mikään erityisen komea. Puheenlahjat auttaa.
Olen 29v nainen ja totaalisen rakastunut 50v mieheen. Olemme tunteneet viisi vuotta, aina pientä kipinää mutta kumpikaan ei ole kehdannut tehdä aloitetta. Nyt sitten kuukauden verran tunteet on tuotu esiin, enkä ole koskaan tuntenut tällaista kenenkään kanssa. Mies on jotenkin niin perillä minusta, tuntuu että kaiken kokemansa jälkeen osaa oikeasti ottaa minut sellaisena kuin olen. Koskaan en ole halunnut ketään niin kokonaisvaltaisesti kuin häntä, vaikka komeampia ja "valloittavampia" kumppaneita on ollut. Kyllä tää elämä osaa yllättää, Sanonpahan vaan..
Vanhemmissa miehissä isällisyys, dominointi, kokemus ja tietynlainen status. Tykkään tuntea itseni pikkutytöksi :)
N25
Täällä tarpeisiin vastaava mies, seura ja kokemus takuulla laadukasta. M48
Vierailija kirjoitti:
Ite olen 28 ja itseäni kiinnostaa varakkaat noin kuuskymppiset miehet tosi paljon. Yli kuuskymppisen miehen ihailu ja paljonta ovat jotain käsittämättömän ihanaa. Vanhan miehen vartalo ja seksikyvyt saattavat olla puutteelliset, mutta se mitä muu, mitä nuori nainen saa vanhalta mieheltä, korvaa kyllä kaiken.
Vanha mies tulee tyytyväiseksi jo kujeilevasta katseesta ja pienestä hipaisusta. Sänkyyn ei tarvitse kovin usein mennä. Palkinnoksi saa yleensä kaikkea kivaa. Vanhemmat miehet ovat yleensä varakkaita ja sijoittvat mielellään varojaan nuoreen naiseen. Suosittelen nuorille naisille, joilla ei ole perheenperustamistarvetta, lämpimästi vanhoja miehiä kumppanieksi.
Harakathan onkin kaiken kiiltävän perään yleensä ja loiset myös tykkää loisia. Se että käyttää seksiä ikäänku palveluksena ja maksuna toiselle sillä ehdolla että itse saa tavaraa laskeekin jo asemaa käärmeen tasolle ja sitähän voisi verrata huoraamiseen mutta alemmalla tasolla
Nuorta naista kiinnostaa vanhassa miehessä vain taloudellinen hyöty ei ulkonäkö seksi eikä älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite olen 28 ja itseäni kiinnostaa varakkaat noin kuuskymppiset miehet tosi paljon. Yli kuuskymppisen miehen ihailu ja paljonta ovat jotain käsittämättömän ihanaa. Vanhan miehen vartalo ja seksikyvyt saattavat olla puutteelliset, mutta se mitä muu, mitä nuori nainen saa vanhalta mieheltä, korvaa kyllä kaiken.
Vanha mies tulee tyytyväiseksi jo kujeilevasta katseesta ja pienestä hipaisusta. Sänkyyn ei tarvitse kovin usein mennä. Palkinnoksi saa yleensä kaikkea kivaa. Vanhemmat miehet ovat yleensä varakkaita ja sijoittvat mielellään varojaan nuoreen naiseen. Suosittelen nuorille naisille, joilla ei ole perheenperustamistarvetta, lämpimästi vanhoja miehiä kumppanieksi.Harakathan onkin kaiken kiiltävän perään yleensä ja loiset myös tykkää loisia. Se että käyttää seksiä ikäänku palveluksena ja maksuna toiselle sillä ehdolla että itse saa tavaraa laskeekin jo asemaa käärmeen tasolle ja sitähän voisi verrata huoraamiseen mutta alemmalla tasolla
Niin ottaahan se koville kun vaikka kuinka yrittää itselleen väittää että nuori nainen on vanhan miehen kanssa seksin ja miehen puoleensa vetävyyden vuoksi niin totuus on aina se että vain sillä rahalla on vaikutusta. Ja hmm mitäs silloin pitää tehdä? Ai niin haukkua nainen huoraksi
Olen itse 22v ja parisuhteessa muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Mutta olen huomannut että silti minulla on jonkun tason fantasia siitä että naapurin +50 mies panisi minua. En ikinä toteuttaisi tätä koska myös mies on varattu mutta ajatelen aika usein tätä kuitenkin. En ole saanut järkeiltyä edes itselleni miksi koen vetoa häneen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 22v ja parisuhteessa muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Mutta olen huomannut että silti minulla on jonkun tason fantasia siitä että naapurin +50 mies panisi minua. En ikinä toteuttaisi tätä koska myös mies on varattu mutta ajatelen aika usein tätä kuitenkin. En ole saanut järkeiltyä edes itselleni miksi koen vetoa häneen.
Ei kyllä kannata. Viisikymppisen kalu on jo lyhentynyt ja ohentunut ja sen juhlakuntoon saaminen kestää ja kalu saattaa pehmetä kesken aktin vaikka miss Maailma olisi seksikumppani.
Lisäksi saa varoa ettei joku sana aiheuta lopahtamista. Esileikki on mieheen keskittymistä jotta saisi erektion.
Joitain naisia kiinnostaa ja kiihottaa raha, valta, elämänkokemus, iäkäs karisma (itse olen sitä mieltä, että karisma joko on tai ei ole, eli en liitä ikään) jne.
Jotkut naiset tykkäävät, kun mies on heitä kokeneempi ja ”opettaa” heille asioita elämästä yms.
Moni nainen on myös ihan hukassa seksuaalisuutensa kanssa ja viehättyy, kun joku ”temput oppinut” mies tulee ja tekee naiselle asioita joita nainen ei tiennyt olevan olemassakaan.
Moni nainen myös haluaa olla vastuuton ja ohjailtavissa, nämä vanhempien miesten perään hinkuvat naiset on kokemukseni mukaan kaikista lapsellisimpia tyyppejä.
Haluavat siis jotain, mitä heissä itsessä ei ole, mutta kaipaavat kuitenkin elämäänsä.
Itse en ole ikinä viehättynyt vanhemmista miehistä.
Ei heissä toki ihmisinä mitään vikaa ole enkä esim. ällöksy iäkkäämpiä ihmisiä tai puhu heistä rumasti, mutta en vain näe vanhempia miehiä mitenkään seksuaalisesti kiinnostavina.
Miehet muuten varmaan jotenkin aistii tämän, sillä itseäni vanhemmat miehet ei ole ikinä oikein lähestyneet.
N26
Ja varmaan aistii senkin, etten ole sellainen nainen joka haluaisi kuulla mieheltä mitään elämänviisauksia tai ”oppia” jotain.
Minuun ei tee vaikutusta mitkään stoorit ja kokemukset, en ole lahjojen perään tai kaipaa ”turvaa”, eikä minua vain kiinnosta mikään sellainen, mitä vanhemmalla miehellä olisi tarjota.
Sen sijaan nuori hulluus ja energia kiihottaa, selkeät piirteet ja sileä iho, samanlainen nuorisohuumori ym. on se mikä itseeni iskee.
Olen itse aika rento ja lennokas luonne, ja hengaan yleensä nuorempien naisten kanssa, koska huomattava osa omanikäisistä naisista muuttui tylsiksi tuossa 25v tienoilla.
Eli ei luonnollisesti kiinnosta miehissäkään kovin vanhat, sama tylsämielisyys valtaa iän myötä monen miehenkin.
Täytyisi löytää joku sellainen, joka on luonteelta vapaa sielu eikä semmonen perus, jolle se kuuluu vaan muutamaan hassuun ikävuoteen nuoruudessa.:)
N26
Vierailija kirjoitti:
Nuorta naista kiinnostaa vanhassa miehessä vain taloudellinen hyöty ei ulkonäkö seksi eikä älykkyys.
Kummastipa ne nuoremmatkin kostuu, ja kostuu paljon, ollen vielä niitä jotka sitä seksiä enemmän ehdottaa kuin vanhempi mies (jolle usein riittää vähäisempikin määrä...)
Vierailija kirjoitti:
Et ole kuules ainut..
Olen n 50v mies ja koko ikäni pitänyt itseni fyysisesti hyvässä kunnossa. En polta enkä pahemmin juokaan ja syön terveellisesti ym.. Olen suorastaan hämmästynyt siitä määrästä huomiota jota saan naisilta, toisinaan myös hyvin nuorilta naisilta.. Kokemuksesta kyllä tiedän milloin naisen katseessa on tiettyä "uteliaisuutta" ja halua tutustua paremmin.
Olen miettinyt mistä tämä johtuu ja tullut siihen tulokseen että toisia nuorempia naisia kiinnostaa vanhemmassa miehessä kokemus, itsevarmuus ja eräänlainen charmikkuus ja turvallisuuden tunne. Vanhempi mies (ei kaikki) tietää ja tuntee naisen luonteen paremmin ja näkee naisen "sieluun" paremmin kuin nuorempi mies joka ajattelee naisessa lähinnä pillua ja pähkäilee lähinnä miten ei tulisi niin nopeasti ja ehtiikö nainen saada. Nuorille miehille seksi tarkoittaa märkää pillua, kovaa isoa kalua ja edes taas liikkuvia osia. Kokenut mies taas keskittyy naisen aivoihin ja osaa itsevarmuutensa ja kokemuksensa turvin luoda naiselle turvallisen ilmapiirin ja saa naisen rentoutumaan ja haluamaan miestä. Esileikki tavallaan alkaa vaikka ollaan vielä kaukana sängystä.
Rakastellessa vanhempi mies ei kiirehdi eikä laukea ennen aikojaan. Hän keskityyy naiseen joka rentoutuu ja antautuu nautinnolle huomatessaan olevansa osaavissa käsissä.
Myös huonot aikaisemmat kokemukset hätäisten nuorten miesten kanssa voi saada naisen uteliaaksi kokeilemaan seksiä vanhemman miehen kanssa.
Kolme syytä - raha, raha ja raha. Ei mitään muuta.